Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bwa, de BMW Z8 kan, wat esthetiek betreft, hier op 't forum op nogal wat bijval rekenen. Niet geheel ten onrechte vind ik.
Mvg,
FramF
Jaja, ik wist dat ik de deur had moeten laten openstaan voor uitzonderingen... als blijft mijn persoonlijke mening dat instrumenten het best vlak voor de bestuurder staan...
Jaja, ik wist dat ik de deur had moeten laten openstaan voor uitzonderingen... als blijft mijn persoonlijke mening dat instrumenten het best vlak voor de bestuurder staan...
Bij Gaspar in Turnhout stond er eentje buiten, ben eens een closer look gaan nemen, en... Dit is verdorie een lekker ontwerp voor een eenvolumertje hoor!!
Hij staat er echt stoer bij, vind ik...
Toch weer een geslaagd ontwerp van Citroën na de C4 en C6. Vind ik wel
Ik vind hem ook wel iets hebben! Alleen de prestaties van de motoren stellen weeral niks voor! Mijn schoonouders rijden met de huidige picasso en dat gaat ook niet vooruit!
Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw
Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw Opel Astra Coupé 1.8 92kw Opel Zafira 1.8 85kw VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw Mazda 323F 1.6 66kw Mazda 323 1.7 diesel 42kw Opel Manta B 1.6 55kw
Comment