Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe fabrieks-LPG Duster uit Duitsland naar België waar Dacia geen LPG levert?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
    Waarom zou men geen Dacia mogen kopen?
    Ik vind de Duster eigenlijk nog een knappe wagen, en zou er me niet om schamen om daarmee rond te rijden.
    Ge komt er overal mee, echter de status dat de prestige wagens met zich meebrengen hebben ze niet. Maar sommige mensen hebben dat ook niet nodig.
    Zo is het en al de rest is zever, gelukkig maar dat er zulke merken bestaan, niet iedereen heeft een dure auto nodig om van A tot B te geraken. Je ziet ook hoe deze merken tegenwoordig in de lift zitten, een evolutie die ik alleen maar kan toejuichen en status heeft iemand met gezond verstand niet nodig...
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dacia is aan een serieuze opmars bezig, je kan het wat vergelijken met de evolutie van Skoda, daar werd in het begin ook mee gelachen maar sinds Volkswagen er tussen zit zijn de Skoda's alleen maar beter en beter geworden. Renault is de Dacia traag maar zeker aan het opwaarderen.......
      Wat het uiterlijk betreft......over smaak en kleur moet je niet gaan discuteren he, dat is gewoon subjectief..... punt.

Comment

Het valt mij op dat Dacia rijders zeer agressief rijden ?? Die mannen/vrouwen met hunnen Duster
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

bwa, bmw rijders moeten geen angst hebben dat ze pole-positie verliezen hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
            Het valt mij op dat Dacia rijders zeer agressief rijden ?? Die mannen/vrouwen met hunnen Duster
            Valt mij ook op , ze denken dat ze de koning van de weg zijn
            Eigenlijk bijna iedere bestuurder met een Dacia rijdt op die manier .
            Last edited by Dane; 29/11/2015, 10:52.
            - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

er zijn natuurlijk minder dacia's, maar die lijken dan toch een betere wegligging te hebben want minder controle-verlies over het stuur in de gazetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten

Hahahaha, dat heeft echt nog nooit iemand over mijn rijstijl gezegd en ik heb 2 jaar zeer tevreden met een Dacia Pick Up rondgereden...
                Het tegendeel heb ik wél regelmatig opgemerkt: Als ik met de Daas onderweg was reageerden veel andere bestuurders op de baan veel agressiever dan wanneer ik met de Renault op de baan ben: nog snelsnel de weg opdraaien of snijden voor je neus, rap de net vrijgekomen plaats inpikken, moeilijker laten invoegen... Dat is echt een opmerkelijk verschil. Misschien worden die Dacia rijders zo"n asociaal gedrag wel beu en gaan ze van de wederomstuit zélf een versnelling hoger???
                King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  bwa, bmw rijders moeten geen angst hebben dat ze pole-positie verliezen hoor
                  Yep, de gele markers bij crashtest dummies zijn trouwens afgeleid van bmw logos. Niet veel mensen weten dat.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                    Het tegendeel heb ik wél regelmatig opgemerkt: Als ik met de Daas onderweg was reageerden veel andere bestuurders op de baan veel agressiever dan wanneer ik met de Renault op de baan ben: nog snelsnel de weg opdraaien of snijden voor je neus, rap de net vrijgekomen plaats inpikken, moeilijker laten invoegen... Dat is echt een opmerkelijk verschil. Misschien worden die Dacia rijders zo"n asociaal gedrag wel beu en gaan ze van de wederomstuit zélf een versnelling hoger???
                    Ik merk net hetzelfde. Ik heb altijd dezelfde rijstijl en er is duidelijk een verschil. Ben ik met W201 op de baan heb ik dit niet voor. Met duster valt het eigenlijk ook wel nog mee. Maar met de basis logan is het verschrikkelijk, mensen smijten hun net voor jou de baan op, kunnen niet verdragen dat je ze inhaalt op autostrade (trekken ze als zot op, om dan enkele km verder weer veel trager te gaan rijden). Je voorbijsteken op gewone baan om dan als ze je voorbij zijn te realiseren dat ze toch wel erg snel aant rijden en ze gaan vertragen waardoor je net trager moet rijden als ervoor. Doorrijden terwijl de geparkeerde wagens aan hun kant staan enz.

Ik was dit zo kostbeu dat ik toen in het groot de doodskop van film deathproof op mijn motorkap heb gehangen. Dit helpt heel goed tegen mensen die zich nog snel voor jou de baan op willen schieten (tzal wel ne zot zijn). Ik weet het lekker marginaal. Kan mij wat schelen is beste investering ooit.

Zal wel niet merk specifiek zijn want destijds met fiat 126 tijdens spits uren was het nog erger. Snap mensen hun Logica ook niet " ah een klein autootje van de jaren 70 zonder remservo en 4 trommelremmen daar gaan we ons nu eens net voorsmijten ze want die gaat snel kunnen stoppen aan 70km/u"

Comment

ik heb eigenlijk nog nooit echt verschil gevoeld, maakt niet uit in welke kar ik zat, 'klootzakken' en hoffelijke mensen kom je altijd tegen

een vriendin van me rijdt bvb op nl-platen en zij voelt zich in be daar ook mee geviseerd

Comment

Working...
                      X