Mercedes Benz Service
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 30 jaar v.3
Collapse
X
-
Ondertussen ook al 35 jaar S124 T-model (September 1985 Premiere IAA Frankfurt).
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals je die op de hoogste stand zette, voelde je de koets wiebelen bij stilstand (daarom wrs viel die ook in snelheid naar beneden, of naar interval aan het rode licht)
Leave a comment:
-
als je die op de hoogste stand zette, voelde je de koets wiebelen bij stilstand (daarom wrs viel die ook in snelheid naar beneden, of naar interval aan het rode licht)
Leave a comment:
-
Die wisser was nog het gemakkelijkst te imiteren met de vingers, helaas was die er destijds nog niet
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWat een prijs
Dat belooft voor de bijna full option 300D uit 1987 van mijn pa met 29000 km op de teller. Laat er nog maar wat stof opvallen dan
- Likes 1
Leave a comment:
-
in die tijd stonden bij vriesdonk op de bredabaan toen nog 3 auto's in de vitrineer konnen er in het gebouw fysiek gewoon ook niet meer binnen, als je dat vergelijkt met de hedendaagse paleizen was billen een visionair
(bij garage rietje, origineel een pompstatie, had rita naast haar bureau/kassa, 1 vw staan)
Last edited by bobo; 16/02/2020, 12:20.
Leave a comment:
-
Ging daar soms toch ook even langs als ik in de buurt was. Bij de lokale dealers mocht ge al blij zijn als er eens een W126 in de showroom stond. Voor de rest W201/124 diesels. Bij Billen stonden dikke karren.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvolgens zijn boek 'met de billen bloot'was dat owv fiscale fraude
tis idd een eddywally figuur, maar wij reden op een loze zondag met de oudere broer graag naar daar om ons te vergapen op de benzen daar, serjeuze showroom en knap gebouw
Maar idd, hij heeft wel steeds mooie karren staan gehad en je rijdt rechtstreeks vanaf de E313 de showroom binnen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDie 300 D kostte toen in 1987 met opties ook 1,7 miljoen bef.
een benz in 2020 is in feite echt cheap toch, ge kunt dan wel zeggen dat de kwaliteit is gezakt (hoewel mijn zgn tank 260se minder aanvoelde toen - na evenveel jaar - als de 221 vandaag) maar nooit pro rata hun prijzen zijn gedemocratiseerd, imoLast edited by bobo; 16/02/2020, 00:18.
Leave a comment:
-
volgens zijn boek 'met de billen bloot'was dat owv fiscale fraude
tis idd een eddywally figuur, maar wij reden op een loze zondag met de oudere broer graag naar daar om ons te vergapen op de benzen daar, serjeuze showroom en knap gebouw
Leave a comment:
-
Frans Billen, hahaha, de Hollywood man. Ik herinner mij dat ze hem in de 70ties nog in de bak gestoken hebben omdat hij 2 verschillende carrosserieën aan mekaar had laten lassen. Na een ongeval was dat snel aan het licht gekomen. Hij deed dat wel meer blijkbaar
Leave a comment:
-
ge moet het verkocht krijgen he...zo'n klaas vandepool, ik zeg maar wat, geeft altijd 'vertrouwen', ttz door de prijs x5 te doen boezemt dat meer vertrouwen in
&met die nieuwprijzen in de nog eens te bekijken valt het me op hoeveel prijsverschil er destijds zat in europa (zonder internet, niemand wist van iets natuurlijk)
een 300td turbo 4 matic was daar 81000dm, bij ons in belgie stond die toen aan 1.850.000bef...btw was toen nog wel 25%, in de 19% zeker(op +163pk auto's 33% zelfs, niet op breaks overigens....een 300e was hier zelfde prijs als een 300te om die reden)
maar daardoor zat je toen wel met een bloeiende neven-import business, frans billen, garage cerstiaans, etc etc
Leave a comment:
-
Wat een prijs
Dat belooft voor de bijna full option 300D uit 1987 van mijn pa met 29000 km op de teller. Laat er nog maar wat stof opvallen dan
Leave a comment:
-
ware het een 4-matic en full-option, ongeveer aan die nieuwprijs hebben gezeten, maar tis geen van beide
wel ongelooflijk mooi leder-kleur
300d turbo in 1991 was basis 64000dm, 4-matic 78000
Leave a comment:
Leave a comment: