Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Claes Tienen mijn nachtmerrie voor de volgende 5 jaar ?!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Bij delorge is de keuze groot: audi, vw, skoda, seat, bmw, mini, jaguar, landrover
    dan vergeet ik er mischien nog?

    kans is heel groot dat mercedes claes ook overgekocht zal worden door hun.

    Comment


    • #82
      Oorspronkelijk geplaatst door Bœlle Bekijk Berichten
      Bij delorge is de keuze groot: audi, vw, skoda, seat, bmw, mini, jaguar, landrover
      dan vergeet ik er mischien nog?

      kans is heel groot dat mercedes claes ook overgekocht zal worden door hun.


      Effe gegoogeld! Wist ik zelf niet dat die groep zo groot geworden was. Zelfs BMW nu, dan moet MB ook kunnen uiteraard. Hopelijk worden de paleizen niet nog groter en verbetert de service voor privé mensen dan

      https://www.sterck-magazine.be/limbu...utogroep-1910/
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • #83
        Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
        En toch is volgens mij de beste MB-garage in Antwerpen-c gevestigd. Een bepaald forumlid gaat dat hier zeker kunnen beamen...
        Dus Tienen heeft er zeker een zware concurrent bij...rolling eyes:


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Ik dacht ' reageer niet want hij is u aan het zoeken '.



        Maar nu doe ik het toch...
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

        1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

        1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

        Comment


        • #84
          Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Vermits hier al een topic over bestaat zal ik mijn nare ervaring bij deze garage ook maar eens opschrijven, was wel filiaal Sint-Truiden maar dat maakt niet veel uit veronderstel ik.



          Na groep Jam de 2de dealer waar ik als privé eigenaar nooit nog een auto van mijn lievelingsmerk zal kopen. De meeste MB dealers zijn enkel nog geïnteresseerd in leaserijders die weinig of geen vragen stellen.

          Nieuwe A-klasse in gebruik genomen in augustus in belabberde omstandigheden. Een uur voor aflevering werd mijn auto beschadigd door het verwijderen van hun reclame sticker op de bumper terwijl ik uitdrukkelijk al van bij bestelling en later zeker nog 5X gevraagd had om er geen sticker op te plakken. Gevolg, bumper moest al gespoten worden voor ik de auto in bezit had. Dit is voor mij geen nieuwe auto meer!!

          Zelf moeten vragen achter mijn factuur en andere ontbrekende documenten.

          Onvoldoende of geen kennis van het Mbux systeem, heb het zelf allemaal mogen uitzoeken.

          Bij bestelling in mei werd mij ook niet gezegd dat de essentiële zaken op de Mercedes Me app betalend geworden zijn en dat er na 3 jaar ook voor andere belangrijke dingen (Linguatronic, Live Traffic, kaartupdates enz) een abo zal moeten betaald worden.

          Ik heb ook nog altijd recht op 300€ cashback van hun Finance afdeling omdat ik de MB-AXA verzekering en het DSI systeem genomen heb. Zou eind augustus betaald worden en het jaar is om. Moet zelf overal achter vragen om dan met veel moeite iets te weten te komen. Klantvriendelijkheid is anders!

          Deze nare ervaring is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

          Enig lichtpuntje misschien is dat verkoper Randy echt wel zijn best gedaan heeft om mij bij te staan maar bij zoveel incompetentie is iedereen machteloos.


          Om hierop terug te komen.

          Ik lees nu in de reviews van de 'Mercedes me' app dat eindelijk meer en meer gebruikers en eigenaars beginnen te snappen dat ze allemaal gaan mogen dokken binnenkort. Velen weten dat nog niet maar gaan het vlug genoeg merken

          Dit is je reinste oplichting. Ze laten onwetende klanten dure opties bestellen en vertellen er niet bij dat er na 3 jaar moet betaald worden om ze verder te gebruiken. En nog niet een beetje, als ik even mijn rekening maak om hetzelfde als nu te blijven gebruiken ben ik vanaf dan 200€ per jaar kwijt. Ik ben dat echt niet van plan, tijd brengt raad hoop ik

          Als je niet betaalt kan je enkel nog van de basisdienst gebruik maken en zit je daar met al die leuke opties. Ook moet er nu trouwens voor het uitgebreid gebruik van de app betaald worden, tot voor kort was dat gratis en natuurlijk moet je dat eerst zelf merken want bij de dealer verzwijgen ze zoiets allemaal

          Als gebruiker van het slecht werkend DSI systeem krijg je zelfs geen antwoord op een mail over een storing en eventuele oplossing hiervoor in het systeem.

          Dit is het bewuste e-mailadres zoals vermeld in de app. mercedes@driver-score-insurance.be

          Bij MB Connect wordt er wel geantwoord maar ze kunnen ook geen pasklare oplossingen aanbieden, ze verwijzen mij op hun beurt naar hogervermeld e-mailadres

          En van de 300 € cashback zal ik maar helemaal zwijgen veronderstel ik want het lijkt of die promotie nooit bestaan heeft. Da's ook een manier om te verkopen natuurlijk

          Schandalig is nog zacht uitgedrukt! Men zegge het voort...
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #85
            Dat ze het verzwijgen is niet netjes uiteraard, maar dat je moet betalen voor een bepaalde dienst... ik zie er niet echt een probleem in. Doe ik ook voor m’n Coyote, Netflix, Spotify,...

            Als die opties zo leuk zijn (geen idee wat ze allemaal inhouden), dan zou ik echt niet inzitten met 16,66 per maand...
            1995 BMW E36 328i coupé (235.700 km) Sold 13-04-12
            1994 Mazda 323F BG 1.6i (194.500 km) Sold 15-11-08
            2009 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 26-08-16
            2012 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 27-12-14
            2013 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 19-11-17
            2016 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km)
            2013 Abarth Punto SuperSport (112.500 km)
            2015 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 Pop Star (92.800 km)

            2019 Abarth 595C Competizione (0 km)
            2019 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (0 km)

            Comment


            • #86


              Ik betaal uiteraard ook graag voor mijn bestelde abo's maar niet voor iets wat ik niet gevraagd heb, zelfs niet 1 euro. Principe! Ieder zijn ding zeker.
              Ik heb trouwens nog 300 euro te goed van die oplichters

              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #87
                Netflix, Spotify,... Zijn allemaal diensten die je ook "eender waar" kunt gebruiken. Die hangen niet vast aan 1 toestel. Binnenkort moede nog maandelijks gaan betalen opdat uw airbags blijven werken.
                ​​​​​​

                Comment


                • #88
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                  Ik betaal uiteraard ook graag voor mijn bestelde abo's maar niet voor iets wat ik niet gevraagd heb, zelfs niet 1 euro. Principe! Ieder zijn ding zeker.
                  Ik heb trouwens nog 300 euro te goed van die oplichters
                  Die 300 euro is inderdaad iets anders, zou bij mij ook absoluut niet pakken. Zo kan ik ook een auto verkopen.

                  En ‘t is absoluut sneu dat men je niet eens deftig kan inlichten in de garage.


                  Nieuwe E kopen? Ik betaal je na 6 maanden 50% terug!
                  1995 BMW E36 328i coupé (235.700 km) Sold 13-04-12
                  1994 Mazda 323F BG 1.6i (194.500 km) Sold 15-11-08
                  2009 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 26-08-16
                  2012 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 27-12-14
                  2013 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 19-11-17
                  2016 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km)
                  2013 Abarth Punto SuperSport (112.500 km)
                  2015 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 Pop Star (92.800 km)

                  2019 Abarth 595C Competizione (0 km)
                  2019 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (0 km)

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                    Netflix, Spotify,... Zijn allemaal diensten die je ook "eender waar" kunt gebruiken. Die hangen niet vast aan 1 toestel. Binnenkort moede nog maandelijks gaan betalen opdat uw airbags blijven werken.
                    ​​​​​​

                    Zie het al gebeuren, net voor de aanrijding, op dat grote display: spoedactivatie airbags, 400 euro. Druk OK bij akkoord.
                    1995 BMW E36 328i coupé (235.700 km) Sold 13-04-12
                    1994 Mazda 323F BG 1.6i (194.500 km) Sold 15-11-08
                    2009 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 26-08-16
                    2012 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 27-12-14
                    2013 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 19-11-17
                    2016 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km)
                    2013 Abarth Punto SuperSport (112.500 km)
                    2015 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 Pop Star (92.800 km)

                    2019 Abarth 595C Competizione (0 km)
                    2019 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (0 km)

                    Comment


                    • #90
                      Airbags zitten nog even in de basisdienst veronderstel ik? Hoelang nog is iets anders

                      Hierbij een paar screenshots uit de app. Gelukkig werkte het gisterenavond een tijdje maar meestal krijg ik de tekst uit de onderste screenshot te zien, die is van vanmorgen. De hele app sucks overigens, lees de Google reviews maar

                      De diensten met de blauwe knopjes zijn ingeschakeld, de zwarte niet want daar moet je nu al voor betalen, net als voor het uitgebreid gebruik van de app. De looptijd van het abo is duidelijk vermeld. En dan een bestelscherm met prijzen uiteraard, na 3 jaar moet voor al die dingen apart betaald worden.
                      Dat je voor een volg en tracking systeem moet betalen kan ik nog begrijpen maar niet voor de rest waar je eerst ook al voor de optie moet dokken. Die internet radio werkt trouwens ook niet want dan zou je ook nog een abo bij Vodafone moeten hebben.

                      Het ergste is gewoon dat je alles pas bij instelling en koppeling van de app vaststelt. Geen woord bij bestelling erover en zelfs niet als je de auto afhaalt wat bij mij ook nog eens in mineur gebeurde

                      Ik kan mij dus heel goed voorstellen dat niet gebruikers van de app binnenkort voor grote verrassingen komen te staan. Madame Mbux die plots sprakeloos wordt bv











                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • #91
                        app's waarmee je de auto kan openen? En verschiet men op een ochtend dat de auto weg is. Als ik 1 ding heb geleerd van mijn 15 jarige loopbaan als IT'er is het wel dat alles te hacken is...
                        www.peugeotforum.be

                        Comment


                        • #92
                          De MercedesMe-app werkt sinds dag 1, en tot nu toe, vlekkeloos.
                          Alleen de Office-koppeling marcheert niet, en dat is omdat ik privé de Apple-worksuite gebruik, en op t werk ze Office helemaal dicht hebben getimmerd.

                          Internetradio werkt ook, mits koppeling met mijn iPhone, maar gebruik ik bijna nooit, gezien DAB+, Spotify,...

                          Ik kan zelfs nog altijd mijn vorige C volgen (en openen/sluiten).
                          Staat ondertussen bij Belcar in Aartselaar, na het einde van het lease-contract.
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                          Comment


                          • #93
                            Lees de app reviews maar eens hoe goed dat het werkt, zeker nu alles plots zonder verwittiging betaalbaar geworden is Ik spreek enkel over de A-klasse uiteraard, de rest weet ik niet.
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • #94
                              Mijn pa is er nochtans ook zeer content van. FWIW: er staan veel apps met een matige beoordeling op de store die ikzelf helemaal het einde vind, en er staan vijfsterrenapps op die voor mij maar een voordeel hebben: dat ze verwijderbaar zijn.

                              Da’s persoonlijk

                              Ik oordeel er niet over, ik heb het niet.
                              1995 BMW E36 328i coupé (235.700 km) Sold 13-04-12
                              1994 Mazda 323F BG 1.6i (194.500 km) Sold 15-11-08
                              2009 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 26-08-16
                              2012 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 27-12-14
                              2013 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 19-11-17
                              2016 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km)
                              2013 Abarth Punto SuperSport (112.500 km)
                              2015 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 Pop Star (92.800 km)

                              2019 Abarth 595C Competizione (0 km)
                              2019 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (0 km)

                              Comment


                              • #95
                                Ik waarschuw mensen alleen maar voor oplichtingspraktijken vanwege MB Belgium, dat is uit eigen ervaring
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                Comment


                                • #96
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                                  Om hierop terug te komen.

                                  Ik lees nu in de reviews van de 'Mercedes me' app dat eindelijk meer en meer gebruikers en eigenaars beginnen te snappen dat ze allemaal gaan mogen dokken binnenkort. Velen weten dat nog niet maar gaan het vlug genoeg merken

                                  Dit is je reinste oplichting. Ze laten onwetende klanten dure opties bestellen en vertellen er niet bij dat er na 3 jaar moet betaald worden om ze verder te gebruiken. En nog niet een beetje, als ik even mijn rekening maak om hetzelfde als nu te blijven gebruiken ben ik vanaf dan 200€ per jaar kwijt. Ik ben dat echt niet van plan, tijd brengt raad hoop ik

                                  Als je niet betaalt kan je enkel nog van de basisdienst gebruik maken en zit je daar met al die leuke opties. Ook moet er nu trouwens voor het uitgebreid gebruik van de app betaald worden, tot voor kort was dat gratis en natuurlijk moet je dat eerst zelf merken want bij de dealer verzwijgen ze zoiets allemaal

                                  Als gebruiker van het slecht werkend DSI systeem krijg je zelfs geen antwoord op een mail over een storing en eventuele oplossing hiervoor in het systeem.

                                  Dit is het bewuste e-mailadres zoals vermeld in de app. mercedes@driver-score-insurance.be

                                  Bij MB Connect wordt er wel geantwoord maar ze kunnen ook geen pasklare oplossingen aanbieden, ze verwijzen mij op hun beurt naar hogervermeld e-mailadres

                                  En van de 300 € cashback zal ik maar helemaal zwijgen veronderstel ik want het lijkt of die promotie nooit bestaan heeft. Da's ook een manier om te verkopen natuurlijk

                                  Schandalig is nog zacht uitgedrukt! Men zegge het voort...

                                  De 300 € cashback is eindelijk, weliswaar 6 maanden te laat, op mijn rekening geraakt. Het probleem met MB Connect ivm de kaartupdates is even opgelost geweest maar werkt opnieuw niet meer. Ik geef het mailen naar de klantendienst voorlopig op. Hun Mercedes me systeem in combinatie met de nieuwe A-klasse is in ieder geval dikke bagger.

                                  Verder kan ik het probleem hierbij afsluiten, de in titel vermelde dealer ziet mij in ieder geval nooit terug want die beschadiging voor aflevering zal ik hun NOOIT vergeven daar.

                                  En om te eindigen met een positieve noot, de auto zelf valt super mee, snel, zuinig, comfortabel, mooi en zeker up to date met de Mbux Onderhoudsplaatsen genoeg.

                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • #97
                                    Jocar ,

                                    Ik ben voor mijn 2de onderhoud bij Mercedes Bernard in Hanuit gegaan.

                                    ik kan je ze zeker aanraden. Is nog een kleine Waalse dealer waar je goed geholpen bent.

                                    Toen ik Bij GMS in Leuven mijn 2 de onderhoud wou doen werd ik 10 minuten in hold gehouden aan de telefoon.
                                    Na 3 maal doorschakelen kwam ik ergens op een andere dienst terecht die mij niet kon verder helpen me een afspraak.
                                    stuur een mailtje was de afspraak.

                                    Na 4 weken nooit antwoord gehad op mijn mail.

                                    Bernard in Hanuit is op 5 km voor mij . Even bellen onmiddelijk afspraak en netjes geholpen voor mijn onderhoud.

                                    De walen hebben geen groot leasepubliek wegens te weinig grote bedrijven. Als particulier stel je er nog iets voor.

                                    In Vlaanderen zijn Mercedesgarages leasefabrieken geworden , bijna alles is overgenomen door buitenlandse dealers (ook GMS)
                                    En dan draait het altijd uit op besparen op personeel.

                                    In elk geval de volgende zal geen Mercedes meer zijn.
                                    Onderhoud peperduur in verhouding met BMW.

                                    Na 50000 km al 790 euro voor 2 onderhouden.

                                    Met BMW reed ik tot 37000 km voor ik op onderhoud moest ( zelfde traject woonwerkverkeer)

                                    Bovendien moet ik mij 2 voorste banden die origineel er op stonden vervangen omdat ze slecht uitgelijnd waren.

                                    Bij BMW nooit voorgehad met banden dat ze aan de buitenkant te snel afslijten.


                                    Dus ik denk dat ik voorlopig geen nood meer heb aan premium die geen service kan leveren.




                                    Comment


                                    • #98
                                      Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                                      Jocar ,

                                      Ik ben voor mijn 2de onderhoud bij Mercedes Bernard in Hanuit gegaan.

                                      ik kan je ze zeker aanraden. Is nog een kleine Waalse dealer waar je goed geholpen bent.

                                      Toen ik Bij GMS in Leuven mijn 2 de onderhoud wou doen werd ik 10 minuten in hold gehouden aan de telefoon.
                                      Na 3 maal doorschakelen kwam ik ergens op een andere dienst terecht die mij niet kon verder helpen me een afspraak.
                                      stuur een mailtje was de afspraak.

                                      Na 4 weken nooit antwoord gehad op mijn mail.

                                      Bernard in Hanuit is op 5 km voor mij . Even bellen onmiddelijk afspraak en netjes geholpen voor mijn onderhoud.

                                      De walen hebben geen groot leasepubliek wegens te weinig grote bedrijven. Als particulier stel je er nog iets voor.

                                      In Vlaanderen zijn Mercedesgarages leasefabrieken geworden , bijna alles is overgenomen door buitenlandse dealers (ook GMS)
                                      En dan draait het altijd uit op besparen op personeel.

                                      In elk geval de volgende zal geen Mercedes meer zijn.
                                      Onderhoud peperduur in verhouding met BMW.

                                      Na 50000 km al 790 euro voor 2 onderhouden.

                                      Met BMW reed ik tot 37000 km voor ik op onderhoud moest ( zelfde traject woonwerkverkeer)

                                      Bovendien moet ik mij 2 voorste banden die origineel er op stonden vervangen omdat ze slecht uitgelijnd waren.

                                      Bij BMW nooit voorgehad met banden dat ze aan de buitenkant te snel afslijten.


                                      Dus ik denk dat ik voorlopig geen nood meer heb aan premium die geen service kan leveren.
                                      Bedankt voor de dealertip Carman, zal ik zeker in overweging nemen

                                      Volledig juist wat jij daar schrijft. Nuja, ik ben gerust bereid om iets meer te betalen ware het niet dat ze daar ook nog eens super incompetent zijn. Ik heb schrik om mijn auto bij een dealer hier binnen te rijden want die komt er meestal buiten met nog meer defecten of beschadigingen.

                                      Voorlopig laat ik het onderhoud bij een officiële dealer in Polen uitvoeren, ik kom daar toch minstens 4 keer per jaar. Goeie service en eerlijke prijzen nog daar.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • #99
                                        Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                                        Jocar ,

                                        Ik ben voor mijn 2de onderhoud bij Mercedes Bernard in Hanuit gegaan.

                                        ik kan je ze zeker aanraden. Is nog een kleine Waalse dealer waar je goed geholpen bent.

                                        Toen ik Bij GMS in Leuven mijn 2 de onderhoud wou doen werd ik 10 minuten in hold gehouden aan de telefoon.
                                        Na 3 maal doorschakelen kwam ik ergens op een andere dienst terecht die mij niet kon verder helpen me een afspraak.
                                        stuur een mailtje was de afspraak.

                                        Na 4 weken nooit antwoord gehad op mijn mail.

                                        Bernard in Hanuit is op 5 km voor mij . Even bellen onmiddelijk afspraak en netjes geholpen voor mijn onderhoud.

                                        De walen hebben geen groot leasepubliek wegens te weinig grote bedrijven. Als particulier stel je er nog iets voor.

                                        In Vlaanderen zijn Mercedesgarages leasefabrieken geworden , bijna alles is overgenomen door buitenlandse dealers (ook GMS)
                                        En dan draait het altijd uit op besparen op personeel.

                                        In elk geval de volgende zal geen Mercedes meer zijn.
                                        Onderhoud peperduur in verhouding met BMW.

                                        Na 50000 km al 790 euro voor 2 onderhouden.

                                        Met BMW reed ik tot 37000 km voor ik op onderhoud moest ( zelfde traject woonwerkverkeer)

                                        Bovendien moet ik mij 2 voorste banden die origineel er op stonden vervangen omdat ze slecht uitgelijnd waren.

                                        Bij BMW nooit voorgehad met banden dat ze aan de buitenkant te snel afslijten.


                                        Dus ik denk dat ik voorlopig geen nood meer heb aan premium die geen service kan leveren.



                                        Ik woon ook op geen 5 km van Bernard, op zich vriendelijke verkoper die gast maar heb ook enkele zaken aldaar gehoord ivm onderhoud dat me indertijd heeft doen omslaan er toch niet te kopen... Nu bij iedere garage zal wel "iets "zijn natuurlijk

                                        tot zover offtopic :-)
                                        Sintruin till I die

                                        Comment

                                        Working...
                                        X