Mededeling
Collapse
No announcement yet.
autotrailer Hapert H2000 kantelbaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk BerichtenZoekertje is ondertussen verlopen en niet meer zichtbaar.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
nog vergeten dat e prijs voor de Anssems +/-2500€ is zonder lier(240€) reservewiel(190€) en speciale Alkokoppeling tegen het slingeren(prijs ben ik al vergeten)
in totaal zat de offerte boven de 3200€
En mijn wagen met 7cm bodemruimte raakt er net op als de straat vlak is, 8cm zou ideaal zijn.
Natuurlijk rijdt een Brian james etc beter maar daar betaal je dan ook voor.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
ergens heb je een punt maar een Anssems is een gans andere remorque, kantelt niet, is alu, dus minder stevig, auto staat er hoger op etc(ik heb die bekeken als eventuele vervanger omdat ik met de firmaslet maar 1600kg mag trekken... daarom ben ik goed op de hoogte van de remorque die je aanhaalt
als je kijkt naar de nieuwprijs van een Hapert, zit je boven de 4500€,daarom: appels met appels, peren met peren vergelijken
in totaal zat de offerte boven de 3200€
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenGedaan met kikkeren over het circuit ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ik zie op de link €2000 staan, dus ideaal om €1700 voor te krijgen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenMooi gerief maar ik wil even cru zijn voor €2500 koop je een nieuwe Anssems amt eco 2000 die 1665 Kg mag laden en 335 leeg weegt. Kan zijn dat die verkoopt maar 1600/1700 is mss net iets realistischer?
als je kijkt naar de nieuwprijs van een Hapert, zit je boven de 4500€,daarom: appels met appels, peren met peren vergelijken
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenMooi gerief maar ik wil even cru zijn voor €2500 koop je een nieuwe Anssems amt eco 2000 die 1665 Kg mag laden en 335 leeg weegt. Kan zijn dat die verkoopt maar 1600/1700 is mss net iets realistischer?
Leave a comment:
-
Mooi gerief maar ik wil even cru zijn voor €2500 koop je een nieuwe Anssems amt eco 2000 die 1665 Kg mag laden en 335 leeg weegt. Kan zijn dat die verkoopt maar 1600/1700 is mss net iets realistischer?
Leave a comment:
-
autotrailer Hapert H2000 kantelbaar
Autotrailer Hapert H2000 van 2003 in goede staat, blanco gekeurd september 2019(keuring is voor koper, is de normale procedure bij een remorque)
5 nieuwe bandjes sinds augustus, electriciteit omgebouwd naar 13polige stekker en alle verlichting is LED, handwinch aanwezig, bak voor spanbanden
werd enkel gebruikt voor de hobbyauto naar circuit te voeren(gemiddeld een 2500km per jaar)
foto's: zie link https://www.2dehands.be/a/auto-diver...reviousPage=lrLabels: Geen
Leave a comment: