Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gumball en konsoorten...pro of tegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Zo zag ik 't ook, rana. M'n reply op Bikfreak was zeer snel getypt en sloeg op wat ik zei dat 't sloeg, en dat strookte uiteraard niet met 't feit dat jij dieper op 't onderwerp in ging. Da's dus 't misverstand, zoals 'k 't ook zag. Vandaar m'n PM (die vriendelijk was, geef toe), omdat 'k 't niet verder wou laten escaleren alhier. Excuses aanvaard, en ook aangeboden. En niemand is perfect, in de eerste plaats ook ikzelf niet. Zand erover en op naar de volgende.
    Idd, uitgepraat en vergeten.

Comment

• Om eens een ander licht op de zaak te gooien....
      Pas als ie voor de rechtbank gekomen is zullen we weten wat er nu echt gebeurd is.

The family of a couple allegedly killed by a Briton taking part in a road race across Europe yesterday urged a court to clear him. They told a judge that Nicholas Morley had not caused the fatal crash during the Gumball 3000 rally last month, and said he should be allowed to go home

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Pas als ie voor de rechtbank gekomen is zullen we weten wat er nu echt gebeurd is.
        een rechtbank brengt niet per defenitie de waarheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          een rechtbank brengt niet per defenitie de waarheid

bobo

Ok let me rephrase that:

we zullen de waarheid nooit kennen. Hij is schuldig. Hij is rijk, heeft een snelle wagen en een vriendin met grote koplampen. Hij MOET wel schuldig zijn.

Comment

• of...mits genoeg sollen...onschuldig

Comment

• He faces 14 years in jail if convicted of causing serious danger to people and property through bad driving which resulted in death. He denies the charge. The court in Struga, southern Macedonia, heard that Morley was driving at 100mph on a road with a 40mph limit.

But Morley claimed he had been driving within the limit.

He said: "The Golf drove into the road suddenly and I could not avoid the crash, although I tried to turn left. I could not see him on time as he did not stop at the crossroads and there were trees alongside the road."
              Wat ik nu raar vind, is dat je aan 64 km/uur een golf zou kapot kan rijden?!

Alhoewel aan de andere kant, als hij dan toch 160 km/uur zou gereden hebben, dat z'n Porsche er wel nog zéér goed uitziet...

He said he had tried to get help, but fled the scene in fear when an angry crowd gathered around him. Lawyer Gjoko Tomovski read a statement from the victims' daughter, Meri Gavroska, and Mr Chepunyoski's mother Trajanka.
              Rare reden...

Ze gingen hem daar toch niet lynchen zeker, zo'n beesten zijn het wel niet zeker?!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Ze gingen hem daar toch niet lynchen zeker, zo'n beesten zijn het wel niet zeker?!
                geeft de kerel van gisteren ook op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  geeft de kerel van gisteren ook op
                  welke kerel??

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• de 18-jarige turk die niet heeft gedronken en zich 1.5 uur na ongeval kwam aangeven

hij reed in een sjaloekibuurt een turks jongetje aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Wat ik nu raar vind, is dat je aan 64 km/uur een golf zou kapot kan rijden?!

Alhoewel aan de andere kant, als hij dan toch 160 km/uur zou gereden hebben, dat z'n Porsche er wel nog zéér goed uitziet...
                      Ja, dit is perfect mogelijk... Een Golf II is géén auto zoals ze deze de dag van vandaag maken. Mits de "juiste" impact is het perfect mogelijk om zo een Golf (en diverse andere wagens) tot schroot te herleiden... Zonder dat er aan de Porsche (wel een hedendaagse wagen) aanzienlijke schade hoeft te zijn...

Of het ongeval tegen hoge snelheid gebeurd is daar heb ik al langer m'n twijfels over gezien de toestand van de Porsche. Wat echter wel niet aanvaardbaar is, is het feit dat de "tegenpartij" tot 2x toe geprobeerd heeft om te vluchten...

Enfin, we zien wel wat het resultaat is.

Comment

• Sommige vragen dienen eerst beantwoord te worden voor ik mijn mening hier zal toelichten.

- Had de Porsche te hard gereden op het ogenblik van het ongeval?
                        - Was de menigte razend na het ongeluk? (wat het vluchtmisdrijf kan verklaren)
                        - Heeft de bestuurder zich aangegeven aan de grens, of werd hij daar aangehouden?
                        - Reed de bestuurder op zijn rijhelft, of was hij aan het voorbijsteken?

Velen verkondigen hun mening en beschuldigen de Porsche bestuurder nog voor ze de feiten kennen. Dat is jammer. Hopelijk krijgen we uitsluitsel over de omstandigheden in de loop van de volgende dagen.

Comment

Working...
                        X