Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Italiaanse klassiekers

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    Lawaai had hij genoeg bij maar dat wil niets zeggen natuurlijk.
    Typisch Italiaans dus Alleen al voor zijn leeftijd is die 131 een mooie spot. Maakt niet uit welke motor erin steekt, je ziet ze nog heel zelden.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Twijfel ook of 'm echt is, zijn ook zo vreemde letters achteraan. Was dat topmodel van de 131 geen Racing zoals deze destijds? Een Abarth is toch wat uitgebouwd normaal.

Van de tweede serie 131 zoals deze bestaat volgens het naslagwerk "Tutte le Fiat" van Edidomus (uitgever van Quattroruote) geen Abarth-versie. Van de eerste serie is er uiteraard het rallymonster 131 Abarth, met fameuze koetswerkverbreding. Van de derde serie, de Supermirafiori, was er dan weer een versie Volumetrico Abarth, met het standaardkoetswerk. De typeaanduiding staat bij een serie 2 trouwens uitsluitend in de plastic strook in de achterlichten, niet op de rand van het kofferdeksel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Comment

• Ah ok, dat weten we ook weer. Thx!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
        X