Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Golf 8

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • VW Golf 8

    Volkswagen heeft haar teasercampagne op gang getrokken voor de achtste generatie van haar überpopulaire Golf. Hoe revolutionair 'ie voor de dag komt? Kijk even mee.
    De lancering van de Golf Mk.8 kent een best rare geschiedenis. Volkswagen had namelijk beslist om de auto vanonder het doek te halen tijdens het autosalon van Frankfurt dit jaar... tot de roep naar een EV steeds groter werd. De nieuwe Golf mocht dus even terug in zijn hok en moest plaats maken voor elektrisch broertje ID.3 die met grote trom wereldkundig werd gemaakt in september. Maar nu zet Volkswagen volop de focus op haar Golf. Niet gek, gezien het verkoopsucces van voorgaande 7 generaties.
    Visueel dynamisme

    Dankzij twee teaserplaatjes kunnen we alvast aanschouwen hoe revolutionair de achtste Golf voor de dag zal komen. Al is revolutionair misschien een overdreven woord, want sinds de vijfde generatie is de Golf het laatste decennium braafjes geëvolueerd op stylingsvlak. Dat zal voor generatie 8 niet anders zijn, al zet VW hard in op visueel dynamisme, digitalisatie en connectiviteit. Jawel, de marketingafdeling draait weer overuren.

    Op 24 oktober zal Volkswagen de nieuwe generatie Golf vanonder het doek halen. Waardoor de onthulling al om de hoek ligt. Met wat voor motoren de Golf voor de dag zal komen is nog niet meteen duidelijk. Al zou het ons niet verbazen moest de diesel worden uitgefaseerd.



    Statistics

    Oorspronkelijk geplaatst door 96gr
    Ongeveer 1 op 120 berichten op het forum is van uw hand



  • #2
    "Al zou het ons niet verbazen moest de diesel worden uitgefaseerd.", mij wel.
    In België is nog altijd meer dan 30% van de verkochte Golf's diesel. In veel landen is diesel nog lang niet zo dood als men zou willen.
    Denk dat 48V hierop zal toegepast worden, en paar plug-ins.
    Classic cars on demand

    www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

    - It's time to make your dream come true -

    Comment


    • #3
      Ik denk dat het ineens vrij snel zal gaan.
      Diesel verkoopt alleen in Europa goed.
      De kosten om diesel en benzine milieuvriendelijker te maken gaan de pan uitswingen. Ik denk dat bijna alle fabrikanten binnen 5 jaar de diesel opgeven om te concentreren op benzine en EV. Men heeft geen budget om EN diesel EN benzine EN hybride EN EV te ontwikkelen. EV is nog niet geschikt voor alle gebruik en te duur. Dus zal men focussen op benzine(hybrides).
      Binnen 10 jaar zijn de kosten om verbrandingsmotoren te maken hoger dan een batterijpack, misschien zelfs al binnen 5 jaar met de boetes die Europa gaat opleggen.
      Last edited by Chris_147; 1 Week Geleden.

      Comment


      • #4
        Dus nu nog snel een diesel bestellen/kopen.

        Comment


        • #5
          Mooi is anders.
          There are Pretenders among us.....
          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

          Comment


          • #6



            Comment


            • #7

              Comment


              • #8
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

                Comment


                • #9
                  Toch maar even betere foto's afwachten, auto is nog altijd niet officieel.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • #10
                    Tja, het is een Golf: nooit de mooiste, maar ook nooit de lelijkste.
                    Lijkt altijd zeer sterk op de voorganger, maar na 2j in het verkeer zie je wat verschillen.
                    Liefst ook kopen zonder enige kleur: wit, grijs of zwart.
                    Voor de durvers heeft men donkerblauw.

                    Comment


                    • #11
                      golf 4 was toch een erg knappe hatch, vond ik...de eerste a3 was mss nog net wat knapper mss, als 3-deurs...maar de g4 stond op 2, voor mij

                      Comment


                      • #12
                        Heb vroeger een 4 gehad. Vond dat die auto na 2j en 135.000km toch 'op' begon te geraken.
                        Wegligging en rijplezier van de Alfa 147 die ik daarna had, was toch van een heel ander niveau.
                        Maar het moet gezegd worden: het moeten toch goed gebouwde auto's zijn want je ziet ze nog iedere dag rijden.
                        Golf 5 zie ik minder rijden, maar ook andere auto's uit dezelfde periode als de Golf 4: Astra G, 306/307, Megane 1 & 2. Een Alfa 147 al helemaal niet meer natuurlijk

                        Comment


                        • #13
                          Met mijn 4 toch 250k gedaan, easy peasy. Wou hem eigenlijk niet wegdoen.. Nu met een 7. Denk niet dat de volgende een 8 zal zijn. Interieur wss wel top maar motorkap en achterkant toch niet mijn ding.
                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

                          Comment

                          Working...
                          X