Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• toen ik daarstraks van brussel naar leuven reed zag ik in de zoenk, net voor de helling van splitsing leuven een paal in de middenberm staan met een nummer op.
    precies dezelfde waarop ze een flitspaal monteren

zou dat de eerste zijn van de lichting flitspalen op de snelweg of puur toeval?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
      toen ik daarstraks van brussel naar leuven reed zag ik in de zoenk, net voor de helling van splitsing leuven een paal in de middenberm staan met een nummer op.
      precies dezelfde waarop ze een flitspaal monteren

zou dat de eerste zijn van de lichting flitspalen op de snelweg of puur toeval?
      Da's 1 van de vele die op de snelwegen gaan geplaatst worden ja.
      De andere zijn:

Prov Weg Richting Locatie
      A E19 Antwerpen Kontich
      A E313/E34 Hasselt Antwerpen-oost
      A Antwerpse ring R1 Buitenring Berchem (Borsbeekbrug)
      A Antwerpse ring R1 Binnering Berchem (Posthofbrug)
      A E19 Antwerpen Brasschaat
      A E313/E34 R1 Antwerpen-oost
      L E313 Hasselt Tessenderlo
      OVL E40 Kust Melle
      OVL E40 Brussel Melle
      OVL E17 Antwerpen De Pinte
      OVL E40 Kust Zwijnaarde
      OVL E40 Brussel Zwijnaarde
      OVL E17 Kortrijk De Pinte
      VB E40 Luik Complex Bertem
      VB Brusselse grote ring RO Buitenring Zaventem
      VB Brusselse grote ring R0 binnenring Kraainem
      VB Brusselse grote ring R1 buitenring Wemmel
      VB E314 Leuven Rotselaar
      VB E40 Luik Boutersem
      WVL E17 Antwerpen Kortrijk

Comment

• Weet je of deze ook al actief zijn?
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
          Da's 1 van de vele die op de snelwegen gaan geplaatst worden ja.
          De andere zijn:

Prov Weg Richting Locatie
          A E19 Antwerpen Kontich
          A E313/E34 Hasselt Antwerpen-oost
          A Antwerpse ring R1 Buitenring Berchem (Borsbeekbrug)
          A Antwerpse ring R1 Binnering Berchem (Posthofbrug)
          A E19 Antwerpen Brasschaat
          A E313/E34 R1 Antwerpen-oost
          L E313 Hasselt Tessenderlo
          OVL E40 Kust Melle
          OVL E40 Brussel Melle
          OVL E17 Antwerpen De Pinte
          OVL E40 Kust Zwijnaarde
          OVL E40 Brussel Zwijnaarde
          OVL E17 Kortrijk De Pinte
          VB E40 Luik Complex Bertem
          VB Brusselse grote ring RO Buitenring Zaventem
          VB Brusselse grote ring R0 binnenring Kraainem
          VB Brusselse grote ring R1 buitenring Wemmel
          VB E314 Leuven Rotselaar
          VB E40 Luik Boutersem
          WVL E17 Antwerpen Kortrijk

godver de godver... 't is echt naar de klote aan 't gaan... pfff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            Aangezien je tegenwoordig veel naar Dendermonde komt: op de Mechelsesteenweg is er ook eentje in richting Dendermonde bijgeplaatst, schuinsover de radar richting Buggenhout (thv O'Cool)
            En hij werkt *niet zelf getest*

Comment

• Zo'n 175km/u ipv 120km wat gaat dat me kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Zo'n 175km/u ipv 120km wat gaat dat me kosten?
                55 euro !!

(was het maar zo simpel )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  55 euro !!

(was het maar zo simpel )
                  Ik ben gepakt door een anonieme citroen C5 in de provincie Luxemburg.
                  Ze haalde me in en deden teken van 'geld' naar mij .

Comment

Zo'n 175km/u ipv 120km wat gaat dat me kosten?
                    Resultaat van de berekening:

De toegelaten snelheid voor uw voertuig op de door u opgegeven weg is 120
                    Uw gereden snelheid na toepassing van de marge is 164.5

Mogelijke gevolgen (enkel voor deze overtreding):
                    • Onmiddellijke inning
                      In principe wordt u gedagvaard en komt u dus niet in aanmerking
                      ->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden
                    • Minnelijke schikking
                      In principe wordt u gedagvaard
                      zo niet bedraagt de minnelijke schikking 230€
                      ->intrekking rijbewijs mogelijk indien ter plaatse staande gehouden
                    • Rechtbank
                      55-2750€
                      Verval van het recht tot sturen : verplicht (8 dagen tot 5 jaar)

Zolang ze niet meer dan 170 gemeten hebben moet ge niet voorkomen. Hopelijk is uw tellerafwijking groot genoeg dus

Comment

• Merci,ik weet niet vanaf wanneer ze zijn begonnen met te meeten.
                      Ik heb wel efkes zwaar moeten remmen tot 80km/u voor een vrachtwagen en daarna hebben ze mij ingehaald en teken gedaan naar me .
                      Ik snap ook niet waarom ze me niet direct aan de kant hebben gezet.

Comment

Merci,ik weet niet vanaf wanneer ze zijn begonnen met te meeten.
                        Ik heb wel efkes zwaar moeten remmen tot 80km/u voor een vrachtwagen en daarna hebben ze mij ingehaald en teken gedaan naar me .
                        Ik snap ook niet waarom ze me niet direct aan de kant hebben gezet.
                        ze zullen eerst een gemiddelde snelheid willen opmeten hebben. Als ik 't juist voor heb dan moeten ze je minstens ettelijke honderden meters, of een kilometer of 2, opmeten vóór ze met echte cijfers mogen komen aandraven....

... of wie weet waren ze gewoon nog aan 't twijfelen en discussiëren of 't nu wel een echte S6 was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                          ze zullen eerst een gemiddelde snelheid willen opmeten hebben. Als ik 't juist voor heb dan moeten ze je minstens ettelijke honderden meters, of een kilometer of 2, opmeten vóór ze met echte cijfers mogen komen aandraven....

... of wie weet waren ze gewoon nog aan 't twijfelen en discussiëren of 't nu wel een echte S6 was
                          Hopelijk waren ze nog aan het meten toen er ineens een vrachtwagen voor mij kwam.
                          Het was echt raar ik wou net een afrit pakken en die Citroen C5 komt ineens naast me hangen en de passagier (vrouw) doet haar raam open en doet teken van 'dat ik véél moet betalen' en weg waren ze .

Comment

Hopelijk waren ze nog aan het meten toen er ineens een vrachtwagen voor mij kwam.
                            Het was echt raar ik wou net een afrit pakken en die Citroen C5 komt ineens naast me hangen en de passagier (vrouw) doet haar raam open en doet teken van 'dat ik véél moet betalen' en weg waren ze .
                            Weet je zeker dat het politie was en geen grappemaker ? Normaal gezien houden ze je toch altijd tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                              Weet je zeker dat het politie was en geen grappemaker ? Normaal gezien houden ze je toch altijd tegen
                              Mevrouw zag er toch bloed serieus uit en wagen had 2 antenne's .

Comment

• Die dame wou een nummertje van jou en vroeg wat je prijs was. Gemiste kans!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  Die dame wou een nummertje van jou en vroeg wat je prijs was. Gemiste kans!
                                  ,het is elke dag bang afwachten voor die boete .
                                  Maar hopelijk was het één of andere misverstand .

Comment

• ik zal je - hopelijk geen valse - hoop geven: in '96 reed ik eens te rap op de expressweg van Brugge, komende vanuit richting Zeebrugge, naar de lichten toe. Opeens hing er enen in mijn gat, en knipperen met zijn lichten dat ik aan de kant moest, dus ik ga naar het eerste vak, en die kerel raast me voorbij. Ineens smijt hij alles toe en rijdt achteruit de middenberm op
                                    Ik heb dan eens m'n connecties aangesproken en die nummerplaat laten checken, en 't was niemand die iets met politie of aanverwanten te maken had, integendeel . Een flauwe grappenmaker dus. Zo heb je er altijd.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      ik zal je - hopelijk geen valse - hoop geven: in '96 reed ik eens te rap op de expressweg van Brugge, komende vanuit richting Zeebrugge, naar de lichten toe. Opeens hing er enen in mijn gat, en knipperen met zijn lichten dat ik aan de kant moest, dus ik ga naar het eerste vak, en die kerel raast me voorbij. Ineens smijt hij alles toe en rijdt achteruit de middenberm op
                                      Ik heb dan eens m'n connecties aangesproken en die nummerplaat laten checken, en 't was niemand die iets met politie of aanverwanten te maken had, integendeel . Een flauwe grappenmaker dus. Zo heb je er altijd.
                                      Ik heb zelfs een tijdje achter de C5 gereden en wou met m'n lichten knipperen zodat die aan de kant zou gaan en ik 'm voorbij kon maar ik zag 2 antenne's op het dak en dacht misschien kan dit een flik zijn maar toen ik de wagen inhaalde keek ik effe naar de bestuurder en die kerel leek niet echt op een flik.
                                      Ik zag ook geen passagier dus ben ik maar vol op m'n gas gegaan maar toen de C5 mij na een tijdje terug inhaalde bleek er precies toch een passagier te zijn en zij keek ook zeer vies en kwaad naar me .

pfff ik had beter de plaat van die C5 moeten noteren maar als ik een boete krijg ga ik toch in beroep .

Comment

• Wss was die vrouw net aan de driver zijn l*l aan het z**gen en doordat hij voor u uit de weg moest heeft zij uit verschiet er een stuk afgebeten. En dat gaat geld kosten !

Comment

Ik heb zelfs een tijdje achter de C5 gereden en wou met m'n lichten knipperen zodat die aan de kant zou gaan en ik 'm voorbij kon maar ik zag 2 antenne's op het dak en dacht misschien kan dit een flik zijn maar toen ik de wagen inhaalde keek ik effe naar de bestuurder en die kerel leek niet echt op een flik.
                                          Ik zag ook geen passagier dus ben ik maar vol op m'n gas gegaan maar toen de C5 mij na een tijdje terug inhaalde bleek er precies toch een passagier te zijn en zij keek ook zeer vies en kwaad naar me .

pfff ik had beter de plaat van die C5 moeten noteren maar als ik een boete krijg ga ik toch in beroep .
                                          Ik denk dat ze je gewoon bang willen maken. Als dat een politieauto was, veronderstel ik dat ze je direct aan de kant zouden zetten. Het kan natuurlijk ook zijn dat de C5 rijder u zag voorbij vliegen op een plek waar een flitscamera stond?!?

Maar er is toch een lijst met geheime voertuigen hé. Zoek die eens op en kijk of er een C5 tussen zit?
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X