Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2019
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Veel snelle bochten, hogere bandenspanning, overal los over de kerbs rijden + langere stints dan voorzien dus eerder normaal als je het mij vraagt ipv. bizar.
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenWel al mooie races gezien dit seizoen en wil niet zeggen omdat een race 2x op hetzelfde circuit plaats vind dat het minder interessant is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Vissen gelukkig maken met tuinslang
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenBizar gisteren al die platte banden links vooraan.
Veel snelle bochten, hogere bandenspanning, overal los over de kerbs rijden + langere stints dan voorzien dus eerder normaal als je het mij vraagt ipv. bizar.
Wel al mooie races gezien dit seizoen en wil niet zeggen omdat een race 2x op hetzelfde circuit plaats vind dat het minder interessant is. Wel huilen met de pet op als je naar de wagens met Ferrari-motor kijkt.
Leave a comment:
-
Bizar gisteren al die platte banden links vooraan.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk BerichtenKeek ik zojuist even naar de 5 minuten highlights op youtube kanaal en komt dat venijnig kantje van Vettel weer naar boven. Wat een achterlijke lul is dat - is maar best dat hij uitgevallen is. Karma is a bitch!
Leave a comment:
-
Keek ik zojuist even naar de 5 minuten highlights op youtube kanaal en komt dat venijnig kantje van Vettel weer naar boven. Wat een achterlijke lul is dat - is maar best dat hij uitgevallen is. Karma is a bitch!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Idd want normaal komen er enkel ervaren rijders bij Ferrari en met Leclerc was dit enigszins anders, goede gok is dit gebleken.
Blijf het toch vreemd vinden dat grosjean elk jaar opnieuw een kans krijgt maar de prestaties blijven toch uit... waarom wil Haas bijv. Russel eens geen kans geven? Nuja mercedes zou dit mss. ook niet laten gebeuren.
Verwacht spannende race morgen nu nog hopen dat het ook een mooie wordt. In ieder geval zal snelheid in strategie bij een safety car cruciaal worden.
Misschien niet de snelste coureur (?) maar alleszins wel constanter dan die fransoos.
Blijkbaar hebben ze toch voor Romain gekozen omwille van sponsorgeld? Ik wist niet dat Romain geld meebracht..
Leave a comment:
-
Toch nog eens een leuke opsteker voor Vettel. Ik gunde het hem wel.
Leclerc ging al meteen even de diva uithangen. Dat gaat daar nog wel eens spannend worden tussen die twee ;-)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVan dat eerste ben ik nog niet zo zeker. Nu ze Leclerc in hun rangen hebben, zou Max wel eens zijn window bij Ferrari gemist kunnen hebben.
Ze kiezen daar meestal toch min of meer voor een a en b rijder.
Los daarvan, veel zekerheden zijn er niet meer op dat vlak ;-)
Blijf het toch vreemd vinden dat grosjean elk jaar opnieuw een kans krijgt maar de prestaties blijven toch uit... waarom wil Haas bijv. Russel eens geen kans geven? Nuja mercedes zou dit mss. ook niet laten gebeuren.
Verwacht spannende race morgen nu nog hopen dat het ook een mooie wordt. In ieder geval zal snelheid in strategie bij een safety car cruciaal worden.
Leave a comment:
-
Van dat eerste ben ik nog niet zo zeker. Nu ze Leclerc in hun rangen hebben, zou Max wel eens zijn window bij Ferrari gemist kunnen hebben.
Ze kiezen daar meestal toch min of meer voor een a en b rijder.
Los daarvan, veel zekerheden zijn er niet meer op dat vlak ;-)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenLeuke race in Monza. Je merkt toch wel dat de F1 zeer complex is geworden en dat de puzzelstukjes echt allemaal moeten samen komen.
Leclerc heeft ondertussen wel meer dan zijn handtekening afgegeven, en Vettel moet zich echt wel dringend gaan herbronnen.
Het zou zo maar eens kunnen dat Verstappen op het verkeerde paard heeft gewed, door bij RB te blijven, en dat hij de volgende jaren lijdzaam de heerschappij van Ferrari en Mercedes zal moeten blijven ondergaan.
Leave a comment:
-
Leuke race in Monza. Je merkt toch wel dat de F1 zeer complex is geworden en dat de puzzelstukjes echt allemaal moeten samen komen.
Leclerc heeft ondertussen wel meer dan zijn handtekening afgegeven, en Vettel moet zich echt wel dringend gaan herbronnen.
Het zou zo maar eens kunnen dat Verstappen op het verkeerde paard heeft gewed, door bij RB te blijven, en dat hij de volgende jaren lijdzaam de heerschappij van Ferrari en Mercedes zal moeten blijven ondergaan.Last edited by Bud Wijzer; 09/09/2019, 11:25.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Klopt helemaal. Dat is ook nét hetgeen Van Doorne mist, vrees ik.
Intrinsiek zeer snel, maar je moet je ook's durven manifesteren op de baan als het er om nauwt.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenJe kan intrinsiek snel zijn maar in duel gaan en andere passeren dat vergt ook enige skills en daarin was Senna wel top, Grosjean dan weer flop terwijl hij wel snelheid heeft.
Intrinsiek zeer snel, maar je moet je ook's durven manifesteren op de baan als het er om nauwt.
Leave a comment:
-
Het enige jammere is, dat er NL op zijn paspoort staat LOL.
Ik moest gisteren nog denken, wat een weelde toch in het Nederlandse sportlandschap momenteel.
De voetbalvrouwen, trouwens hun nationale mannenelftal begint ook weer te draaien.
VDP bij het wielrennen,...het kan niet op daar.
Wel knudde voor Leclerq trouwens. Ze snoepen hem nu al twee keer zijn eerste overwinning af in de laatste ronden.
Maar daar gaan we ook nog wel van horen, van die gast.
Leave a comment:
Leave a comment: