Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Injectoren ultrasoon reinigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Koop een deftige bak.
    een 320 cabrio met waterverbruik, gescheurde zetel en achterruit, lekkende versnellingsbak en oliedrukverlies misschien?

Comment

Ik haal tenminste 160
      ja, dan kan je nog sneller lui zijn.

Comment

• Met de hulp van Asserti zijn de mijne ook gedemonteerd vandaag.

Avantus, the injectors are coming your way

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
          stomme kutbak.

egr is afgesloten, plaatje tussen de klep en de inlaatcollector gestoken (thanks, matteus!) en 't probleem is nog niet verholpen.
          ik had toch ook niks gezegd over de egr?
          marly inkappen!!!

of indd een 320 cabrio aanschaffen, weet nog een echt pareltje staan in ledeberg, wagen sleept zich altijd voor met 4 bruine mannen in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
            ik had toch ook niks gezegd over de egr?
            marly inkappen!!!

of indd een 320 cabrio aanschaffen, weet nog een echt pareltje staan in ledeberg, wagen sleept zich altijd voor met 4 bruine mannen in
            marly verkoopt zoveel prut. welke rommel bedoel je juist?

nee, 'k ga ze er volgende week even uitdraaien, en laten aftesten. 'k wil dat die bak in orde staat, dus als ze vervangen moeten worden, dan is dat maar zo.

ben je zeker dat die 320 cabrio intussen niet verkocht is aan een halve italiaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              frutbak.
              op een benz zet ik m'n voet niet om m'n veter vast te doen.

Comment

• eerlijk gezegd begint de tijd te dringen ivm de injectoren,dus waar moet ik naartoe,of kan ik bij iemand van het forum langs,blijkbaar zijn deze diensten in belgie onvindbaar.

Comment

een 320 cabrio met waterverbruik, gescheurde zetel en achterruit, lekkende versnellingsbak en oliedrukverlies misschien?
                  Drinkt niet meer, zetel zit nog goed, ruit zie je niet als je cabrio rijdt en oliedruk is perfect

Comment

Drinkt niet meer, zetel zit nog goed, ruit zie je niet als je cabrio rijdt en oliedruk is perfect
                    ik duim voor je koppakking.

Comment

marly verkoopt zoveel prut. welke rommel bedoel je juist?

nee, 'k ga ze er volgende week even uitdraaien, en laten aftesten. 'k wil dat die bak in orde staat, dus als ze vervangen moeten worden, dan is dat maar zo.

ben je zeker dat die 320 cabrio intussen niet verkocht is aan een halve italiaan?
                      gewoon, brandstofsysteem en injectoren reinigend productje. die cti bvb. voor vier euro kunde niet gekloot zijn en ik heb er toch wel al een paar keer resultaat mee gehad.

Comment

gewoon, brandstofsysteem en injectoren reinigend productje. die cti bvb. voor vier euro kunde niet gekloot zijn en ik heb er toch wel al een paar keer resultaat mee gehad.
                        'k zal morgen eens kijken in de euroshop of ze die prul hebben, ze hebben daar een heel rek vol Marly-wondermiddeltjes.

anderzijds, de injectoren laten reviseren lijkt me ook een goede optie, dan ben ik weer voor 100000 km gerust. voor de rest heeft die bak zowat alles gehad dat 'ie nodig heeft.

Comment

• 'k heb er een bus cti-prul in leeggegoten, en dan een kilometer of 10 gereden. die rommel kan nu een hele nacht trekken, net als Gio. ik ben vooral erg benieuwd naar het resultaat. ik had 'm al eens op injector-cleaner laten draaien, zonder noemenswaardig resultaat. misschien als 't boeltje een nachtje kan inwerken dat 't wel effect heeft. in elk geval gaan de injectoren er een van de dagen terug uit om te laten testen. een versleten injector wordt niet gereviseerd door een busje Marly.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                            eerlijk gezegd begint de tijd te dringen ivm de injectoren,dus waar moet ik naartoe,of kan ik bij iemand van het forum langs,blijkbaar zijn deze diensten in belgie onvindbaar.
                            Wij werken voor diverse industriële bedrijven, de transportsector, landbouwsector, havenbedrijven, binnenscheepvaart en marine. We reviseren de dieselmotor binnen de afgesproken termijn!

kerels kunnen dat ongetwijfeld wel regelen.

Comment

'k heb er een bus cti-prul in leeggegoten, en dan een kilometer of 10 gereden. die rommel kan nu een hele nacht trekken, net als Gio. ik ben vooral erg benieuwd naar het resultaat. ik had 'm al eens op injector-cleaner laten draaien, zonder noemenswaardig resultaat. misschien als 't boeltje een nachtje kan inwerken dat 't wel effect heeft. in elk geval gaan de injectoren er een van de dagen terug uit om te laten testen. een versleten injector wordt niet gereviseerd door een busje Marly.
                              goed, laat weten als het wat wordt
                              maar 10 km is nu ook de moeite niet hé

Comment

goed, laat weten als het wat wordt
                                maar 10 km is nu ook de moeite niet hé
                                weet ik, maar 'k ga er van uit dat op die afstand 't boeltje wel wat verspreid werd over alles dat met diesel in aanraking komt, en op die manier een nachtje kan inwerken. dat leek me beter dan 't er in 1 keer helemaal door te blazen, zoals ik met die cleaner heb gedaan.

morgen weet ik meer, dan mag 'ie presteren met een aanhangwagen van pakweg een ton.

Comment

• Alles geven gast.

Comment

Alles geven gast.
                                    natuurlijk.

dat brugje iets voorbij avantus en matteus is uiterst geschikt om 'm eens goed af te jakkeren.

Comment

stomme kutbak.

egr is afgesloten, plaatje tussen de klep en de inlaatcollector gestoken (thanks, matteus!) en 't probleem is nog niet verholpen.
                                      Straf. Toch nen druiper dan...

Comment

natuurlijk.

dat brugje iets voorbij avantus en matteus is uiterst geschikt om 'm eens goed af te jakkeren.
                                        Echt raar eigelijk da jij bij die kilometerstand zo'n "vodden" al hebt. Ik heb er 100.000 meer en ik haal nog dagelijks de voorgeschreven prestaties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                                          Straf. Toch nen druiper dan...
                                          draait perfect stationair, dus ik denk dat hij gewoon een hoger debiet niet aan kan. ik wacht even af wat dat Marly-gebeuren als effect heeft...

Comment

Working...
                                          X