Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto opvallend beveiligen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto opvallend beveiligen?

Dag Iedereen,

Halloween-nacht stonden een drietal jongeren (origine laat ik in het midden) met een andere wagen naast de mijne, toen mijn buurvrouw de buitenverlichting aandeed gingen ze er vandoor... Deze ochtend weer een plek van een vettig voorhoofd op mijn zijruit.

M.a.w. ik zou mij auto enigszins opvallend willen beveiligen? Dashcam die opspringt? Maar zou ook de zijruit moeten kunnen hebben?

Ideetjes?

Dank!
    sigpic

Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
    Dag Iedereen,

Halloween-nacht stonden een drietal jongeren (origine laat ik in het midden) met een andere wagen naast de mijne, toen mijn buurvrouw de buitenverlichting aandeed gingen ze er vandoor... Deze ochtend weer een plek van een vettig voorhoofd op mijn zijruit.

M.a.w. ik zou mij auto enigszins opvallend willen beveiligen? Dashcam die opspringt? Maar zou ook de zijruit moeten kunnen hebben?

Ideetjes?

Dank!
    Een bom inleggen die ontploft wanneer de deur wordt geopend door onbevoegden is geen optie zeker ?

Comment

Als ze hem echt willen hebben zal je ze niet kunnen tegenhouden.
      Maar ik zou proberen hem ergens binnen te zetten in een garage (als dat een optie is tenminste. Dan maak je het al een stuk moeilijker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
        Een bom inleggen die ontploft wanneer de deur wordt geopend door onbevoegden is geen optie zeker ?
        Bij mij zijn het automatisch sluitende deuren, een oven die tot 1800 graden gaat, en een schuifke onderaan om alles achteraf netjes op te kuisen. Wel slecht voor het leer.
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

Dit is gewoon de oplossing voor u

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
            Dag Iedereen,

Ideetjes?

Dank!

denk dat ze een dashcam wilden stelen...

Comment

Hond erin...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten

Dit is het!!!!!

Goh geen garage in de buurt das het probleem!
                sigpic

Comment

Ik zou een afgedankte defecte iphone in de auto laten rondslingeren op de pasagierszetel. In de achterkant verwerk je onopvallend een aantal vlijmscherpe scheermesjes . Zeer effectief tegen diefstal. Nadeel zijn de eventuele bloedspoortjes in het interieur na een inbraakpoging maar dat is gedekt door de verzekering.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                    Ik zou een afgedankte defecte iphone in de auto laten rondslingeren op de pasagierszetel. In de achterkant verwerk je onopvallend een aantal vlijmscherpe scheermesjes . Zeer effectief tegen diefstal. Nadeel zijn de eventuele bloedspoortjes in het interieur na een inbraakpoging maar dat is gedekt door de verzekering.

als de inbreker werkonbekwaam is hierna, moet je hem nog een tijdje onderhouden...

Comment

Een Fiat Multipla kopen?

Comment

Een gepersonaliseerde nummerplaat HITMAN .

Comment

Een spot plaatsen met bewegingssensor bvb zodat hij in het licht staat. Of bewegingssensor aansluiten op een lamp die binnen staat zodat ze denken dat je het licht aan doet.

Comment

Ofwel deze:

Of u schoonmoeder is aanspreke?
                            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                            Current:
                            1987 Mercedes-Benz W124 200D
                            1979 Mercedes-Benz W123 280E
                            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                            Ex:
                            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                            1976 Mercedes-Benz W123 250
                            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                            1980 Mercedes-Benz W123 280
                            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                              Kun je beter een Albanees op die passagiersstoel zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                Hond erin...

Stinkt als de pest.

Binnen zetten is de doeltreffendste oplossing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                  Blijft grappig dat die dames als ze instappen opeens herenschoenen en een pantalon aan hebben .

Alle gekheid op een stokkie, waartegen wil je beveiligen? Inbraak? Groot licht dat automatisch aan springt als er iemand in de buurt komt helpt al. Tegen autodiefstal helpt een bearlock nog wel het beste (http://www.bearlock.be), tenzij ze de wagen echt graag willen hebben (dan komen ze binnen de sleutels ophalen of takelen hem gewoon direct op een autoambulance).

Comment

Bullock .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                      Bullock .
                                      Sandra? Zou ook wel kunnen helpen ja

Comment

Working...
                                      X