Hier zal ook wel een M6 Gran Coupé van komen veronderstel ik?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Concept Gran Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenInspiratieloze troep!
Dan zit er nog meer verschil tussen een DB9 en een Virage dan tussen de '6 coupé en dit hier.
Teleurgesteld, zeker als je ziet hoe awesome de oorspronkelijke concept was.
Waarom hadden ze hier geen totaal nieuw ontwerp van gemaakt zoals Merc met de CLS heeft gedaan of VW met z'n Passat CC?
Een gemiste kans imo.
Dat dit model er moest komen was logisch. BMW verliest nu klanten aan de Merc CLS, de Audi A7 en de Porsche Panamera. Deze wagens blijven een stuk exclusiever dan de 'banale' sedans 5 en 7. Om de kosten te drukken doen ze dan dit. Echt spijtig.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIk begrijp die reacties hier eigenlijk niet zo goed... Is er dan zoveel verschil met de concept?
ja nu je 't zegt! Miljaar, de '6 heeft alles veranderd, nu lijkt die gran coupé niet speciaal meer omdat de '6 ondertussen al kwam.
Verrassend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenDie gran coupé ziet er zelfs mét camouflage al knap uit. Als die uitkomt, is de 7 helemaal ten dode opgeschreven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenBwa, de 7 wordt toch nog redelijk verkocht?
Het creëren van extra modellen in nieuwe subsegmenten zorgt voor cannibalisatie intern, maar brengt wel een positief totaaleffect. Dat zag je ook gebeuren toen de X6 werd uitgebracht: de X5 verkoop daalde, maar werd opgevangen door de X6 en in totaal was er wel vooruitgang.
Het is dus voor BMW absoluut noodzakelijk om deze 4-deurs coupé uit te brengen. Anders verdwijnen ze allemaal naar een Panamera of een A7...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenNee hoor, bij mijn weten ondervinden ze bij BMW zowat de slechtste 7-reeks verkoop sinds lang. Gebaseerd op de inschrijvingscijfers is er een sterke daling in 2010 in vgl met 2009 en ook gecumuleerd op einde mei 2011 in vgl met mei vorig jaar...
Het creëren van extra modellen in nieuwe subsegmenten zorgt voor cannibalisatie intern, maar brengt wel een positief totaaleffect. Dat zag je ook gebeuren toen de X6 werd uitgebracht: de X5 verkoop daalde, maar werd opgevangen door de X6 en in totaal was er wel vooruitgang.
Het is dus voor BMW absoluut noodzakelijk om deze 4-deurs coupé uit te brengen. Anders verdwijnen ze allemaal naar een Panamera of een A7...
Comment
-
Ik heb al gezegd dat ik het spijtig vind dat ze de 6 gewoon uitrekken. Design-technisch hadden ze toch wat meer inspiratie kunnen gebruiken. Toch kan ik niet ontkennen dat 'm er goed uitziet op de laatst geposte foto's. Vanuit 3/4 zicht achteraan heeft 'm een zeer mooie lijn. Dit komt goed.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment