Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lotus Super 7 Serie 3 replica vereisten voor keuring

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Lotus Super 7 Serie 3 replica vereisten voor keuring

    Beste,

    Na lang aarzelen heb ik een mooi koopje kunnen doen.
    De papieren van de auto dateren van het juli '54 (ik weet dat dit eigenlijk niet kan, want die modellen zijn pas uitgekomen in '57 maar daar gaat het niet om).

    De auto is eerder al ingeschreven geweest in 2006, dus dat is geen enkel probleem.
    Mijn vraag is de volgende:

    Aan wat moet mijn auto voldoen :

    Hiermee bedoel ik ruitenwissers, richtingaanwijzers, gordels( zitten er momenteel in, maar indien dit niet moet zou ik ze er liever uithalen), remtest?

    Ik vind hier moeilijk info over op het net, en toen ik vroeg bij de keuring, deden ze daar redelijk geheimzinnig over en wilden mij geen afprint meegeven van de voorwaarden.

    Misschien kan iemand van jullie mij hierbij helpen want ik zou ze graag vlug klaar krijgen voor de zomer.

    Alvast bedankt

    Groeten Bastien

  • camaro 68 rs
    replied
    Het is hier al 3 weken stil.

    Hoe was de keuring?

    Leave a comment:


  • Niko80
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bastienvds Bekijk Berichten

    Staat nog bij de garagist(liefhebber) :-( . Er waren geen Z-platen beschikbaar en aangezien ik geen eigen wagen bezit, was er ook geen alternatief voor platen.

    Ik laat van zodra ze gekeurd is, iets weten!
    Top, ben echt benieuwd

    Leave a comment:


  • bastienvds
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten

    Tuurlijk.... boeit geen kat zenne.

    Keuring goed verlopen? Dat intresseert mij meer.
    Staat nog bij de garagist(liefhebber) :-( . Er waren geen Z-platen beschikbaar en aangezien ik geen eigen wagen bezit, was er ook geen alternatief voor platen.

    Ik laat van zodra ze gekeurd is, iets weten!

    Leave a comment:


  • Niko80
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bastienvds Bekijk Berichten

    Klopt, ik heb een fout gemaakt en wat een kanjer ook!!! Maar gelukkig worden we er dezer dagen snel op onze fouten gewezen door zelf perfecte mensen, waarvoor dank!!
    Tuurlijk.... boeit geen kat zenne.

    Keuring goed verlopen? Dat intresseert mij meer.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bastienvds Bekijk Berichten

    Klopt, ik heb een fout gemaakt en wat een kanjer ook!!! Maar gelukkig worden we er dezer dagen snel op onze fouten gewezen door zelf perfecte mensen, waarvoor dank!!
    Keuring geweest?

    Leave a comment:


  • bastienvds
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

    .. safe.
    Misschien is het beter als je het in 't Nederlands zegt, als Engels te moeilijk is. Alhoewel, zelfs met Nederlands hebben velen het al vrij lastig, tegenwoordig :-)
    Klopt, ik heb een fout gemaakt en wat een kanjer ook!!! Maar gelukkig worden we er dezer dagen snel op onze fouten gewezen door zelf perfecte mensen, waarvoor dank!!

    Leave a comment:


  • On_Slow
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten

    Ik vint dad dad hier nog goet meevald. Allej toe bie honest.
    't wordt tijd voor ondertiteling op autoforum

    Leave a comment:


  • Niko80
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

    .. safe.
    Misschien is het beter als je het in 't Nederlands zegt, als Engels te moeilijk is. Alhoewel, zelfs met Nederlands hebben velen het al vrij lastig, tegenwoordig :-)
    Ik vint dad dad hier nog goet meevald. Allej toe bie honest.

    Leave a comment:


  • Niko80
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bastienvds Bekijk Berichten
    Alvast bedankt voor de reacties hier. De auto remt goede maar zeker niet zoals een hedendaagse wagen. Het ging mij er vooral over of de tolerantie op dezelfde assen groter mag zijn dan bij een hedendaagse wagen. Ik ga er vrijdag eens mee naar de keuring.

    Ik zal er een klein verslagje over schrijven, dan hebben mensen die in hetzelfde bootje zitten er misschien ooit ook nog iets aan.

    Thanks en drive save ...
    Succes, ben benieuwd.

    Leave a comment:


  • RX-8
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bastienvds Bekijk Berichten
    Thanks en drive save ...
    .. safe.
    Misschien is het beter als je het in 't Nederlands zegt, als Engels te moeilijk is. Alhoewel, zelfs met Nederlands hebben velen het al vrij lastig, tegenwoordig :-)

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bastienvds Bekijk Berichten
    Alvast bedankt voor de reacties hier. De auto remt goede maar zeker niet zoals een hedendaagse wagen. Het ging mij er vooral over of de tolerantie op dezelfde assen groter mag zijn dan bij een hedendaagse wagen. Ik ga er vrijdag eens mee naar de keuring.

    Ik zal er een klein verslagje over schrijven, dan hebben mensen die in hetzelfde bootje zitten er misschien ooit ook nog iets aan.

    Thanks en drive save ...
    Yep, zeker de update geven. Ben zelf ook nieuwsgierig.

    Leave a comment:


  • bastienvds
    replied
    Alvast bedankt voor de reacties hier. De auto remt goede maar zeker niet zoals een hedendaagse wagen. Het ging mij er vooral over of de tolerantie op dezelfde assen groter mag zijn dan bij een hedendaagse wagen. Ik ga er vrijdag eens mee naar de keuring.

    Ik zal er een klein verslagje over schrijven, dan hebben mensen die in hetzelfde bootje zitten er misschien ooit ook nog iets aan.

    Thanks en drive save ...

    Leave a comment:


  • camaro 68 rs
    replied
    U vraagt zich af of de auto moet voldoen aan een remtest??
    En of er gordels in moeten.
    Sorry hoor, maar waarom zou je op de baan komen met slechte remmen?
    Die gordels zal niet verplicht zijn maar voor je eigen veiligheid zou ik deze laten zitten.

    Leave a comment:


  • camaro 68 rs
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bastienvds Bekijk Berichten

    Bedankt voor de opmerking, maar dit is totaal naast de kwestie!
    Zoals ik reeds zei, heb ik contact gehad met de keuringchef en geen probleem tot inschrijving...

    Toch bedankt om een andere proberen slecht te doen voelen om zijn droomwagen op baan te krijgen.


    Groeten.
    Dit was dan zeker de bedoeling niet, maar ik lees toch nergens dat de keuringschef u medegedeeld heeft dat er geen probleem is voor inschrijving.
    Ik lees,enkel eerder ingeschreven dus geen probleem
    Dat geval dat ik ken was de wagen ook ingeschreven

    Leave a comment:


  • On_Slow
    replied
    en goede banden kan ook wel helpen

    Leave a comment:


  • On_Slow
    replied
    Zorg dat 'm goed remt (niet scheeftrekt) geen olie- en of waterlekken, geen speling op stuurinrichting, ruitewissers en lichten werken en doe zoals Free_ltd zegt ga naar de keuring en zie wat ze zeggen (of luister wat ze zeggen ;-)

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Zoals gezegd, gewoon naar de keuring gaan en kijken waarvoor ze hem allemaal afkeuren. Gaat nog het goedkoopste zijn. Herkeuring is niet zo duur en ook al verloopt die termijn, dan is een keuring nog niet duur voor zo een pareltje hé.

    Zo zou ik het doen. Want voor hetzelfde geld doet ge er teveel aan wat u dan nog meer kost dan dat ge de keuringen hebt laten doen.

    Leave a comment:


  • bastienvds
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
    Ken een geval met een AC Cobra, was ingeschreven, veranderde van eigenaar en nu na 2 jaar nog steeds niet op zijn naam.
    Bedankt voor de opmerking, maar dit is totaal naast de kwestie!
    Zoals ik reeds zei, heb ik contact gehad met de keuringchef en geen probleem tot inschrijving...

    Toch bedankt om een andere proberen slecht te doen voelen om zijn droomwagen op baan te krijgen.


    Groeten.

    Leave a comment:


  • patrickB
    replied
    Ik weet niet van waar je bent maar vroeger was de keuringchef van het keuringstation in deurne keesinglaan een echte kenner.
    Ben er zelf eens advies gaan vragen.

    Anders gewoon naar de TC gaan en dan zien wat de opmerkingen zijn. Daarna al die zaken aanpakken.

    Leave a comment:

Working...
X