Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Dan toch niet in't openbare gedeelte...

Tenzij dat je specifiek naar een circuit gaat om te gaan driften... maarja, wie doet dat?
    Ah juist, de hypocrisie...
    Last edited by ; 29/12/2007, 16:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Ah juist, de hypocritie...
      hypocrisie

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Wel, ik ga het straks eens proberen
        Maar ik kan mijn 130i nooit zo mooi controleren zoals die van andré. Daar ging dat echt allemaal zo soepel en vlot.

Ik kan hem direct zijn gat laten zetten maar ik kan hem gewoon niet daar houden omdat mijn binnenwiel begin te spinnen voor dood ! Je buitenwiel krijgt terug grip en je komt terug uit je drift. Dus totaal gecontroleerd driften zit er echt niet in !
        Tenzij je je voet tegen de grond houd ,maar ik denk niet dat het héél gezond is voor je motor dat te doen
        Als leupegem nat ligt moet je maar eens bellen

+ www.youtube.com/watch?v=nkju9UAp3-4
        " title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
        www.youtube.com/watch?v=nkju9UAp3-4
        "> www.youtube.com/watch?v=nkju9UAp3-4
        " /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 't lukt weer niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
            + 9Kj-sPfmsvs" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
            9Kj-sPfmsvs"> 9Kj-sPfmsvs" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Als ge eens met hem wilt meerijden E36 is wel vervangen door E46, die toch wel wat lomper is, en de E36 was eigenlijk al wat een tank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
              Als ge eens met hem wilt meerijden E36 is wel vervangen door E46, die toch wel wat lomper is, en de E36 was eigenlijk al wat een tank
              Graag ja

Wel niet té zot ook, ik ben nl. een slechte co-pilooi

Comment

Als leupegem nat ligt moet je maar eens bellen

+ nkju9UAp3-4
                " title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                nkju9UAp3-4
                "> nkju9UAp3-4
                " /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                En lukt het ook als het droog is.

Hier lukt het idd omdat het zo glad is en je de inertie van de wagen meehebt. Maar als er wat meer grip is lukt dat dus niet meer hé ...

Wel knap moet ik toegeven

Comment

't lukt weer niet

zo

[ YOUTUBE] http://www.youtube.com/watch?v=nkju9UAp3-4 [/ YOUTUBE]

Maar zonder spaties

Comment

zo

[ YOUTUBE] http://www.youtube.com/watch?v=nkju9UAp3-4 [/ YOUTUBE]

Maar zonder spaties
                    Marcheert echt niet bij mij

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Hier lukt het idd omdat het zo glad is en je de inertie van de wagen meehebt. Maar als er wat meer grip is lukt dat dus niet meer hé ...

Wel knap moet ik toegeven
                        Dat moet je vragen aan Matteo of CAS, ik heb daar de banden niet voor , en ook de balls niet...

Cas in zijn tijd zonder sper en 320i...(filmpje), (dan moet je hem nu eens bezig zien mét sper en 325i ):

+ http://www.youtube.com/watch?v=akj4uWO8yMU" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                        http://www.youtube.com/watch?v=akj4uWO8yMU"> http://www.youtube.com/watch?v=akj4uWO8yMU" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

edit: 't is toch al in zijn 325i tijd , maar wel zonder sper
                        Last edited by ; 29/12/2007, 17:43.

Comment

• Zo dus

Comment

Zo dus

Gene zever, da marcheert echt niet bij mij

Comment

• En nog eentje van de CAS, zonder sper:

+ http://www.youtube.com/watch?v=NgLzKfiGADQ" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                              http://www.youtube.com/watch?v=NgLzKfiGADQ"> http://www.youtube.com/watch?v=NgLzKfiGADQ" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Gene zever, da marcheert echt niet bij mij

Kziet lik

Comment

En nog eentje van de CAS, zonder sper:

+ http://www.youtube.com/watch?v=NgLzKfiGADQ" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                                  http://www.youtube.com/watch?v=NgLzKfiGADQ"> http://www.youtube.com/watch?v=NgLzKfiGADQ" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• DIT geluid doet mijn haren rechtstaan...

Hoe mooi kan een BMW V8 klinken...

Een echte freak kijkt dit uit BTW, de paar keren dat hij doortrekt zijn
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Als het droog ligt lukt dat inderdaad al véél moeilijker. Dat is een feit.

1. Je hebt meer grip (duuh)
                                      2. hogere bochtsnelheden/hogere snelheid waarbij de grip breekt --> meer bodyroll --> meer gewicht op buitenste, minder gewicht op binnenste wiel --> gemakkelijker dolspinnen van binnenste wiel
                                      3. Meer power nodig

Maar driften in het droge doe ik sowieso (bijna) nooit. Het is véél gevaarlijker imo (hogere snelheden, grotere terugslagkrachten, minder ruimte voor foutjes te corrigeren), véél te belastend voor de mechaniek, en de banden slijten hypersnel. én het is minder plezant. (vind ik)

Droog driften is goed voor in competities ofzo, maar om dat 'gewoon' zo te doen, op de baan of gelijk wat, met een normale auto, moet je al goed gek zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                        ik geef dodge gelijk, gamen wordt vrij realistisch... maar zal toch nog een oefening vragen om dit in het echt om te zetten... zet je auto maar eens scheef... orientatie, g-krachten, enz...
                                        Toch eentje die mij gelijk heeft.
                                        Ik zeg idd niet dat het gemakkelijk is, maar zal voor mij toch al iets makkelijker zijn aangezien ik weet wat ik moet doen, in welke omstandigheden ook, in theorie dan, van praktijk heb ik geen kaas gegeten, de kans nog niet gehad en ook het geld niet voor, binnekort ga ik wel cursus volgen!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Dan mag jij eens bij mij in de auto stappen.

Voor zover mijn ervaring heb je:
                                        - geen power nodig
                                        - geen sper nodig

om mooi te kunnen driften.
                                        Idd sper heb je niet nodig, met een sper is het makkelijker in een drift te geraken, maar moeilijker te controleren!
                                        Bij een LSD, neemt nu, je bent aan het driften en komt ineens op een gladdere ondergrond, met 1 wiel (op gras ofzo), dan zal de achterkant niet verder uitbreken, bij een sper wel! Ik weet dit uit ervaring in LFS, drift nu ook met een LSD, vroeger met sper, omdat dit iets makkelijker te controleren valt, zeker als je even het gras ofzo raakt.

Verbeter mij als ik fout ben...

Ik stel voor om is allen LFS te gaan spelen en is te proberen om te driften! Als je er niks van kent zal het je zeker niet lukken! Moest is weten hoeveel uren ik al versleten heb op LFS + hoeveel tijd ik nodig gehad heb om deftig te driften. Het is niet zoals bij Need For Speed ofzo, waar alles zoveel makkelijker gaat...

Groeten belachelijken Dodge...
                                        Last edited by ; 29/12/2007, 19:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                                          Idd sper heb je niet nodig, met een sper is het makkelijker in een drift te geraken, maar moeilijker te controleren!
                                          Bij een LSD, neemt nu, je bent aan het driften en komt ineens op een gladdere ondergrond, met 1 wiel (op gras ofzo), dan zal de achterkant niet verder uitbreken, bij een sper wel! Ik weet dit uit ervaring in LFS, drift nu ook met een LSD, vroeger met sper, omdat dit iets makkelijker te controleren valt, zeker als je even het gras ofzo raakt.

Je geeft nu zelf het beste argument dat een computergame en de werkelijkheid heel vaak niét overeenkomen.
                                          Want het is dus niet waar.

Oh, en btw, ik was tot een 3-tal jaar terug een échte LFS-verslaafde, dus ik weet waarover jij spreekt. Driften was my thing...

Comment

Working...
                                          X