Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Dat je een Dacia kotslelijk vindt kan ik volkomen begrijpen (ik denk daar anders over, maar over smaken en kleuren valt niet te twisten)
Maar dat het geen kwalitatieve wagens zijn dat is echt flauwekul. Onze duster heeft nu 130.000km en is 3.5 jaar oud. Krijgt nu voor 1e keer nieuwe remblokken, banden en distributieriem en de accu is al eens vervangen, voor de rest 0.0 kosten of problemen. Ook mijn logan 1.5jaar oud nog geen kosten of problemen mee gehad. Mijn Sharan destijds na 3 jaar al 2x kapotte waterpomp, lekkende koppakking (blok krom), defecte wiellager enz. uit miserie weggedaan. De touran van mijn pa met 80.000km kapotte waterpomp al 3 van de 4 bobines vervangen (overigens wel goede wagen). Destijds zijn Mercedes V-klasse na 4 jaar uit miserie weggedaan 2x kapotte compressor, defecte airco, alarmproblemen , slecht sluitende deuren, herspoten wegens overal roesten, enz.
Waarmee ik maar wil zeggen dat de kwaliteit van dacia echt wel ok is. (Ik spreek niet over uitrusting en luxe enzo he)
Comment