Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn vriendin haar Corsa is nagenoeg versleten, allez er beginnen kosten aan te komen en nu ziet het er naar uit dat ze binnenkort voor een nieuwe 5-deurs gaat.
'k geef ze geen ongelijk, het zijn qua uitzich alvast leuke wagentjes! Ben benieuwd om dat ding eens in het echt te kunnen bekijken en voelen.
Aan al degenen die zeggen dat het erg lijkt op de Clio wil ik zeggen dat ze mss geen ongelijk hebben, maar de Corsa is stukken knapper en totaal ni gebaseerd op de Clio (een model kan je niet zomaar kopieren op een paar maanden tijd)
ik heb liever elektrische ramen dan airco moest ik kiezen.
Wanneer doe jij de ramen open? Of jullie hebben geen airco misschien?
Airco is inderdaad een gadget, maar toch een pak handiger wanneer het 35° is dan bij zo'n temperatuur met het raampje open te zitten zweten. Als ik moest kiezen: resoluut airco, ook al zouden de ramen dan helemaal niet open kunnen..
Wanneer doe jij de ramen open? Of jullie hebben geen airco misschien?
Airco is inderdaad een gadget, maar toch een pak handiger wanneer het 35° is dan bij zo'n temperatuur met het raampje open te zitten zweten. Als ik moest kiezen: resoluut airco, ook al zouden de ramen dan helemaal niet open kunnen..
mijn ma haar corsa heeft geen airco nee. maar wel elektrische ramen. (was standaard bij het comfort-uitrustingsniveau)
Heb even de carconfigurator gecheckt, en de Essentia heeft inderdaad manuele raambediening, vanaf enjoy heb je standaard elekrische ramen.
Dat was bij de Corsa C ook al het geval... .
Maar wat mij het meest opvalt op die foto met de raamzwengels... die middenconsole! Ga je mij niet vertellen dat dit deze van een Essentia is! Die zal wel zwart zijn neem ik aan
Comment