geen al te goedkoop speelgoedje, de prijs zou (volgens een site die ik via google vond) 118 000 rand zijn, dat is 12,275.74 EURO
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Golf Citi R (Zuid-Afrika)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtengeen al te goedkoop speelgoedje, de prijs zou (volgens een site die ik via google vond) 118 000 rand zijn, dat is 12,275.74 EURO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTof bakske...
Alleen vind ik die achterlichten wel lelijke tjoening...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHeerlijk! Is het mogelijk om er daar ééntje te kopen en te transporteren naar hier?Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenWat zou 't kosten om een I van daar naar hier te halen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtenprachtigvolkswagen MOET dit (in beperkte oplage) ook in europa uitbrengen, echt een 'wijs' wagentje
Ook al blijft het m'n favo volkswagen en heb ik altijd (toen ik jong was toch) zo eentje willen hebben.
Maar eerlijk is eerlijk lijkt me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenDashboard van een Fabia
Voor de rest vind ik het wel leuk dat je zoiets kan kopen, doch ook de velgen passen niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIk hoop van niet. Als één of andere chinees hier wat wil uitbrengen staat heel europa op z'n kop omwille van de onveiligheid van het model in de NCAP-crashtests. Deze Golf I van zal zeker niet beter doen, dus mag hij ook niet op onze wegen!
Ook al blijft het m'n favo volkswagen en heb ik altijd (toen ik jong was toch) zo eentje willen hebben.
Maar eerlijk is eerlijk lijkt me.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Mmm... aan de reacties te zien gaat VW zioch uiteindelijk nog beloond zien om te blijven hangen in het verleden.
Ik wil er géén. Reden: welke score haalt ie op de Euro NCAP veiligheidstests?
Het is niet verstandig om zoiets nog op de baan toe te laten, tenzij in apelanden waar de eisen nog niet zo hoog zijn. Het is dan ook onverantwoord om zoiets nog te verkopen hier in Europa.
... tenzij men de noodzakelijke aanpassingen doet om de veiligheidsnormen te kunnen respecteren, maar dan krijg je een slak i.p.v. een GTI.
Maar ook puur esthetisch zie ik er niets in. Nostalgie voel ik ook al niet. Sorry... moest even tegengas geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenMmm... aan de reacties te zien gaat VW zioch uiteindelijk nog beloond zien om te blijven hangen in het verleden.
Ik wil er géén. Reden: welke score haalt ie op de Euro NCAP veiligheidstests?
Het is niet verstandig om zoiets nog op de baan toe te laten, tenzij in apelanden waar de eisen nog niet zo hoog zijn. Het is dan ook onverantwoord om zoiets nog te verkopen hier in Europa.
... tenzij men de noodzakelijke aanpassingen doet om de veiligheidsnormen te kunnen respecteren, maar dan krijg je een slak i.p.v. een GTI.
Maar ook puur esthetisch zie ik er niets in. Nostalgie voel ik ook al niet. Sorry... moest even tegengas geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIk heb ook ooit eens opgevangen dat je hem niet kon homologeren voor onze markt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten[IMG]Het gaat om een tot 100 exemplaren gelimiteerde serie van de oer Golf (die er nog steeds fris en fruitig uit ziet),
Het redelijk moderne interieur met de externe look van een Golf I is wansmaak van jewelste ...
BWEIK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
A propos, is dat niet dat lichtgewicht stuur uit de Lupo 3L? In Wolfsburg waarschijnlijk teveel in stock en aan de straatstenen niet kwijtgeraakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenHaha, funny.
A propos, is dat niet dat lichtgewicht stuur uit de Lupo 3L? In Wolfsburg waarschijnlijk teveel in stock en aan de straatstenen niet kwijtgeraakt
Comment
Comment