Ik ben me bewust dat deze vraag eigenlijk moeilijk te beantwoorden is... M'n laatste 3 wagens waren telkens 6 cilinder ( 3l ) diesels...
- bij een 3L 6 cilinder blijven en het risico nemen dat we bij indien we een "groenere" regering krijgen straks ( en dat zit er wel aan te komen ) nog steviger gaan mogen betalen...
- Naar een 2l 4cil diesel gaan... prestatiegwijs doen die niet echt meer onder alhoewel ik met 2 verschillende merken een testrit achter de rug heb die toch niet echt bevredigend waren ...
- naar pakweg een 2l benzine gaan... ( geen enkele ervaring mee in de laatste 20 jaar )
ik doe minder km's dan wat ik vroeger deed, tegenwoordig pak ik voor buitenlandse verplaatsingen al snel het vliegtuig of TGV indien dit mogelijk is... de laatste 3-4 jaar kom ik telkens op pakweg 35.000km uit....
Een heel moeilijke vraag dus , maar ik ben benieuwd naar jullie nuchtere meningen...
- bij een 3L 6 cilinder blijven en het risico nemen dat we bij indien we een "groenere" regering krijgen straks ( en dat zit er wel aan te komen ) nog steviger gaan mogen betalen...
- Naar een 2l 4cil diesel gaan... prestatiegwijs doen die niet echt meer onder alhoewel ik met 2 verschillende merken een testrit achter de rug heb die toch niet echt bevredigend waren ...
- naar pakweg een 2l benzine gaan... ( geen enkele ervaring mee in de laatste 20 jaar )
ik doe minder km's dan wat ik vroeger deed, tegenwoordig pak ik voor buitenlandse verplaatsingen al snel het vliegtuig of TGV indien dit mogelijk is... de laatste 3-4 jaar kom ik telkens op pakweg 35.000km uit....
Een heel moeilijke vraag dus , maar ik ben benieuwd naar jullie nuchtere meningen...
Comment