Oorspronkelijk geplaatst door 3000
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVanavond is de GP-Strecke (wel de korte club-versie, niet het volledig F1-circuit) open voor Touristenfahrten. Ik ga 'es zien en 'es 20 minuutjes bollen. Wel zeer voorzichtig, want 'k sta op qua kale banden (geen 2 mm profiel meer), en 't is met de stock 177 pk, de standaard remmen, en de PSS9 zo hoog en soft als 'ie maar kan geschroefd. Maar 'k wil dat wel 'es gedaan hebben.
Maybe see you guys there.
en 't weerbericht geeft alleen maar regen aan
.......dat wordt een leuk gTa-verslagje morgen!!!!!!
"al na 50m werd ik ingehaald door een lokale fiat panda, met profielbanden..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenEn moet je je ticket op voorhand betalen, of gewoon daar?
Neu am Ring:
die ring°card!
2009 wird am Nürburgring ein neues zukunftsorientiertes Zahlsystem eingeführt: die ring°card. Ab dem 1. Januar 2009 wird die ring°card als Rundenkarte für Touristenfahrten auf der Nordschleife eingesetzt und ersetzt das bisherige Nordschleifenticket.
Sie kann an den Kassen der Zufahrten Nordschleife und Breidscheid wahlweise für eine oder mehrere Runden aufgeladen oder als Jahreskarte mit Bargeld oder EC-Karte erworben werden. Die aufgeladenen Runden bleiben bis zum 31. 12. des Kaufjahres gültig. Eine Rückgabe der einmal aufgeladenen Runden ist nicht möglich.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenTer plaatse een ring card vragen .
Neu am Ring:
die ring°card!
2009 wird am Nürburgring ein neues zukunftsorientiertes Zahlsystem eingeführt: die ring°card. Ab dem 1. Januar 2009 wird die ring°card als Rundenkarte für Touristenfahrten auf der Nordschleife eingesetzt und ersetzt das bisherige Nordschleifenticket.
Sie kann an den Kassen der Zufahrten Nordschleife und Breidscheid wahlweise für eine oder mehrere Runden aufgeladen oder als Jahreskarte mit Bargeld oder EC-Karte erworben werden. Die aufgeladenen Runden bleiben bis zum 31. 12. des Kaufjahres gültig. Eine Rückgabe der einmal aufgeladenen Runden ist nicht möglich.
je kan ook met kredietkaart te betalen
(sneller dan vroeger bij die luie tisten die links zitten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenTer plaatse een ring card vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenDat geldt toch niet voor één ritje?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenHaha. 'k Bedoel, je moet toch geen card kopen als je maar betaalt voor 1 rondje? Want na dat rondje gooi je die card dan toch weg.
die kan je blijven gebruiken ook de volgende jaren
overgebleven rondes op de kaart vervallen wel per 31/12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten't is daar kletsnat
en 't weerbericht geeft alleen maar regen aan
.......dat wordt een leuk gTa-verslagje morgen!!!!!!
"al na 50m werd ik ingehaald door een lokale fiat panda, met profielbanden..."
Ben ooit nog met forummer Stephane en z'n Zita naar de Ring geweest (allez ik met Babs nog, toen), stond toen ook op kletskop Michelin Pilot Sports, en ik kon 'm op geen enkele manier volgen.
Iz nice -> uitdaging.
Neenee, 'k ga 't rustig aanpakken, bedoeling is om hier en daar een bochtje dwars te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeenee, 'k ga 't rustig aanpakken, bedoeling is om hier en daar een bochtje dwars te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenVertrek maar achter mij dan
Ik ga denk nog een beetje wachten om naar de 'ring te gaan, denk dat ik daar met m'n TDI niet veel te doen heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenVertrek maar achter mij danIk kan dat niet goed genoeg, en vertrouw het in 't algemeen niet zo, en wil ook mijn kar noch die van anderen blootstellen aan dat soort gedoe, wees maar zeker. Als 't te druk is doe ik dat ook niet, je zal maar achterstevoren staan en een Scooby komt volle pétard op je af en kan je niet meer ontwijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengaat supersnel, geen "registratie of noteren van gegevens of zo"
je kan ook met kredietkaart te betalen
(sneller dan vroeger bij die luie tisten die links zitten)
wou met m'n Visa, bankkaart, niks kon.. only cash!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmaandje geleden kon dat toch nog niet.. ben speciaal banken gaan zoeken in de omgeving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmaandje geleden kon dat toch nog niet.. ben speciaal banken gaan zoeken in de omgeving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, zalig eeh.Ben ooit nog met forummer Stephane en z'n Zita naar de Ring geweest (allez ik met Babs nog, toen), stond toen ook op kletskop Michelin Pilot Sports, en ik kon 'm op geen enkele manier volgen.
Iz nice -> uitdaging.
Comment
-
Fack, 't was supervet.Een doorweekte GP-strecke, bijna niemand op de baan, en met rubbers met nauwelijks 1 mm profiel onder m'n kar daar een beetje gaan liggen spelen.
't Ding schoof alle kanten op.
Remzones heelhuids doorkomen was een zeer hachelijke onderneming.
Die na 't de start/finish straight effe een combinatie van aquaplaning en lift-off oversteer (rechtdoor) getrakteerd gekregen, kar schoof gedurende enkele seconden dwars rechtdoor, richting rand circuit en muur. M'n tikker heeft enkele tellen overgeslagen toen.
Foto's van de trackday op Spa en de vrije ritten op de GP Strecke Nürburgring (incar video) are being processed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd een wedstrijd, maar op zondag kan je ook gewoon zo gaan rijden: Touristenfahrten, maar dan met de fiets.
Mayonaise en ik hebben het vorig jaar gedaan en het was echt de moeite. Kostte toen 25 euro dacht ik, je mocht zoveel ronden doen als je wil. De sfeer is de max.
Dit jaar zou ik het opnieuw willen doen (wel eerst wa trainen denk ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
Ik ga denk nog een beetje wachten om naar de 'ring te gaan, denk dat ik daar met m'n TDI niet veel te doen heb...
Comment
Comment