Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met BR-performance ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tommie1
    replied
    1. soms wel, soms niet. Kan zijn dat je je tuning kwijt bent als je garage een software update doet. Ik denk dat ze het altijd kunnen zien, maar soms niet willen zien.
    2. Jazeker, de uitstoot verandert, maar waarschijnlijk gaan ze dat op de keuring niet direct zien
    3. Ja, maar daar betaal je waarschijnlijk extra voor.
    4. Het is en blijft illegaal, de pakkans is uiterst klein, maar als je gepakt wordt riskeer je dat de verzekering zich terug trekt.

Leave a comment:

• Muug
    replied
    Vraagskes:
    1) ziet de officiële dealer in zijn computer dat de motor getuned is?
    2) Verandert er iets aan de uitstoot zodat ze op de keuring achterdochtig kunnen worden?
    3) Is dat reversibel (voor als ik de wagen binnen een paar jaar zou door verkopen)

Leave a comment:

• Dragon
    replied
    ja

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Zou ik mijn 530d durven laten tunen?

Leave a comment:

• Alfa-Beemer
    replied
    Gisteren met de M3 bij BR langs geweest. BR is een aanrader!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Heb ruim 120.000 km gedaan met mijn vorige volvo s60 d5, aangepast door Bruno destijds bij Shiftech.

Niet het minste probleem! en wel zuiniger bij eenzelfde rijstijl.

Wel op maat "soft-tuning" laten toepassen met respect voor koppeling/vliegwiel.

Voor mij persoonlijk een aanrader.

Waar ik wel mijn twijfels over heb is bv. een relatief zware passat break met 1.6 tdi laten hermappen in de hoop dat je hiermee je 1.500kg caravan probleemloos in 5é de vrij steile autobaan hellingen aan 100 km/u kunt bedwingen.... Is dit niet wat van het goede teveel vragen van een vrij kleine sterk opgedreven motor? Tuner kan hier weinig aan verhelpen denk ik.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Rij maar éérst een 100d km met tuning en dan kun je pas oordelen .

Leave a comment:

• ReV
    replied
    Ik hoor ook enkel positieve zaken, zelf heb ik prijs gevraagd paar weken geleden voor een milltek en heb de dag zelf prijs en uitleg gekregen, dus snelle respons. Laat je vooral niet beïnvloeden door mensen/firmas die het persoonlijk gemunt hebben op bruno

Leave a comment:

• Alfa-Beemer
    replied
    Alleen maar positieve zaken van gehoord. Moest ik nog eens iets laten chippen dan is BR zeker het overwegen waard voor mij persoonlijk.

Leave a comment:

• WhN
    replied
    Vorige week langsgeweest bij BR-P en weeral prima werk geleverd!
    Auto voelt helemaal anders aan, je krijgt zoveel meer plezier tijdens het rijden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    dit weekend mene seat leon fr 2.0 tdi cr laten hermappen bij br performance.
    zeer vriendelijke mensen en ben super tevreden van de auto, precies da er ne andere motor inzit!!!!
    vermogen is van 140pk naar 192 gegaan en koppel van 320nm naar 405nm, het was da moment 35°, dus zal nog klein beetje meer zijn bij normale temperaturen.
    dus nen echte aanrader!!!!!Seat_leon_20_TDI_CR_140_1_BPP_896_graph.jpg

Leave a comment:

• dixie
    replied
    Mijn Megane is ook bij BR gedaan,zeer tevreden van , ook voor de naservice kan je nergens beter zijn...

Leave a comment:

• Jangske
    replied
    als je is een prozfrit wilt make, mijne a1 90 pk is daar gedaan en diecmanne zijn echt top! goeie service, vriendelijk en ze leveren een degelijk resultaat dat indivueel is aan mijn auto, dus geen praktijken met software overzetten en dergelijke! ECHT EEN AANRADER!!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik ga den 30ste mijn Freelander laten behandelen door Bruno... Mijn bevindingen zal ik hier laten weten. Met wat ik her en der al gelezen heb moet ik wel zeggen dat mijn vertrouwen zeer groot is.

Leave a comment:

• kefkie
    replied
    Ben vorige week met een maat meegeweest voor zijn A1, vriendelijke mensen daar en goede service.
    Volgende week is het mijn toer

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Als ik de mijne binnekort ga laten hermappen is het zowiezo bij BR-P. Heinz is echt een no-go. Ik heb daar al verschillende verhalen & auto's van gezien die daarvan terugkomen van kameraden van mij & het is niet om aan te zien.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    heb reeds 3 auto's laten doen door Bruno.
    Eerst toen hij bij Heinz werkte nadien bij shiftech en nu hij op zichzelf begonnen is.

alle auto's liepen goed en waren zuiniger (bij normaal rijden).

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Heb er gisteren men golf V laten chippen. Ze zijn vriendelijk + goede service.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Persoonlijk heel goede ervaring mee. Heb mijn Mini daar laten chippen en kan er enkel maar positieve zaken over vertellen. Zowel over de mensen als over de tuning.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Geweldig om te horen dat jullie heel positief zijn over onze service. Wij streven er dan ook naar om elke klant met een grote smile te laten vertrekken!
    Natuurlijk niet vergeten... wij zijn ook maar mensen en iedereen kan wel eens een steekje laten vallen! Vandaar dat we ook onze klanten aanmoedigen dat als ze niet, of gedeeltelijk tevreden zijn, ons te contacteren. We bekijken dan samen hoe we het probleem oplossen zodat ook hij of zij met een glimlach kan genieten van het voertuig!

Leave a comment:

Working...
X