Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hot Hatch

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Mijn ervaring spreekt dat toch tegen hoor. Mijn collega heeft een zwarte GTI en dat ziet dus bijna niemand als die hier op de parking staat. De kleur doet er natuurlijk ook veel aan, dat is zo. Een dokter bij ons in het dorp heeft een zwarte Megane RS en dat merkt ook geen kat, al vinden het sommigen wel raar dat die met een Renault bolt. Met een Leon Cupra of Kia Pro'ceed kom je bijvoorbeeld al minder weg om geen opmerkingen te krijgen. En voor sommige mensen is dat gewoon belangrijk, als ze onder klanten komen bijvoorbeeld, om op te gaan in de massa met hun wagen. En er is niet veel beter dan een VW om op te gaan in de massa
    Een leon cupra valt nu ook niet echt op voor een niet kenner. Hoeveel ik al mogen horen heb van, is dit nen diesel.
    Ik heb ook lang getwijfeld tussen een cupra R en een megane RS. Het was de eerste keer dat ik een wagen kocht samen met mijn vriendin. Dus zij had ook inspraak daar in. En zij had meer de voorkeur voor de cupra, ze vond het handiger met vijf deuren. Mij was het gelijk welk van de 2.
    Last edited by deten; 29/01/2014, 18:47.

Comment

Ik heb heel lang getwijfeld aan een 2dehands of nieuwe. Maar voorlopig nog eens een nieuwe nemen.
      Ik hoor hier veel de GT86 vallen. Ik heb deze verleden jaar een halfuurtje kunnen rijden en vond hem leuk maar niet wauw. Mijn vriendin vond het allemaal wat te mechanisch aanvoelen. En ja zoals bij velen heeft Mevrouw ook inspraak omdat zij er ook moet meerijden. Op onze fijne Belgische wegen heeft deze auto weinig meerwaarde met zijn speelse karakter. Voor mij was deze ook auto ook niet praktisch genoeg. Geen bruikbare achterbank en kleine toegang naar relatief grote koffer.
      Het gaat nu eigenlijk nog tussen de GTI en de OPC.
      De GTi heeft betere gebruiks- en herverkoopcijfers. De OPC is spectaculairder van looks en veel beter uitgerust voor zelfde prijs als GTI.
      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
      2014 Opel Astra OPC
      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

http://www.autoscout24.de/Details.as...465992&asrc=st

Comment

Wat bedoel je met deze post?
          2014 Opel Astra OPC
          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
            Wat bedoel je met deze post?
            Dat ik die toch knapper vind dan de Golf, buiten het dashboard..

Comment

In belgië staan er al M135i's onder de 40k:
              2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Toyota GT86, ga eens met de automaat rijden, schijnt best goed te zijn. En uw vriendin kan daar gemakkelijk mee rijden, is laag in toeren geen bom, als je wilt spelen en wat hoger in toeren gaat is het echt speelgoed. en goed van prijs, en goed uitgerust (en Toyota geeft er hoge kortingen op als je een beetje rondkijkt)
                Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
                  Een leon cupra valt nu ook niet echt op voor een niet kenner. Hoeveel ik al mogen horen heb van, is dit nen diesel.
                  Ik heb ook lang getwijfeld tussen een cupra R en een megane RS. Het was de eerste keer dat ik een wagen kocht samen met mijn vriendin. Dus zij had ook inspraak daar in. En zij had meer de voorkeur voor de cupra, ze vond het handiger met vijf deuren. Mij was het gelijk welk van de 2.
                  Ja maar een Golf is maar een Golf maar het is wel een Golf als je begrijpt wat ik bedoel Seat en Skoda krijg je net zoveel reacties op als op BMW en Audi door mensen die er niks van kennen. Een VW is nooit te min en is nooit overdreven, daar kunt ge overal mee komen
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                    Toyota GT86, ga eens met de automaat rijden, schijnt best goed te zijn. En uw vriendin kan daar gemakkelijk mee rijden, is laag in toeren geen bom, als je wilt spelen en wat hoger in toeren gaat is het echt speelgoed. en goed van prijs, en goed uitgerust (en Toyota geeft er hoge kortingen op als je een beetje rondkijkt)
                    Die automaat schakelt bij stadsverkeer steeds op en af.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                      Eristoff, uit interesse, heb je er zicht op hoeveel klanten (ongeveer) hun RS bewust (dus niet uit financiële overwegingen) zonder Cup pakket en op standaard 18" bestellen?
                      Wel, dat is heel simpel, ik heb in de 3 jaar dat de huidige Megane RS bestaat nog geen enkele verkocht zonder Cupchassis. Wel al met 18", maar nog geen enkele zonder Cupchassis...

Globaal gezien heb ik er geen zicht op, maar als ik mag schatten dan vermoed ik slechts 5-10%...

Comment

Misschien ver gezocht, maar waarom geen Mini JCW?

Comment

ik kwam net deze tegen (geen idee of hij hier al gepost is..)

Dit ziet er mij een mooie deal als die nieuwprijs van 45900 euro klopt

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matti_DG Bekijk Berichten
                              http://occasions.autoscout24.be/?aty...2CU&fromhome=1
                              Wij hebben ook ene staan bij HotHatchCenter voor 37500 EUR, witte met automaat met net 6000km.

Wat de Megane RS betreft, wij zitten qua verkochte exemplaren ook aan 100% Cup waarvan 70% op 18ers en 30% op 19ers.
                              Last edited by Streamline; 30/01/2014, 13:49.
                              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

het is simpel, wij kopen niet in zonder CUP & recaro.. zitten goed van prijs en verkopen snel !

hebben leuke MY '13 staan nu al in lichte vracht!

BMW 135i is ook een buitenkansje, zeer sterk geprijsd en kan ook in lichte vracht ( al valt BIV en jaarlijkse taks mee)

Comment

Zal wel lichtelijk overdreven zijn.
                                  Voor 46k heb je een golf R met 70pk meer en 4Motion en zelfs een S3
                                  Ik zou het wel weten dan.
                                  2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                    Zal wel lichtelijk overdreven zijn.
                                    Voor 46k heb je een golf R met 70pk meer en 4Motion en zelfs een S3
                                    Ik zou het wel weten dan.
                                    Is mss lichtjes overdreven maar zal toch meer dan 40K geweest zijn.
                                    2014 Opel Astra OPC
                                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Mijne nieuw voor 42k gekocht. Configurator prijs 54k. Beetje onderhandelen he

Comment

oops dubbel

Comment

• Topic mag dicht. Heb vandaag mijn nieuwe auto gekocht.
                                          2014 Opel Astra OPC
                                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Working...
                                          X