Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gloeibougie afgebroken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gloeibougie afgebroken

Hallo!

Tijdens het vervangen van mijn gloeibougies, is 1 van de 6 afgebroken tijdens het (poging tot) demonteren. Je kan er oneindig aan draaien maar hij blijft muurvast zitten, ookal met veel kruipolie..

Weliswaar heb ik geen verlies van compressie, dus ik vermoed dat ik zo kan verder rijden?
    Ken iemand een goed adresje (indien mogelijk regio Dendermonde/Hamme) voor die te verwijderen? Op Engelse fora lees ik dat het mogelijk is met een speciale tool..

Bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
    Hallo!

Tijdens het vervangen van mijn gloeibougies, is 1 van de 6 afgebroken tijdens het (poging tot) demonteren. Je kan er oneindig aan draaien maar hij blijft muurvast zitten, ookal met veel kruipolie..

Weliswaar heb ik geen verlies van compressie, dus ik vermoed dat ik zo kan verder rijden?
    Ken iemand een goed adresje (indien mogelijk regio Dendermonde/Hamme) voor die te verwijderen? Op Engelse fora lees ik dat het mogelijk is met een speciale tool..

Bedankt
    Als het niet te ver is, probeer eens bij Schellekens in Willebroek op de A12.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Bwa 1van de 6 is zo erg niet bij een diesel. Ik zou het laten zijn voor wat het is.

Comment

-----
        Last edited by ; 16/06/2015, 22:37.

Comment

met een benz 5-pitter start je op 3 bougies ook bij de ergste koude

Comment

Die krijg je er nooit meer uit en deze zal na een tijdje toch compressie verliezen.

Comment

Vroeg of laat krijg je daar gegarandeerd vodden mee. Culasse eraf en uitboren.. Is de kloterij met de gloeibougies... breekbaar spul tegenwoordig

Comment

Garage Declerq in erondeghem

Comment

cilinderkop moet er niet af. Ze hebben daar speciaal gereedschap voor om die eruit te halen. Iemand op ons forum heeft het ook voorgehad en die moest er toch niet zoveel voor betalen om die eruit te laten halen.
                  www.peugeotforum.be

Comment

Pichler komt die terplekke uithalen.

Comment

Working...
                    X