Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stock doe-het-zelf Gent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• stock doe-het-zelf Gent

Waar ergens is er in of rond Gent een grote winkel die een grote stock heeft aan sleutelmateriaal, boutjes, moeren, darmen en tussenstukken, leidingen,... ?
    In Ieper zijn er 2 winkels waar je tussen de rekken bouten en moeren wandelt gelijk in een supermarkt, maar het lukt me echt niet om zo'n winkel te lokaliseren in het Gentse.

Concreet heb ik nu een PVC tussenstukje nodig om de doorgang in een darmpje te regelen, plus wat rubberen ringetjes.
    Last edited by Teus; 26/09/2011, 10:29.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Bedoel je zo iets gelijk de euroshop en stock vermeersch?

Probeert den brico, gamma, hubo, ... anders eens zou ik zeggen.

Comment

hier misschien: http://www.deschachtplastics.be/

Comment

ik ben net op goed geluk bij Santens metaalwaren geweest. hun stock is reusachtig, netjes ingedeeld en met overal barcodes. precies Disneyland, dat was wat ik zocht. ze hebben er wel geen dingen zoals plastieken darmpjes of PVC stukken van leidingen.

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
        Bedoel je zo iets gelijk de euroshop en stock vermeersch?
        Probeert den brico, gamma, hubo, ... anders eens zou ik zeggen.
        brico/gamma/hubo zijn veel te klein. Euroshop is al meer wat ik bedoel, maar niet in de buurt. Vermeersch ken ik niet, ik zal eens kijken

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
        merci.

Comment

Stock Vermeersch is vergelijkbaar met Euroshop.

hebben ze boutjes, schroefjes e.a. bij deschacht plastiek?

Laat mij weten want ik wil ook wel zo-iets weten zijn ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
            hebben ze boutjes, schroefjes e.a. bij deschacht plastiek?
            ik denk van niet

Comment

Vernimmen in Wetteren: Boutjes en schroeven: http://www.ijzerwaren-vernimmen.be/ gigantisch aanbod, denk dat ze 'zowat alle soorten bouten ter wereld' hebben daar. Je moet wel het meeste vragen aan een balie, dat ze voor jou halen in een magazijn, maar ze zijn zeer vriendelijk en niet duur. Voordeel: je kan bijna elk boutje per stuk kopen!

DHZ Standaert in Ledeberg: Doe-het-zelf winkel met ook boutjes per stuk, aanbod vrij ruim en een leuke winkel om in rond te lopen, niet duur en zeer vriendelijk personeel (en het zijn 'kenners' die je om raad kan vragen in plaats van vele onwetenden in de Brico en co.): http://www.goudengids.be/ms/ms/stand...81519+p-2.html Zeker de moeite om eens te gaan zien. Tip: vraag een klantenkaartje, dan heb je op alles 10 procent korting.

Euroshop-variant:
              Supra Bazar in Lovendegem. Gigantische winkel met echt alles dat je je kunt voorstellen! Personeel niet altijd even vriendelijk en met kennis, maar je vindt er wel zeer veel.
              Last edited by ; 26/09/2011, 19:15.

Comment

Working...
              X