Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Aangeboden] : lot oude AUTOGIDS en AMS magazines
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sky Bekijk BerichtenJammer dat ik geen duits kan
Leave a comment:
-
Kan je ze niet meer nieuw bestellen bij autogids? Als ik een raad mag geven, auto motor und sport is 10000den keren beter
Leave a comment:
-
Hey, als er iemand nog oude autogidsen teveel heeft mag hij me dat laten weten. Ik zoek vooral degene met testen van de E36 cabrio
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenToeme, te laat.
Lees dat namelijk ook wel eens graag. Grappig die toen 'nieuwe' auto's.
wij verhuizen volgend jaar en hier ook nog een paar dozen "autogids" op de zolder
jaren 90
wie wil mag ze gratis komen halen, na afspraak per PM
we wonen vlak bij Geraardsbergen, maar kan ook tijdens de werkuren geregeld worden in Gent, Wachtebeke, Buggenhout, ... (altijd in Oost-Vlaanderen)
Leave a comment:
-
Guest repliedInderdaad,
Ze zijn allemaal versast ... Veel leesgenot, gasten !
Hoe doe ik trouwens deze thread definitief toe ? :-s
Leave a comment:
-
Toeme, te laat.
Lees dat namelijk ook wel eens graag. Grappig die toen 'nieuwe' auto's.
Leave a comment:
-
Guest repliedthanks!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenJe mag die AMS'n dan altijd eens aan S. meegeven, ik lees dat wel es graag die ouwe testjes
Leave a comment:
-
Guest repliedJe mag die AMS'n dan altijd eens aan S. meegeven, ik lees dat wel es graag die ouwe testjes
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenvraag je er geld voor?
Neen, vraag er geen geld voor.
Leave a comment:
-
[Aangeboden] : lot oude AUTOGIDS en AMS magazines
Wegens opruiming die ik een lot oude nummers van 'DE AUTOGIDS' en 'AUTO, MOTOR und SPORT' van de hand.
Alle nummers hier opnoemen zou teveel gevraagd zijn. De Autogidsen beginnen ergens in 1991. De serie is niet compleet.
Geïnteresseerden mogen ze komen ophalen (rand Gent), zoniet vliegen ze bij het oud papier.Labels: Geen
Leave a comment: