Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CarSTATS.nl - Inzicht in verbruik en maandelijkse kosten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    wat is het verschil met/toegevoegde waarde tegenover Spritmonitor.de ?
    De Nederlandse taal voor sommigen.
    Er zijn nog dergelijke sites te vinden zelfs in het Nederlands maar het komt allemaal niet goed van de grond.
    Spritmonitor is dan ook de meest gekende met een grote data base.

Leave a comment:

• A160
    replied
    wat is het verschil met/toegevoegde waarde tegenover Spritmonitor.de ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Ik blijf dat raar vinden hoe onze noorderburen het verbruik berekenen. Hoeveel kms ge kunt rijden op 1 liter. Gebruik toch gewoon het aantal liter/100km zoals de rest van Europa.(buiten de Engelsen, die zijn ook zo zuinig)
    Haha, nooit geweten dat wij Nederlanders daarin ook al zuinig zijn. Goede tip! Ik ga binnenkort een optie inbouwen om de weergave van het verbruik aan te passen naar de 'standaard' :-)

Leave a comment:

• David67
    replied
    Ik blijf dat raar vinden hoe onze noorderburen het verbruik berekenen. Hoeveel kms ge kunt rijden op 1 liter. Gebruik toch gewoon het aantal liter/100km zoals de rest van Europa.(buiten de Engelsen, die zijn ook zo zuinig)

Leave a comment:

• Gast
    Guest started a topic CarSTATS.nl - Inzicht in verbruik en maandelijkse kosten

CarSTATS.nl - Inzicht in verbruik en maandelijkse kosten

Carstats is een gratis webapplicatie (sinds kort online in beta) waarmee je o.a. onderhoud en tankbeurten van je auto(s) kunt registeren. Via een dashboard krijg je een overzicht van de kosten en het verbruik per jaar.

Ben er mee begonnen als vervanger van een Excel sheet die ik gebruikte om wat kosten bij te houden.
    Na verloop van tijd steeds meer bijgebouwd, alhoewel er nog genoeg te doen valt.

Probeer het eens uit en laat eens weten of het wat is, wat wel goed werkt, maar vooral ook wat niet goed werkt.
    Meer informatie op de website: http://carstats.nl
Working...
X