Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    toch wel ... ben 't aan't downloaden
    Miljaaaaaaaaaaaaaar

als ik een post getypt heb druk ik altijd twee keer op 'tab' en dan op 'enter', om zo niet te hoeven klikken ... Natuurlijk was 't filmpje 99% klaar en juist toen ik op enter ging drukken komt de popup dat 't laatste beetje binnengehaald wordt ... ik druk op enter (allemaal in een fractie van een seconde) dus 't is geannuleerd, mag weer van 0 herbeginnen
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
      Filmpje waardoor je spontaan zin krijgt in de Alpenrit van September

GT3 chasing Gallardo...

http://www.gt3000.com/secure/vids/ga...9d236fdf4ccce4
      Ge gaat mij uitlachen hè ... maar ik ben gewoon misselijk van naar dat filmpje te zitten kijken

**** zeg, mijn maag ligt helemaal overhoop, al die bochten en dat gehobbel
      moest ik zelf achter het stuur zitten, geen probleem, maar daarnaar kijken =
      1994 Mercedes SL320
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ge gaat mij uitlachen hè ... maar ik ben gewoon misselijk van naar dat filmpje te zitten kijken

Dan zou je eens als passagier moeten meerijden

Zodra ie stopt loopt je maag leeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
          Dan zou je eens als passagier moeten meerijden

Zodra ie stopt loopt je maag leeg
          Idd, I know ... ben niet rap ziek in een auto, ben nog nooit bang geweest in 'n auto, maar 'k ben dan ook nog nooit met iemand met zo'n rijstijl in de bergen meegeweest
          1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Idd, I know ... ben niet rap ziek in een auto, ben nog nooit bang geweest in 'n auto, maar 'k ben dan ook nog nooit met iemand met zo'n rijstijl in de bergen meegeweest
            Het is wel superindrukwekkend
            Ik zou meer moeite hebben met die snelheden in dat decor. En dan de afgrond in

Comment

Keer op keer komt dat toeristengehalte weer naar boven, en elke keer erger als de vorige

Niet normaal!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                Keer op keer komt dat toeristengehalte weer naar boven, en elke keer erger als de vorige

Niet normaal!!
                Deze reactie had ik verwacht

Ik zit al heel de middag M&M's te eten, dat zal ook wel bijdragen tot mijn misselijkheid
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
                  http://www.gt3000.com
                  --> Videos
                  --> Mixed
                  AL die videootjes zijn ZOOOO FERM de moeite.

Vooral die Fahrertraining op Boxberg. Kerel met z'n GT3 zijdt eigenlijk best goed, maar je ziet 'm klungelen op de Kreisbahn. En dan die instructeur. Precies een passer.

Comment

• wisten jullie dit ?

This is one of the special manouvres that were performed by the Mercedes CLR's a number of times at Le Mans in '99. It was an experiment by the Mercedes race team HWA, which involved overtaking by going over competitiors instead of risking a collision by going around them This manouvre was intended to be undertaken only at the end of the Mulsanne straight. Although a pre-race attempt by Australian driver Mark Webber failed, the team considered the manouvre risky but worth an in race attempt. The HWA Mercedes teams aero-dynamisists had determined that the turbulance created by any car in front would create a stabilising flow of air over the CLR's preventing them from over-lifting. Unfortunately the Toyota GT1 TS020 that was in front was believed to be so aerodynamiclly efficient it didn't provide sufficient disturbance of the surrounding air to stabilise the CLR. This lack of stabilising air over the upper surface of the CLR caused over-rotation at the top of the cars lift height and meant the vehicle would never land at the required angle, which would have trapped a cushioning body of air under the car for a safe landing. The other in-race incident was caused by a stray cricket that wandered onto the circuit and struck the CLR's front airdam causing it to flip uncontrollably in a display the Blue Angels would be proud of.

Comment

• *rofl*

Zo wreed, maar nog altijd zo grappig.

Zo zie je maar : 't venturi-effect van zo'n onderbodem is schitterend, maar dan moet 'ie wel dicht tegen de grond blijven hangen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Vooral die Fahrertraining op Boxberg. Kerel met z'n GT3 zijdt eigenlijk best goed, maar je ziet 'm klungelen op de Kreisbahn. En dan die instructeur. Precies een passer.
                        Kerel is ook praktisch elke keer aanwezig aan de Ring, zal dus wel wat ervaring achter het stuur hebben denk ik

Comment

• *jaloers*

Maaaaar !! Ik heb weer twee EuroMillions lotjes in m'n binnenzak zitten. Duimen.

Comment

Gevonden.

Een foto van de groep AW-ers op een Ringmeeting was de aanleiding, Tomski zat toen in z'n "zwarte kadertjes rond foto's shoppen"-periode. En dit was het krantenartikeltje.

DIe was aan mij voorbijgegaan

Comment

*jaloers*

Maaaaar !! Ik heb weer twee EuroMillions lotjes in m'n binnenzak zitten. Duimen.

Not again
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Not again
                                Elke week. Elke week een 6x2 combo, elke week dezelfde (mijn geheime nummertjes).

Deze week heb ik me nog een QuickPick 6x2 extra cadeau gedaan omdat ik daar zo met ebay geld heb "gewonnen" door die 2 kaarten van Pearl Jam te verpatsen voor degoutant veel geld.

Comment

Het geeft je een idee wat je zoal kan doen op een Porsche Driving Experience.
                                  Dit is het niet, maar lijkt er goed op.
                                  De accomodatie is een pak minder. Je hebt niet zo'n esplanade zoals in't filmke, evenals die ring.

Comment

• een knap filmpje is het niet

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

(kweet niet als het hier al heeft opgestaan, indien wel: sorry)

Comment

• Zou niet in die kerel zijn plaats willen zijn?

http://www.dailymotion.com/video/236686

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• nieuwe S8:

http://videos.streetfire.net/video/9...0b9fb33da3.htm

wat een magistraal geluid

Comment

• Freestyle Slalom Skating

Damn

Comment

Working...
                                          X