Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Golf Citi R (Zuid-Afrika)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

geen al te goedkoop speelgoedje, de prijs zou (volgens een site die ik via google vond) 118 000 rand zijn, dat is 12,275.74 EURO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
      geen al te goedkoop speelgoedje, de prijs zou (volgens een site die ik via google vond) 118 000 rand zijn, dat is 12,275.74 EURO
      wel... met een links stuur wil ik gerust dat bedrag op tafel leggen voor zo'n Golf

Comment

Tof bakske...

Alleen vind ik die achterlichten wel lelijke tjoening...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Tof bakske...

Alleen vind ik die achterlichten wel lelijke tjoening...
          genoeg originele te vinden bij de VW-recup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Heerlijk! Is het mogelijk om er daar ééntje te kopen en te transporteren naar hier?
            Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
            Wat zou 't kosten om een I van daar naar hier te halen?
            Groepsbuy?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
              prachtig volkswagen MOET dit (in beperkte oplage) ook in europa uitbrengen, echt een 'wijs' wagentje
              Ik hoop van niet. Als één of andere chinees hier wat wil uitbrengen staat heel europa op z'n kop omwille van de onveiligheid van het model in de NCAP-crashtests. Deze Golf I van zal zeker niet beter doen, dus mag hij ook niet op onze wegen!

Ook al blijft het m'n favo volkswagen en heb ik altijd (toen ik jong was toch ) zo eentje willen hebben.

Maar eerlijk is eerlijk lijkt me.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                Dashboard van een Fabia
                Idd, en bepaald aantrekkelijk is dat niet.
                Voor de rest vind ik het wel leuk dat je zoiets kan kopen, doch ook de velgen passen niet echt.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik wil er eentje!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                    Ik hoop van niet. Als één of andere chinees hier wat wil uitbrengen staat heel europa op z'n kop omwille van de onveiligheid van het model in de NCAP-crashtests. Deze Golf I van zal zeker niet beter doen, dus mag hij ook niet op onze wegen!

Ook al blijft het m'n favo volkswagen en heb ik altijd (toen ik jong was toch ) zo eentje willen hebben.

Maar eerlijk is eerlijk lijkt me.
                    Ik heb ook ooit eens opgevangen dat je hem niet kon homologeren voor onze markt
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Mmm... aan de reacties te zien gaat VW zioch uiteindelijk nog beloond zien om te blijven hangen in het verleden.

Ik wil er géén. Reden: welke score haalt ie op de Euro NCAP veiligheidstests?

Het is niet verstandig om zoiets nog op de baan toe te laten, tenzij in apelanden waar de eisen nog niet zo hoog zijn. Het is dan ook onverantwoord om zoiets nog te verkopen hier in Europa.

... tenzij men de noodzakelijke aanpassingen doet om de veiligheidsnormen te kunnen respecteren, maar dan krijg je een slak i.p.v. een GTI.

Maar ook puur esthetisch zie ik er niets in. Nostalgie voel ik ook al niet. Sorry... moest even tegengas geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                        Mmm... aan de reacties te zien gaat VW zioch uiteindelijk nog beloond zien om te blijven hangen in het verleden.

Ik wil er géén. Reden: welke score haalt ie op de Euro NCAP veiligheidstests?

Het is niet verstandig om zoiets nog op de baan toe te laten, tenzij in apelanden waar de eisen nog niet zo hoog zijn. Het is dan ook onverantwoord om zoiets nog te verkopen hier in Europa.

... tenzij men de noodzakelijke aanpassingen doet om de veiligheidsnormen te kunnen respecteren, maar dan krijg je een slak i.p.v. een GTI.

Maar ook puur esthetisch zie ik er niets in. Nostalgie voel ik ook al niet. Sorry... moest even tegengas geven
                        Zou je nog van verschieten... Een Kever is 70 jaar geleden ontworpen en scoorde nog verrassend in een crashtest... Dus rolkooi erin, kuipzetel en dat is nog vrij veilig denk ik.

Comment

Sorry maar dit is een echt mormel, veel meer kan ik daar niet over zeggen. Dan veel liever een fabia in een deftig kleurtje en een toffe velg.

grts
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Ik heb liever een originele dan deze... Dat lelijke fabia dashboard doet er al geen goed aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                              Ik heb ook ooit eens opgevangen dat je hem niet kon homologeren voor onze markt
                              zal eerder om de milieuonvriendelijke motor dan de veiligheid zijn.

Comment

een 'classic' moet ge gewoon niet uitbregen met wat nieuwer stuff op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  [IMG]Het gaat om een tot 100 exemplaren gelimiteerde serie van de oer Golf (die er nog steeds fris en fruitig uit ziet),
                                  Wa ne zever ... Plak er een logo Dacia of wat dan ook op en je krijgt em niet verkocht

Het redelijk moderne interieur met de externe look van een Golf I is wansmaak van jewelste ...

BWEIK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Haha, funny.
                                    A propos, is dat niet dat lichtgewicht stuur uit de Lupo 3L? In Wolfsburg waarschijnlijk teveel in stock en aan de straatstenen niet kwijtgeraakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                      Haha, funny.
                                      A propos, is dat niet dat lichtgewicht stuur uit de Lupo 3L? In Wolfsburg waarschijnlijk teveel in stock en aan de straatstenen niet kwijtgeraakt
                                      Correct. Toch een schoon stuurke.

Comment

Working...
                                      X