Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi stopt ermee in Europa

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    We hebben ook een uitgesproken smaak. Breaks... veel kleinere merken vinden het de moeite niet meer. En voor een sedan, in noord-Amerika dan weer heel populair, halen veel hun neus op (persoonlijk een grote sedan-fan hier).

    De coupe is ook uitstervend...
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (119.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

    '19 Abarth 595C Competizione (16.200 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (44.900 km)

    Comment


    • #62
      Ik ben ook een grote sedan en coupe liefhebber, maar dat soort wagens zijn gewoon heel onpraktisch in gebruik.
      Een 5-deurs of break zijn op dat vlak gewoon veel handiger.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        mja... japanners zijn verre van feilbaar.
        Dus totaal onfeilbaar, ze maken dus helemaal geen fouten ?

        Comment


        • #64
          oh boy de nazigrammer is er weer

          allé, gij zijt onfeilbaar dan... de perfectie zelve... of misschien niet omdat in al uw commentaar dat ge op iedereen moet geven eerder als een autist overkomt. Niets tegen autisten... wel autisten die RX-8¨noemen.
          www.peugeotforum.be

          Comment


          • #65
            .. heten ;-)

            Comment


            • #66
              niks heten, want ik klap antwerps en geen abn
              www.peugeotforum.be

              Comment


              • #67
                AN ;-)

                Comment


                • #68
                  jaja en gij kunt zagen

                  het is officieel nog altijd noemen en niet heten. Uw naam is hopelijk niet RX-8, dus noemt gij u RX-8

                  als ge dan toch de interessante wilt uithangen zie dan eerst dat ge de spelregels kent
                  www.peugeotforum.be

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    het is officieel nog altijd noemen en niet heten. Uw naam is hopelijk niet RX-8, dus noemt gij u RX-8
                    lol
                    Je noemt mij RX-8, maar ik heet RX-8. Ik kan wel begrijpen dat het te moeilijk is, je bent tenslotte een antwerpenaar :-D

                    Haha, topkerel, jij ;-)

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

                      Integra Type R, atmo 9k rpm. Een van de beste FWD-auto's ooit gemaakt.
                      Of een Legend met V6...
                      Ik was een echte Honda-fan, nu nog steeds maar minder dan toen.

                      In de USA hebben ze nog steeds een meer dan mooi gamma. Hier is het een beetje minder.
                      ++++

                      Ik hou van mijn twee Rover 827's! C27A Honda V6
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten

                        Is dat zo onlogisch dan? Als je voor een (fictief) examen je tafels moet kennen van 1 tot 10 maar je weet 100% zeker dat je enkel gaat gevraagd worden om de tafel van 4 op te schrijven, waar steek je dan je energie in?

                        De small overlap test gaat over een crash test specifiek aan de linkerzijde van de wagen, die de normale kreupelzones passeert. Rechts bestond geen test voor.
                        Klopt helemaal. Maar de small overlap test waar vooral heel positief voor Volvo en....het Japanse Honda. Veel Europeanen zakten ook voor de test.
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X