Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk Berichten

-zo kort was r rokje nie
    -als ge foto's van r moet hebben moette t ma zeggen,gans men kamer hangt er van vol!!!!!!!!!

Ze is dan ook men vriendin hahahaha
    merci voort compliment

Dan kennen we elkaar. Ik ben haar neef, Wesley

Comment

• GPS

Ik heb op het salon een - slecht - fototje gemaakt van dat kleine GPS-systeem dat je op de 3 kan krijgen dat op de plaats van het verluchtingsrooster zit.

Groot is het niet, maar je hebt dan wel een kaart en je moet geen 3000€ neertellen.

Comment

• Waar stond deze wagen?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Best knappe oplossing maar ik denk dat ik toch een draagbare GPS zou nemen, zo kan je het in eender welke auto plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
            Ik heb op het salon een - slecht - fototje gemaakt van dat kleine GPS-systeem dat je op de 3 kan krijgen dat op de plaats van het verluchtingsrooster zit.

Groot is het niet, maar je hebt dan wel een kaart en je moet geen 3000€ neertellen.

Hoe gaat de bediening van dat systeem eigenlijk in zijn werk, is dat een touchscreen of?

Comment

Ik zou zoiets dus nooit of te nooit moeten hebben in mijn interieur hé Zo lelijk! Dan nog liever een apart Tom Tom console. Tis net een mismaakt dashboard zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                Hoe gaat de bediening van dat systeem eigenlijk in zijn werk, is dat een touchscreen of?
                Wel, ik ben er eerlijk gezegd vergeten naar te kijken. Ik dacht niet dat er een iDrive knop in zat want dat zou natuurlijk ook een mogelijkheid kunnen zijn.

Comment

Wel, ik ben er eerlijk gezegd vergeten naar te kijken. Ik dacht niet dat er een iDrive knop in zat want dat zou natuurlijk ook een mogelijkheid kunnen zijn.

afstandsbediening ?

PS: Ik dacht dat er een forumlid zo'n navi had, of vergis ik mij ?

Comment

• zeg het met een foto

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Waar stond deze wagen?
                    deze (de touring):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Ik zou zoiets dus nooit of te nooit moeten hebben in mijn interieur hé Zo lelijk! Dan nog liever een apart Tom Tom console. Tis net een mismaakt dashboard zo!
                      zal wel niet rap gestolen worden he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                        Dan kennen we elkaar. Ik ben haar neef, Wesley

idem
                        op de barbeque in de zomer eh,bmw driver?

Groetjes van kenza btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          Met afstandsbediening, is een systeem dat VDO levert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk Berichten
                            idem
                            op de barbeque in de zomer eh,bmw driver?

Groetjes van kenza btw
                            Tam Car Works...

Dat ken ik ook...
                            OO 00 OO

Comment

• blauwe bmw die er nu staat?
                              alias de rookbom?

Kristof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                afstandsbediening ?

PS: Ik dacht dat er een forumlid zo'n navi had, of vergis ik mij ?
                                Nee U bent juist, dat is bmwduck(klik).

In zijn topic vindt je uitleg + foto's van het gps systeem.

Comment

• In één of ander Hollands magazine test men de BMW 335i touring tegen de Audi S4 Avant en de Mercedes-Benz C 55T AMG. De BMW maakt zelfs op punten (zonder met de prijs rekening te houden) brandhout van de Mercedes (die énkel beter/sneller is op 't vlak van de hernemingen) ... en dan moet je nog 'es erbij tellen dat die AMG zowat dubbel zo duur is als de 335i.

Mooi polletje. Ik ga die vanavond ineen boksen.

Comment

• Lang leve de BMW 335i...
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                                      en d .
                                      Niet echt.

Comment

• O jawel.

Om met een 335i even snel te zijn als met een 335d, moet je je veel meer in 't zweet werken. Met een 335d kom je, met ons hedendaags verkeer, overal vroeger aan dan met een 335i.

Een 335i kies je om wille van het benzine-rijplezier. Al vind ik 't persoonlijk jammer dat z'n lineariteit een beetje zoek is. Gelukkig blijft 'ie bovenin goed doorgaan. Maar het motorkarakter van de E46 M3 is duidelijk aangenamer, als je van écht rijden houdt.

De 335d is gewoon de makkelijkere, zachtere auto, die even snel is. Maar omdat 'ie nog 'es zoveel meer koppel heeft (bijna 200 Nm extra) en ook nog 'es duidelijk minder verbruikt, is 'ie de facto de snellere. 't Is zoals Wannes zegt : met z'n 535d staat 'ie sneller in Zuid-Frankrijk dan eender wie met een M5. En nochtans is de M5 duidelijk sneller.
                                        Ik heb zelfs directe vergelijkingservaringen met de 645Ci vs. de 535d. Een 535d rijdt die 645Ci los, bij "gewoon sportief" rijden. Enkel als je de '6 continu plankgast (en de motor dus steevast tot tegen de begrenzer laat trekken) is 'ie even snel of zelfs een ietsiepietsie sneller. Maar dat gaat zodanig snel vervelen, en is zo zwaar vermoeiend, dat je 't al snel opgeeft om zo te rijden. En daarom kom ik tot de proefondervindelijk (een ganse dag gedurende 400 km met de éne en met de andere, direct vergelijk, zowel België als Duitsland) tot de stelling dat een 535d in realiteit makkelijker een 645Ci zal losrijden dan omgekeerd.

Ik reed de 335i al twee keer, en de 335d al één keer. Die auto's zitten qua vermogen (en gevoel) gewoon op identiek dezelfde golflengte, net zoals de 645Ci en de 535d. Ik zie dus niet dat het anders zou zijn...

En het rijplezier ... mjah. Een benzine is leuker : alleen al z'n sound is magistraal, maar bovendien draait een benzinemotor ook soepeler, reageert 'ie veel sneller op gaspedaalbevelen, en dergelijke. Voor erg sportief rijgedrag op de limiet is een benzine dus zowiezo beter. Geen discussie daarover.
                                        Maar daarbuiten? De 335i voelt niet helemaal aan als een grote V8, wat ze ook vertellen : 'ie heeft een te vlakke koppelkromme die bij erg lage toerentallen al begint, om als een atmosferische benzine over te kunnen komen. Iets teveel een ... dieselkarakter, dus. Yep.
                                        Feit blijft : 't is een magistrale motor. Eén van de beste motoren die ik ooit heb gereden, zeker voor 'n drieliter !! Maar om helemaal perfect te zijn, moet die motor naar mijn mening wat meer turbodruk leveren hoger in toeren, en zo z'n vermogen naar b.v. 350pk zien stijgen. Dan is z'n vermogencurve quasi vlak, en dat zal beter aanvoelen. Nu heb ik in de 335i een gevoel als "wooOOOOOOOOOOooooo", terwijl ik dat eigenlijk zoals bij elke atmo.benzine liever als "woooooooooooOOOOOOOOOO" zou zien.

(maar ik ben aan 't muggeziften, hoor, immers het is eigenlijk compleet verkeerd om de 335i ook maar iéts aan te wrijven op motorisch vlak ... enkel de E46 M3 heeft een nog betere krachtbron )

Terug naar die 335d, dan, in vergelijking : je hebt er geen idee van hoezeer dat ding trekt. Dubbel zo hard aan 2.000 tpm als de 335i. Echt. En ook bovenin valt 'ie niet dood, z'n 286pk zij dank.

En minder rijplezier heb je daar in 't dagdagelijks verkeer niet mee, wel integendeel. Oké, je mis de sound, maar dat is het ook. 'Ie rijdt makkelijker nog een tik sneller, je verbruikt een pak minder, 't is een automaat (supercomfy), ...

Dus, persoonlijk vind ik wel dat, als je "leve de 335" zegt, zowel de i als de d moet bedoelen. Het betreft twee motoren die in hun klasse en in de autogamma's waarin ze beschikbaar zijn, gewoonweg al de rest wegblazen. Alleen dat is al meer dan voldoende...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Het betreft twee motoren die in hun klasse en in de autogamma's waarin ze beschikbaar zijn, gewoonweg al de rest wegblazen. Alleen dat is al meer dan voldoende...
                                          Voldoende om ook heel snel je rijbewijs weg te blazen als je niet oppast, me dunkt

Comment

Working...
                                          X