Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mijn vader, bezitter van een BMW 1200 GS, stuurt me volgend filmpje.
Acceleratie 1200GS
http://files.motorfreaks.nl/video/bm...gs/r1200gs.wmv
Comment
-
Kwieke man precies nog, uw vader?
Leuk om te zien hoe toerenteller- en kilometertellernaald evenwijdig lopen in vijfde
Ge hebt trouwens chance dat ik in mijne goeie ben Atenza, anders zou ik zeggen dat dat hier thuishoort:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKwieke man precies nog, uw vader?
Leuk om te zien hoe toerenteller- en kilometertellernaald evenwijdig lopen in vijfde
Ge hebt trouwens chance dat ik in mijne goeie ben Atenza, anders zou ik zeggen dat dat hier thuishoort:
btw: Pa is altijd een moto-freak geweest. Zijne vorige, Harley Davidson, vond hij te lomp en zwaar om mee te rijden. 2 jaar terug heeft hij dan een 1200 GS gekocht.
Een ma... die laat hem rustig zijn goesting doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk BerichtenQué? 'k ben nu ni van Barcelona maar....WTF? geen talent? heb je allemaal die filmpjes al eens bekeken? hoe die kerel die GT3 in bedwang houdt en een bocht of 3 vier aan elkaar drift in 1 lange drift wel te verstaan getuigd volgens mij net wél van hopen talent....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HugoGT Bekijk BerichtenHeb de andere filmpjes niet bekeken, maar bij Flugplatz was ie de wagen toch bijna kwijt door te liften in de bocht en bij Brünnchen stuurde hij tweemaal te vroeg in en ging het ook maar net goed. Op een aantal andere punten zat hij ook naast de ideale rijlijn. Verder nam hij vaak de curbs mee, iets wat op de Nordschleife toch niet heel verstandig is. Nou heb ik zelf geen ervaring in zulke snelle auto's, maar het zag er voor mij niet bepaald vloeiend uit allemaal. Vandaar...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Die VROUW kan wel goed rijden, zeker dat filmpjeop de Ring is goed, waar ze trouwens bezig is aan een "fahrer leergang" bij een van m'n collega's...
Inderdaad, die betreffende chauffeur is een vrouw, evenals in dat filpje met die Enzo en FXX, ik zal jullie besparen wie het is... gelukkig leest ze hier niet mee...LOL
(Btw Hugo, op de 'Ring kan je wel curbs pakken hoor, op verschillende plaatsen, je moet alleen weten waar...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenDie VROUW kan wel goed rijden, zeker dat filmpjeop de Ring is goed, waar ze trouwens bezig is aan een "fahrer leergang" bij een van m'n collega's...
Inderdaad, die betreffende chauffeur is een vrouw, evenals in dat filpje met die Enzo en FXX, ik zal jullie besparen wie het is... gelukkig leest ze hier niet mee...LOL
(Btw Hugo, op de 'Ring kan je wel curbs pakken hoor, op verschillende plaatsen, je moet alleen weten waar...)
Comment
-
volgens mij is het echt een man hoormaar laten we de discussie maar achterwege
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenMijn vader, bezitter van een BMW 1200 GS, stuurt me volgend filmpje.
Acceleratie 1200GS
http://files.motorfreaks.nl/video/bm...gs/r1200gs.wmv
'k heb er een jaar of 2 terug een halve dag mee op pad geweest en sindsdien is dat eigenlijk mijn droommoto. da rijdt zooo zalig goed... en voor mij persoonlijk de ideale reismotor want je kan er al eens een stukje onverhard mee doen ook, Altijd leuk in de bergen.
'k heb me toen prijs laten maken maar ik kwam wa te kort toen, als 22 jarige...maar ooit, als ik wat ouder ben en van't straat ben, komt da in huis. zeker weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenvolgens mij is het echt een man hoormaar laten we de discussie maar achterwege
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS
En "Manu" is volgens toch ook geen meisjesnaam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenDie VROUW kan wel goed rijden, zeker dat filmpjeop de Ring is goed, waar ze trouwens bezig is aan een "fahrer leergang" bij een van m'n collega's...
Dat is absoluut geen vrouw, da zie je toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZijn jullie daar nu weer?
Dat is absoluut geen vrouw, da zie je toch?
Inderdaad
Jij weet ook wie het is vanop rennteam he ?
Hier zen website http://www.manuma.eu/Benvenuto.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HugoGT Bekijk BerichtenHeb de andere filmpjes niet bekeken, maar bij Flugplatz was ie de wagen toch bijna kwijt door te liften in de bocht en bij Brünnchen stuurde hij tweemaal te vroeg in en ging het ook maar net goed. Op een aantal andere punten zat hij ook naast de ideale rijlijn. Verder nam hij vaak de curbs mee, iets wat op de Nordschleife toch niet heel verstandig is. Nou heb ik zelf geen ervaring in zulke snelle auto's, maar het zag er voor mij niet bepaald vloeiend uit allemaal. Vandaar...
Met welke wagen heb jij dan ervaring op de Nordschleife?
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenIk dacht hetzelfde .. maar als wally 'm .. pardon, haar, kent, dan zal het wel zo zijn eh
Shauni?
Comment
-
Comment
-
Zijn deze uitlaten eigenlijk nog wel geschikt voor straatgebruikZo brute sounds
Die CS bijvoorbeeld
Who needs Tubi's anyway?
Comment
-
zo moet je dus je bochten nemen
Comment