Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Iemand die een wagen kan (plasti) dippen?
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedOp marktplaats kunnen jullie de prijzen vinden hoor, daar spuiten ze een audi a3, bmw 1 reeks etc.. voor 400-450, een x6 ligt dit tussen de 600-800 euro, helaas zijn dit allemaal te ver van Gent.
destijds liet ik hem spuiten in terneuzen was 20 min rijden.
Leave a comment:
-
Tegenwoordig is er nu ook een afwerkingslaag om hoogglans te bekomen en een iets betere bescherming, maar dan spreken we over +5 lagen in totaal en dan denk ik dat de prijs toch ook wel een stuk hoger zal liggen daar het ook niet meer voor amateurs bedoeld is. Is misschien toch de moeite als je kijkt naar een resultaat als dit: https://www.youtube.com/watch?v=pt3DfgQBUsc
Leave a comment:
-
Guest repliedIdd, is belachelijke lage prijs. Zelfs al
laag voor int zwart te laten doen
Leave a comment:
-
Ja maar dan nog. Je moet toch alles afplakken. Zelfs met een pistool voor 400 euro complete auto spuiten en afplakken. Ja dan ben ik ook geinteresseerd maar ik kan me dat niet voorstellen voor die prijs!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Euh spuitbussen
Ge kunt plasti dip ook in verfpotten kopen he.
Leave a comment:
-
-
Ik kan me toch niet voorstellen dat ze zo'n hele auto met spuitbussen gaan spuiten !
Leave a comment:
-
Amai das wel helemaal gratis maar ik kan me niet voorstellen dat je dat huidig nog aan die prijzen kan laten doen. Kost gewoon meer aan spuitbussen alleen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk BerichtenEen jaar is wel kort he wat betaalde je dan voor een volledige auto?
Voor een BMW X5 om hem volledig zwart mat te spuiten betaalde ik destijds 600 euro, en als het na een jaar over moest gedaan worden slecht materiaal kosten 200 euro.
dus voor een audi a3 zou dat max 400-450 euro moeten zijn volgens mijn berekening.
natuurlijk heb je met wrapping meer garantie maar het is ook veel duurder, ik informeerde destijds voor de x5 om de wagen te wrappen, verschillende bedrijven wouden dit doen voor een goeie 2000 euro.. tja dan is de keuze rap gemaakt.
Leave a comment:
-
Guest repliedEen auto zou ik toch ook liever wrappen dan plastidip
Leave a comment:
-
Een jaar is wel kort he wat betaalde je dan voor een volledige auto?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk BerichtenINen helen auto plastdippen?? Dat gaat geld kosten. Als er dan een steentje in vliegt pelt het af en moet ge groot stuk opnieuw doen. Voor onderdelen is het kinderspel een hele auto zou ik wrappen
Hey bedankt voor uw reactie.
opzich heb ik hele goeie ervaring met plasti dip, ik had mijn BMW X5 helemaal zwart mat laten spuiten in Nederland en het bleef heel lang mooi, zeker 1 jaar. Na jaar gaat er hier en daar kleine stukjes van af maar voor de rest bleef het wel netjes.
Helaas ben ik de contactgegevens van deze persoon in Nederland verloren en zoek ik graag iemand anders die deze kan doen.
wrappen kost nog altijd 2-3 keren duurder dan plasti dip spuiten.
Leave a comment:
-
INen helen auto plastdippen?? Dat gaat geld kosten. Als er dan een steentje in vliegt pelt het af en moet ge groot stuk opnieuw doen. Voor onderdelen is het kinderspel een hele auto zou ik wrappen
Leave a comment:
-
Iemand die een wagen kan (plasti) dippen?
Hé!
ik heb een vraagje voor de lezers, ik zoek iemand die een Audi a3 8p 3 deurs kan plasti dippen, ik heb het materiaal niet, noch de ruimte.
voor het materiaal, ruimte + werkuren ga ik uiteraard betalen, iemand die hier ervaring in heeft en tijd heeft om dit te doen voor mij?
alvast bedankt!Labels: Geen
Leave a comment: