Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoopadvies leuke wendbare wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aankoopadvies leuke wendbare wagen

Ik ben op zoek naar een wagen met volgende specificaties:

<10.500 euro

5 deurs of LV

liefst benzine, en relatief zuinig (<7l)

indien mogelijk leuk chassis, pittig motorke, <1300kg

opties: cruise control

graag betrouwbaar

Ik had zelf gedacht aan:
    - een 5-deurs Ford Fiesta (1.25l 82pk) of Fiesta in LV (75pk diesel)
    - Suzuki Swift Sport 5d
    - Honda Civic 1.8l model 2012

Suggesties of opmerkingen zijn welkom.

P.S. ik kom van een E90 320d m-sport en Audi A6 avant 1.9tdi
    Last edited by ; 18/11/2015, 22:11.

Ik zou voor een Fiesta 1.0 gaan dan. De 1.25 is een ouder type motor en de 1.0 wordt door journalisten de hemel ingeprezen, motor van het jaar enz ...

De Swift Sport is echt een super leuk wagentje, maar heeft bijna geen koffer. 5 deurs ga je niet vinden onder 13.000 euro denk ik en dan mss ook al maar enkel in Duitsland. 3 deurs 2012 moet lukken onder 10.000 euro

Maar ik weet niet of je helemaal zeker bent van wat je wilt als je een pittige benzine zoekt en je een 75 pk diesel LV als een van de 3 opties hebt ???

Ik ben zelf een Swift eigenaar en grote fan van de Fiesta, beide bieden super veel rijplezier. De Swift Sport 2012 heeft stndaard Cruise Control, Xenon en nog wat leuke opties.

Groeten

Comment

Ik heb de 1.0 125pk gereden in de Focus en ik vond die motor eigenlijk maar sloom. Dus eigenlijk prefereer ik dan liever een atmo benzine. Ik ga morgen zo'n Fiesta LV testen, dus dan zal ik wel zien of dat iets voor mij is.
      Swift Sport 3d heb ik mee gereden, voelde heel lichtvoetig aan, leuk motorke ook. Maar inderdaad, geen koffer en ook de zitpositie is vrij hoog zodat ik met mijn hoofd tegen het dak zit.

Comment

318d met m pakket dat is pas een racemachien.

Comment

Working...
        X