Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CarSTATS.nl - Inzicht in verbruik en maandelijkse kosten

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CarSTATS
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    wat is het verschil met/toegevoegde waarde tegenover Spritmonitor.de ?
    O.a. de Nederlandse taal inderdaad. Ik moet zeggen dat ik Spritmonitor niet tot in de details bekeken heb, maar andere verschillen zijn volgens mij:

- Registreren van onderhoud (en bijhorende kosten).
    - Registreren van kosten als wegenbelasting, verzekering, maar ook boetes of parkeerkosten.
    - Downloaden van rapporten (pdf) met overzichten.
    - De interface/layout, Spritmonitor is wat dat betreft nogal gedateerd.
    - De website is volledig responsive, dus ook goed te gebruiken op mobiele telefoons.
    - Inmiddels de mogelijkheid om het verbruik als liter/100km of km/liter weer te geven.
    - Je kunt nu gegevens uit csv bestanden importeren (bijv. uit Spritmonitor).

Bij het registreren van tankbeurten en verbruik heeft Spritmonitor wat meer details volgens mij. En Spritmonitor heeft uiteraard heel wat meer gebruikers met alle bijhorende voordelen.

Het zal niet voor iedereen wat zijn, maar om daar achter te komen zul je het moeten proberen :-)

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    De Nederlandse taal voor sommigen.
    Er zijn nog dergelijke sites te vinden zelfs in het Nederlands maar het komt allemaal niet goed van de grond.
    Spritmonitor is dan ook de meest gekende met een grote data base.

Leave a comment:

• A160
    replied

Leave a comment:

• CarSTATS
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Ik blijf dat raar vinden hoe onze noorderburen het verbruik berekenen. Hoeveel kms ge kunt rijden op 1 liter. Gebruik toch gewoon het aantal liter/100km zoals de rest van Europa.(buiten de Engelsen, die zijn ook zo zuinig)
    Haha, nooit geweten dat wij Nederlanders daarin ook al zuinig zijn. Goede tip! Ik ga binnenkort een optie inbouwen om de weergave van het verbruik aan te passen naar de 'standaard' :-)

Leave a comment:

• David67
    replied
    Ik blijf dat raar vinden hoe onze noorderburen het verbruik berekenen. Hoeveel kms ge kunt rijden op 1 liter. Gebruik toch gewoon het aantal liter/100km zoals de rest van Europa.(buiten de Engelsen, die zijn ook zo zuinig)

Leave a comment:

Working...
X