Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autokeuring gesloten vanaf heden (17/3)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ...en ze gaan stillekes terug open, voor bedrijfsvoertuigen en herkeuringen

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...igen~ab51efd1/
    Niet voor ons wij vallen onder de 4 maanden regelgeving.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 58 reizen rond de wereld in 6270 dagen of gemiddeld elke dag 372,25km elke dag, dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
      Keuring vervallen, dan moet je niet meer buiten Vlaanderen komen!
      of denk je dat Duitsland dat zal accepteren dat je keuring 1 maand vervallen is...die steken u levenslang in de bak geen TÜV
      Binnen België gaat dat geen probleem geven maar indien je al naar het buitenland zou kunnen rijden (als je dat al zou lukken) kan je inderdaad wel wat in de problemen geraken denk ik. Nu, je kan je daar perfect voor indekken. Even het bewuste artikel uit het staatsblad afdrukken in de 3 landstalen en meenemen in je wagen.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 58 reizen rond de wereld in 6270 dagen of gemiddeld elke dag 372,25km elke dag, dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Binnen België gaat dat geen probleem geven maar indien je al naar het buitenland zou kunnen rijden (als je dat al zou lukken) kan je inderdaad wel wat in de problemen geraken denk ik. Nu, je kan je daar perfect voor indekken. Even het bewuste artikel uit het staatsblad afdrukken in de 3 landstalen en meenemen in je wagen.
        Eventueel, maar niet alle landen gaan daar even vlot met om.

Nog eentje, mijn auto is gekeurd maar komt uit het buitenland dus die moet je fysiek gaan inschrijven daar heb je 2 maand voor....maar de div is toe en ik zie nog nergens dat de federale overheid die datum gaat verlengen dus dat zal opnieuw keuren worden vrees ik.
        Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten

Eventueel, maar niet alle landen gaan daar even vlot met om.

Nog eentje, mijn auto is gekeurd maar komt uit het buitenland dus die moet je fysiek gaan inschrijven daar heb je 2 maand voor....maar de div is toe en ik zie nog nergens dat de federale overheid die datum gaat verlengen dus dat zal opnieuw keuren worden vrees ik.
          Ik veronderstel dat ook jij aan de 4 maanden regeling mag voldoen. Als die twee maanden nog niet verstreken waren zie ik niet in waarom ze dit niet zouden toestaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Last edited by Metaxa; 1 Week Geleden.

Comment

Working...
          X