Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voor het moment is er geen sport aan.....hij had beter gezwegen.

Comment

• had verwacht dat het in AF zou zijn, maar hij is niet eens zo ver gekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
        http://www.youtube.com/user/Clashpro...74/0xpYlDovyKg

voor het moment is er geen sport aan.....hij had beter gezwegen.
        ouch

precies wat te heftig met terugschakelen of zie (hoor) ik dat verkeerd?

Comment

• Ik hoor eerder aquaplaning... De motor gaat terug in toeren zonder dat er tractie lijkt te zijn. Hij was nog niet onderaan Fuchsrohe... Bestuurder stuurt ook niet volledig tegen, maar op dat moment is het ook al een verloren zaak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
            http://www.youtube.com/user/Clashpro...74/0xpYlDovyKg

voor het moment is er geen sport aan.....hij had beter gezwegen.
            een natte ring is echt zoo verraderlijk, heb het al zelf mogen ondervinden

dit viel wel nog te redden maar de bestuurder is niet bij de beste imo

Comment

• Ben ik de enige die vindt dat hij er nogal stevig tegenaan gaat voor 0 baankennis en op een zeiknatte ring?

Aquaplaning lijkt me toch wel sterk in die afdaling. Zou hij niet gewoon ffe een curb hebben getikt, of het gas hebben gelost terwijl hij over zo een "hop" gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Ben ik de enige die vindt dat hij er nogal stevig tegenaan gaat voor 0 baankennis en op een zeiknatte ring?

Aquaplaning lijkt me toch wel sterk in die afdaling. Zou hij niet gewoon ffe een curb hebben getikt, of het gas hebben gelost terwijl hij over zo een "hop" gaat?
                Ik gok ook op een curb. Het was te plots ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Ik gok ook op een curb. Het was te plots ...
                  Curb, omdat ook het beeld ff weg valt (van de, kleine, schok?) en afgaande op zijn stuurreactie.

Comment

Ben ik de enige die vindt dat hij er nogal stevig tegenaan gaat voor 0 baankennis en op een zeiknatte ring?

idd, enkel in de put zelf kan een plas staan en curbs zijn daar makkelijk per ongeluk te raken.
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

neen.

Comment

• wat moet je best doen om een crash te vermijden nadat je een (hoge) curb in de regen raakt?
                        op sommige filmpjes lijkt het echt alsof ze in de vangrail worden geslingerd...
                        je ziet ze vaak wel tegensturen maar niet genoeg dan?
                        ik weet nog dat ik daar het meeste schrik voor had bij men eerste rondje op een natte ring.

Comment

Nee hoor, kerel gaat veel te snel voor iemand die de bochten en de versnelling erin nog ingefluisterd moet krijgen.

Lijkt me bij nader inzien ook een curb, zat ook precies redelijk aan de linkerkant van de ban en zal daar waarschijnlijk net de rand geraakt hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                          wat moet je best doen om een crash te vermijden nadat je een (hoge) curb in de regen raakt?
                          op sommige filmpjes lijkt het echt alsof ze in de vangrail worden geslingerd...
                          je ziet ze vaak wel tegensturen maar niet genoeg dan?
                          ik weet nog dat ik daar het meeste schrik voor had bij men eerste rondje op een natte ring.
                          Gewoon de curbs niet raken.

Klinkt stom maar zo vermijd je die accidenten dus het best
                          Als je die eenmaal raakt en al zeker aan hoge snelheid, is er maar weinig wat je kan doen imo. Er is vaak gewoon te weinig plaats om deftig te corrigeren.

In het begin van je ringcarriere gewoon leren om de curbs ALTIJD te vermijden.
                          Na een tijd weet je wel waar en wanneer je sommige curbs wel veilig kan nemen.

En in de regen in het begin gewoon nog trager rijden dan als je naar de bakker gaat.
                          De ring is echt verraderlijk glad als het eens goed geregend heeft.

Rubber op de baan en oude olie en koelvloeistofvlekken komen weer wat boven, meestal ligt het dan gewoon echt "vettig"
                          Ik word nog iedere keer verrast door de gladheid als ik na een tijdje terug kom op een zeiknatte ring.

Eerste bocht mag ik sowieso (dan) onverwacht overstuur corrigeren,
                          erna doe ik het meestal expres in de kortere bochten tot flugplatz en dan rij ik enorm rustig.
                          Last edited by ; 03/06/2010, 13:35.

Comment

• Velen zullen ook dat filmpje gezien hebben van die maserati die slipt na Bergwerk in de regen door even links een curb aan te tikken.

Comment

Velen zullen ook dat filmpje gezien hebben van die maserati die slipt na Bergwerk in de regen door even links een curb aan te tikken.

yep en nog zovele andere filmpkes.kerel dacht oh khem ne co-piloot dus dan zal ik hem eens verrassen.......missie gelukt

Comment

• Nog niet gezien, maar ik denk dat je deze bedoelt: http://www.youtube.com/watch?v=demm-CUgJHY

Comment

• Meer leuke filmpjes please!
                                  Ik moet deze zomer nog m'n eerste rondjes gaan rijden daar.
                                  Nu ja, ligt het niet kurkdroog, dan pas ik wel. Lijkt me niet onverstandig.

Comment

• Ik heb deze net ontvangen en uitgelezen:

Blijkbaar geschreven door die gast die RSR uitbaat (wist niet dat hij de auteur was toen ik het bestelde).

Zeer goeie uiteenzetting van de lijnen over het hele circuit, een aantal interessante dingen geleerd, maar ik zou het niet aanraden als je de baan al niet kunt in je hoofd "naspelen", want je gaat gewoon verloren lopen op al die pagina's.

Comment

• Ziet er een knap boeksken uit! Dat van dat verloren geraken is idd zo, ik had dat al met die pdf van 15 blz. Is het daarmee te vergelijken, maar dan gedetailleerder ofwa?

Comment

• Ik zou de 2 eens naast mekaar moeten leggen om te vergelijken.

Comment

Ik heb deze net ontvangen en uitgelezen:

Blijkbaar geschreven door die gast die RSR uitbaat (wist niet dat hij de auteur was toen ik het bestelde).

Zeer goeie uiteenzetting van de lijnen over het hele circuit, een aantal interessante dingen geleerd, maar ik zou het niet aanraden als je de baan al niet kunt in je hoofd "naspelen", want je gaat gewoon verloren lopen op al die pagina's.
                                          dus een aanrader? zou het ook wel durven bestellen maar weet niet 100% waar ik me precies aan kan verwachten

Comment

Working...
                                          X