Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben er zelf ook 2 keer geweest, de eerste keer in 1989. Heb die ingescande foto's van toen hier onlangs nog ergens gepost, waren wel niet meer up to date
Maar is inderdaad leuker dan Brussel, veel meer nieuwigheden.
Ik herinner me nog dat ik foto's van een salon gezien heb
Ben er zelf ook 2 keer geweest, de eerste keer in 1989. Heb die ingescande foto's van toen hier onlangs nog ergens gepost, waren wel niet meer up to date
Ja das waar. En de motor staat overlangs terwijl de originele de motor dwars had. Ik vind het esthetisch een schitterende remake anderzijds wat is het nut om een f430 aan stukken te snijden om iets te maken wat eigenlijk niet trouw is aan het origineel concept
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eigenlijk is deze al 10 jaar geleden ontworpen en voorgesteld maar dan was het geld op.
Daarom het wat ouderwetse interieur.
Is ook interessant omdat je de merken zelf hebt en geen idioot verkoopsalon met achterlijke hostessen die staan schoon te wezen maar verder nergens van weten. Ik heb een tijdje staan praten met Brembo. Dan krijg je pas echte info wat bestaat en wat ze kunnen doen als custom applicatie.
Ja absoluut het is een klein salon. Je vliegt maar 1 uur en 20 minuten je stapt uit vijf minuten te voet door de winkelgaanderij en je bent op het salon. Geen taxi niks nodig. Op 15 minuten zit je van het salon in het vliegtuig Is enkel een veiligheidscheck, je hebt zelfs geen pas nodig! Het is een klein salon maar wat er staar is meestal wel van hoge kwaliteit. Alleen op de topmerken geraak je niet op de stand zonder uitnodiging.
Geneve is schitterende uitstap. Zouden we met het forum moeten doen. Kost 115 euro op en af vliegtuig en 14 euro ingang. Je vertrekt om 8 uur s morgens en bent terug om 20:30. Echt geweldige uitstap. Toch wel wat anders dan Brussel hoor!
Geneve is schitterende uitstap. Zouden we met het forum moeten doen. Kost 115 euro op en af vliegtuig en 14 euro ingang. Je vertrekt om 8 uur s morgens en bent terug om 20:30. Echt geweldige uitstap. Toch wel wat anders dan Brussel hoor!
Ja das waar. En de motor staat overlangs terwijl de originele de motor dwars had. Ik vind het esthetisch een schitterende remake anderzijds wat is het nut om een f430 aan stukken te snijden om iets te maken wat eigenlijk niet trouw is aan het origineel concept
Motorgeluid op een filmpje was zeer ontgoochelend. Je hoorde eigenlijk alleen de dogbox zoemen Motor is een platte krukas vandaar niet echt v8 geluid...
Ginetta ook iets heel speciaal maar niet echt mijn ding. 1000 kg. 660 pk uit een 6,2 liter athmosfeer v8. Volledig door ginetta zelf ontwikkeld
Basisprijs 320000 pond!! OMG
Leave a comment: