Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cobra MK III (zelfbouwpakket of 2de hands)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cobra MK III (zelfbouwpakket of 2de hands)

Ik ben al een lange tijd echt zot van deze bak:

Alleen zijn er weinig te koop 2de hands (voor mij speelt bouwjaar geen rol) daarom eventueel gedacht om een bouwpakket te kopen en m'n garagist deze wagen te laten maken maar ik weet echter niet of dit aangeraden is want kwil ook geen wagen kopen waar alles aan rammelt of die erg onbetrouwbaar is...

een bouwpakket moet je zelf in elkaar steken
    een garagist kan dat voor je doen, zal een fortuin kosten. sowieso zal in het begin er wel eens iets mankeren. beste in dat geval is eentje tweedehands kopen waarvan je weet dat hij deftig rijdt.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
      een bouwpakket moet je zelf in elkaar steken
      een garagist kan dat voor je doen, zal een fortuin kosten. sowieso zal in het begin er wel eens iets mankeren. beste in dat geval is eentje tweedehands kopen waarvan je weet dat hij deftig rijdt.
      ah ok, zelf zal ik hiertoe niet in staat zijn dus zal zoeken worden

Deze is een kanshebber:http://www.vroom.be/nl/tweedehands-a...benzine-960449

Comment

Daar hebben ze eens een volledig programma over op tv getoond.
        Was op BBC of Discovery.
        Wel interessant.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

En eens kijken in Amerika?
          Let wel op met die sidepipes voor de keuring.
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Op Mobile.de staan er precies toch enkele te koop. Bij Target Cars in Nederland hadden ze er vroeger ook regelmatig te koop staan (ik ken wel niets van de verschillende soorten/bouwjaren)
            Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
            www.musclecarrent.be

Comment

Informeer u in ieder geval eerst naar je slaagkansen om de wagen hier ingeschreven te krijgen !
              Afhankelijk van je budget is er veel zooi tot quasi perfecte fabrikaten op de markt (Superformance, Kirkham,...)

Ben er zelf lang mee bezig geweest maar de lijdensweg en onzekerheid omtrent de inschrijfbaarheid heeft me, zeker na mijn Lotus-avontuur, altijd weerhouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                Informeer u in ieder geval eerst naar je slaagkansen om de wagen hier ingeschreven te krijgen !
                Afhankelijk van je budget is er veel zooi tot quasi perfecte fabrikaten op de markt (Superformance, Kirkham,...)

Ben er zelf lang mee bezig geweest maar de lijdensweg en onzekerheid omtrent de inschrijfbaarheid heeft me, zeker na mijn Lotus-avontuur, altijd weerhouden.
                Second that. Probeer bvb. maar eens een Lotus 7-kloon te regulariseren. Zelfs een linksgestuurde Caterham (met andere woorden: UK-import) is hier nauwelijks op papieren te zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Ik zie elke zomer toch wel enkele rondtouren in mijn streek met belgische nummerplaten dus vermoed wel dat dit geen probleem zal zijn in dit schijtland.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                    Ik zie elke zomer toch wel enkele rondtouren in mijn streek met belgische nummerplaten dus vermoed wel dat dit geen probleem zal zijn in dit schijtland.
                    Maar dat zijn ook wagens die waarschijnlijk jaren geleden al papieren hadden . Ofwel moet je zo iemand ééns aanspreken met nummerplaten zulke gasten kennen wel iemand die dat kunnen regelen.

Comment

Een bestaande cobra of een nieuw bouwpakket met alle info vind je bij www daxbenelux be
                      (O (......) O)

Comment

Merci, ik heb contact opgenomen met hun.

Comment

Ik ken iemand die t zelf gedaan heeft, als je contact met hem wil, pm me
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            Ik ken iemand die t zelf gedaan heeft, als je contact met hem wil, pm me
                            Kan nog m'n eigen onderhoud niet doen dus laat staan zelf een auto samen te stellen

Comment

Zorg gewoon ook dat je iets neemt waar ook goede techniek in zit. Amerikaanse V8 e.d. gekoppeld aan een tremec ofzo. Koop ee aub, aub geen met Rover V8. Dan ga je branden in hel
                              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

misschien toch ook eens in engeland kijken, als ge geïnteresseerd zijt in een replica.

ik vind wel dat de meeste van die replicla's, zoals de dax modellen, er te fake uitzien. begint al bij die te grote velgen. voor mij moet zo een cobra 'veel band hebben' en zeker niet teveel bling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                                  ik vind wel dat de meeste van die replicla's, zoals de dax modellen, er te fake uitzien.

misschien een beetje te rap geweest, met m'n dax comment. dit ziet er niet slecht uit. jammer van de rover V8 ...
                                  http://www.pistonheads.com/classifie...ax/5910416?v=c

Comment

deze ziet er wel leuk en 'period correct' uit ... http://www.pistonheads.com/classifie...by/5510581?v=c

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                                      deze ziet er wel leuk en 'period correct' uit ... http://www.pistonheads.com/classifie...by/5510581?v=c
                                      Op zich wel, maar afwerking van de rode is beter, vooral het interieur dan.
                                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

keuze genoeg

Comment

Working...
                                        X