Als ik stil sta, "ronkt" men motor soms. Weet iemand aan wat dit ligt en of het schadelijk is? Ik denk dat het een tandwieltje is dat scheef gereden is?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ronkende motor
Collapse
X
-
Ge rijdt met 'n Jaguar, en hij gaat zijn poezen-natuur verkennen?
Inderdaad, wat meer uitleg is handig, 't is vrij abstract zo...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Ik rijd met een Toyota Carina E 1.6 xli (benzine). Bouwjaar 1993 en kilometerstand 106.000km.
Ja ik weet dat een auto ronkt, maar dit is echt zo'n metaal geluid. Hij ronkt ook niet altijd, soms bij het stilstaan. En het speelt geen rol of de koppeling ingeduwd is of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik hou wel van een ronkende V8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtendie moeten kletteren eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenoke,je zou eens kunnen proberen om de auto te laten draaien met motorkap open en dan zoeken waar het geluid vandaan komt,dan kunnen we je al veel meer vertellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenKlinkt het echt fel ?
Enkel bij stationair toerental of kan het op eender welk moment voorvallen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenHeb zelf eens een ronk gehad maar dat was constant, lag aan de luchtfilter die niet goed vastzat is nu gewoon extra geïsoleerd.
Tot morgen Japy
Comment
Comment