Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    Rallyrijden met een 635CSi ... waanzinnig

http://video.google.com/videoplay?do...4674&q=635+csi
    Zalig! Is dat in Gran Canaria?

Comment

• Mijn vader, bezitter van een BMW 1200 GS, stuurt me volgend filmpje.

Acceleratie 1200GS

http://files.motorfreaks.nl/video/bm...gs/r1200gs.wmv

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Kwieke man precies nog, uw vader?

Leuk om te zien hoe toerenteller- en kilometertellernaald evenwijdig lopen in vijfde

Ge hebt trouwens chance dat ik in mijne goeie ben Atenza, anders zou ik zeggen dat dat hier thuishoort:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Kwieke man precies nog, uw vader?

Leuk om te zien hoe toerenteller- en kilometertellernaald evenwijdig lopen in vijfde

Ge hebt trouwens chance dat ik in mijne goeie ben Atenza, anders zou ik zeggen dat dat hier thuishoort:

't Is toch een knap filmpke en dit is het knappe filmpjes topic, dus misstaat dit hier zeker niet.

btw: Pa is altijd een moto-freak geweest. Zijne vorige, Harley Davidson, vond hij te lomp en zwaar om mee te rijden. 2 jaar terug heeft hij dan een 1200 GS gekocht.
          Een ma... die laat hem rustig zijn goesting doen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
            Qué? 'k ben nu ni van Barcelona maar....WTF? geen talent? heb je allemaal die filmpjes al eens bekeken? hoe die kerel die GT3 in bedwang houdt en een bocht of 3 vier aan elkaar drift in 1 lange drift wel te verstaan getuigd volgens mij net wél van hopen talent....
            Heb de andere filmpjes niet bekeken, maar bij Flugplatz was ie de wagen toch bijna kwijt door te liften in de bocht en bij Brünnchen stuurde hij tweemaal te vroeg in en ging het ook maar net goed. Op een aantal andere punten zat hij ook naast de ideale rijlijn. Verder nam hij vaak de curbs mee, iets wat op de Nordschleife toch niet heel verstandig is. Nou heb ik zelf geen ervaring in zulke snelle auto's, maar het zag er voor mij niet bepaald vloeiend uit allemaal. Vandaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HugoGT Bekijk Berichten
              Heb de andere filmpjes niet bekeken, maar bij Flugplatz was ie de wagen toch bijna kwijt door te liften in de bocht en bij Brünnchen stuurde hij tweemaal te vroeg in en ging het ook maar net goed. Op een aantal andere punten zat hij ook naast de ideale rijlijn. Verder nam hij vaak de curbs mee, iets wat op de Nordschleife toch niet heel verstandig is. Nou heb ik zelf geen ervaring in zulke snelle auto's, maar het zag er voor mij niet bepaald vloeiend uit allemaal. Vandaar...
              al zijn filmpje met de FXX gezien ?
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Die VROUW kan wel goed rijden, zeker dat filmpjeop de Ring is goed, waar ze trouwens bezig is aan een "fahrer leergang" bij een van m'n collega's...
                Inderdaad, die betreffende chauffeur is een vrouw, evenals in dat filpje met die Enzo en FXX, ik zal jullie besparen wie het is... gelukkig leest ze hier niet mee...LOL

(Btw Hugo, op de 'Ring kan je wel curbs pakken hoor, op verschillende plaatsen, je moet alleen weten waar...)
                www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                  Die VROUW kan wel goed rijden, zeker dat filmpjeop de Ring is goed, waar ze trouwens bezig is aan een "fahrer leergang" bij een van m'n collega's...
                  Inderdaad, die betreffende chauffeur is een vrouw, evenals in dat filpje met die Enzo en FXX, ik zal jullie besparen wie het is... gelukkig leest ze hier niet mee...LOL

(Btw Hugo, op de 'Ring kan je wel curbs pakken hoor, op verschillende plaatsen, je moet alleen weten waar...)
                  Jij weet meer? Is het een Belgische dan?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• volgens mij is het echt een man hoor maar laten we de discussie maar achterwege
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      Mijn vader, bezitter van een BMW 1200 GS, stuurt me volgend filmpje.

Acceleratie 1200GS

http://files.motorfreaks.nl/video/bm...gs/r1200gs.wmv

'k heb er een jaar of 2 terug een halve dag mee op pad geweest en sindsdien is dat eigenlijk mijn droommoto. da rijdt zooo zalig goed... en voor mij persoonlijk de ideale reismotor want je kan er al eens een stukje onverhard mee doen ook, Altijd leuk in de bergen.
                      'k heb me toen prijs laten maken maar ik kwam wa te kort toen, als 22 jarige...maar ooit, als ik wat ouder ben en van't straat ben , komt da in huis. zeker weten!
                      Last edited by ; 24/11/2006, 13:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                        volgens mij is het echt een man hoor maar laten we de discussie maar achterwege
                        Ik dacht hetzelfde .. maar als wally 'm .. pardon, haar, kent, dan zal het wel zo zijn eh
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                          Hier zie in zijn Enzo zie je duidelijk dat 't een man is

http://www.maxige.com/EnzoRijeka.wmv

En "Manu" is volgens toch ook geen meisjesnaam...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                            Die VROUW kan wel goed rijden, zeker dat filmpjeop de Ring is goed, waar ze trouwens bezig is aan een "fahrer leergang" bij een van m'n collega's...

Zijn jullie daar nu weer?

Dat is absoluut geen vrouw, da zie je toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Zijn jullie daar nu weer?

Dat is absoluut geen vrouw, da zie je toch?

Inderdaad

Jij weet ook wie het is vanop rennteam he ?

Hier zen website http://www.manuma.eu/Benvenuto.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HugoGT Bekijk Berichten

Met welke wagen heb jij dan ervaring op de Nordschleife?

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                  Ik dacht hetzelfde .. maar als wally 'm .. pardon, haar, kent, dan zal het wel zo zijn eh

Shauni?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                    Shauni?

uw teerbeminde zusie?

Comment

• 300 KM/U IN 997 gt3 :

Porsche 911 GT3 (997) hits 300 km/h. Very nice sound. From www.automotorsport.se/tv

Comment

• Zijn deze uitlaten eigenlijk nog wel geschikt voor straatgebruik Zo brute sounds Die CS bijvoorbeeld Who needs Tubi's anyway?

Comment

Working...
                                        X