Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cursus voor eenzitter? (Radical, Formule Renault)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cursus voor eenzitter? (Radical, Formule Renault)

Vakantie zit eraan te komen en ik ben geen type die naar een exotisch oord gaat om me ergens op een strand te gaan leggen.

Wil al heel lang eens een ervaring opdoen met een eenzitter zoals een Radical of Formule Renault en ben opzoek naar organisaties die dit aanbieden. In Engeland zijn er tal van mogelijkheden hoewel het rijden maar echt beperkt is - max 2 uur rijden ofzo. Das wel heel weinig, en opties van verschillende dagen nog niet tegengekomen.

Vroeg mij af of iemand weet heeft van opties aan deze kant van het water?

Blijkbaar niet of ze zijn allemaal op vakantie.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Heb iets kunnen vinden bij deze mensen dankzij een andere link: www.cd-sport.com - een hele dag op een circuit nog geen 200 km van mijn deur.
      Prenez les commandes d’une monoplace de course (Formule Renault 2000) et venez vivre des sensations extrêmes. CD Sport est présent sur toute la France.

Comment

doen ze zoiets ook ni op Mettet?
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 LV: http://www.autoforum.be/showthread.p...13#post5476513

Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Toyota Aygo voor mijn vrouwke en Audi A3 voor de dochter

Comment

in FR heb je o.a. ook zig-zag die formule renault aanbied.

Er zijn ook stages op circuit haute saintonge.

Op circuit spielberg zijn ook pakketten voorzien met verschillende voertuigen.

Comment

Zojuist bevestiging ontvangen, hier even een dronefilmpje van het circuit. Ik denk ideaal voor een eerste ervaring met een Formule Renault 2.0 (500 kg - 200 pk). Misschien nog mensen die interesse hebben?

Wie weet bevalt het me zo erg dat ik kan uitkijken om er ooit eentje te kopen.

Comment

Working...
            X