Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Motoboekskes
Collapse
X
-
Guest repliedMag op slot of verwijdert worden..
Leave a comment:
-
Guest repliedGoing once...
Going twice...
Leave a comment:
-
Guest repliedBlijkbaar gaat mijn verlofke toch niet door, dus ga ik me bezig houden met het opruimen van mijn kot. Volgende dinsdagavond staan de boekskes klaar om weg te doen... LAST CHANCE!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenBetekent toch dat je het zeker moet doen ;-)
Sent from here
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten... maar de vrouw verklaart me gek.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk heb interesse maar de vrouw verklaart me gek.
Van waar ben je ergens? Pm is ook goed.
Sent from here
Leave a comment:
-
Ik heb interesse maar de vrouw verklaart me gek.
Van waar ben je ergens? Pm is ook goed.
Sent from here
Leave a comment:
-
Guest repliedStaat nog steeds ter beschikking... ik doe er echt liever iemand plezier mee tov ze harteloos op straat te zetten.
Leave a comment:
-
Guest repliedVoornamelijk motoren en toerisme (bijna alles van begin jaren 90 tot 2011), maar ook een groot gedeelte Duitse, zoals motorrad katalog en test. Enkele Franstalige en ook enkele quadboekjes.
Leave a comment:
-
Jammer dat je ze moet wegdoen.
Zelf bewaar ik die ook allemaal en sommige zitten in speciale mappen.
Andere in bewaar dozen.
Welke zijn het allemaal?
Sent from here
Leave a comment:
-
Motoboekskes
Jaja, ik weet het! Het is het autoforum.
Maar toch weet ik dat er een gedeelte autofanaten ook motorrijder is.
Door handicap en dergelijke is het motorrijden voor mij al even verleden tijd. Alles van kledij en dergelijke heb ik al even weggedaan. Alleen kon ik moeilijk afstand doen van mijn verzameling boekskes.
Iemand kandidaat? Het zijn er veel, ik schat zo een 100-150kg. Alles in 1 keer gratis mee te nemen of ik geef ze mee met het oud papier. Ik hou ze nog een maand of 2 bij omdat ik momenteel in behandeling ben...
Laat maar iets weten.
TomLabels: Geen
Leave a comment: