Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SPA/NVA wil pick ups en SUV' verbieden
Collapse
X
-
dan moeten ze al de grote camionetten ook van de baan halen, en de camions niet te vergeten.
wa kiekens
ipv autokenners een over zo'n spullen te laten oordelen. Als ge ziek zijt gaat ge naar den dokter niet naar nen politieker, toch? Ze zouden beter hun mondje houden over dingen waar ze geen verstand van hebben.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
de rode rakkers
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
sossenwiskunde
7% van de gewone wagens ongeval
7.5% van de terreinwagens ongeval
gewone wagens hebben dus 6% minder reden om verboden te worden, niet 100%.Aan het stuur van een ster gaat het niet om de snelheid waarmee je van A naar B gaat, maar hoe lang je er over wil doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIedereen koopt hier een SUV omdat de wegen in zo'n belabberde staat zijn
Comment
-
Geloof me: verbieden zal er niet inzitten, maar ze zullen in de BIV of taks wel gaan foefelen. Dat is pas echt sossen: dreigen met extreem geweld dat er uiteraard niet doorkomt, maar uiteindelijk u doodpestenAan het stuur van een ster gaat het niet om de snelheid waarmee je van A naar B gaat, maar hoe lang je er over wil doen
Comment
-
Verbieden kunnen ze niet. Zwaarder belasten zal geen probleem zijn.
Ik ben ook geen SUV liefhebber. Mensen die zo'n soort wagen helemaal niet nodig hebben mogen ze van mij heel zwaar belasten. Een totaal verbod is echter te onnozel voor woorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenVerbieden kunnen ze niet. Zwaarder belasten zal geen probleem zijn.
Ik ben ook geen SUV liefhebber. Mensen die zo'n soort wagen helemaal niet nodig hebben mogen ze van mij heel zwaar belasten. Een totaal verbod is echter te onnozel voor woorden.
Persoonlijk rijden vele mensen in overbodige SUV's, maar dat kan over zoveel wagens gezegd worden. Persoonlijke mening =/= politieke evidentie.Aan het stuur van een ster gaat het niet om de snelheid waarmee je van A naar B gaat, maar hoe lang je er over wil doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenVerbieden kunnen ze niet. Zwaarder belasten zal geen probleem zijn.
Ze worden sowieso al genoeg belast aan de pomp. In uw optiek zou je eveneens mensen extra moeten belasten die een funkar hebben.
Comment
-
ik ken ook een hele hoop mensen die gewoon grag v8 rijden maar het niet zien zitten om 2k aan tax te betalen. de meeste van deze mensen zijn gewone cruisers.
niks mis mee.
Comment
-
Sp.a wil terreinwagens verbieden
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...eg-halen.dhtml
waar gaan we naar toe2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
dubbeldraad!Aan het stuur van een ster gaat het niet om de snelheid waarmee je van A naar B gaat, maar hoe lang je er over wil doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtendan moeten ze al de grote camionetten ook van de baan halen, en de camions niet te vergeten.
Comment
Comment