Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault gaat zijn "top?modellen" saneren
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Sommige RWD-auto’s hebben ook vooraan de double wishbone ophanging o.a. een Alfa Giulia
Achteraan heeft die een Multi link met 4 armen
Analisi tecnica degli contenuti più interessanti di Alfa Romeo Stelvio: riduzione dei pesi, sospensioni con asse di sterzo semi-virtuale
Alfa Romeo Giulia è stata acclamata come la berlina più piacevole da guidare.La posizione di guida è di chiara impostazione sportiva
Als je de ophanging van een BMW 3 reeks bekijkt, begrijp je meteen waarom Alfa, financiële problemen heeft en BMW niet...(tot voor de diesel problemen) ….
BMW gebruikt pas vanaf een 5, 7 en X5 X6 reeks vooraan een double wishbone ophanging…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
als er 2 verschillende a-armen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Sommige RWD-auto’s hebben ook vooraan de double wishbone ophanging o.a. een Alfa Giulia
Achteraan heeft die een Multi link met 4 armen
Analisi tecnica degli contenuti più interessanti di Alfa Romeo Stelvio: riduzione dei pesi, sospensioni con asse di sterzo semi-virtuale
Alfa Romeo Giulia è stata acclamata come la berlina più piacevole da guidare.La posizione di guida è di chiara impostazione sportiva
Als je de ophanging van een BMW 3 reeks bekijkt, begrijp je meteen waarom Alfa, financiële problemen heeft en BMW niet...(tot voor de diesel problemen) ….
BMW gebruikt pas vanaf een 5, 7 en X5 X6 reeks vooraan een double wishbone ophanging…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
probeer eens een auto te vinden met 2 dezelfde armen, onder dezelfde hoek gemonteerd. Heb dit 1 keer gezien... op een stadsbus met onafhankelijke voorwielophanging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Mss is dat de reden waarom ik nog steeds terugdenk aan die oude honda accord terwijl die bmw f30 m’n koude kleren niet meer raakt. Die honda was zowel comfortabel geveerd als snedig in de bochten, zo’n goed compromis heb ik bij geen enkele bmw gevonden. ( heb nooit een 5 reeks of hoger gehad) . E90 was een plank, F30 was een boot.
Net zoals mijn 600 en 800. Beter werd het nooit. (bekeken in perspectief van evolutie en prijskaartje)BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
QUOTE=Jocar;n6477781]ZAL HET GENOEG ZIJN?
RENAULT KRIJGT 5 MILJARD AAN FRANSE STAATSSTEUN
De Frans regering is overstag gegaan en komt definitief met een staatslening van 5 miljard euro voor Groupe Renault. Over eerdere geruchten dat Renault meer zou moeten aan de elektrificatie van zijn gamma, wordt (nog) met geen woord gerept.
De coronacrisis bracht Renault, evenals veel andere fabrikanten, in grote problemen. Om het merk op de been te houden, kan de autogroep nu rekenen op een flinke injectie van de Franse staat. Renault mag in ieder geval tot 31 december 2020 tot 5 miljard euro lenen. Het land staat voor 90 procent garant voor het totale geleende bedrag.
Het bedrag kan in zijn geheel of verspreid over meerdere momenten worden opgenomen. Mocht de looptijd tot het einde van dit jaar niet genoeg zijn, dan kan die nog eens met drie jaar worden verlengd. Het geld komt bij vijf grote banken vandaan: BNP Paribas, Crédit Agricole, HSBC France, Natixis en Société Générale. Over de voorwaarden die de Franse staat stelt, is vooralsnog niets bekend gemaakt.
Bron: Autoweek
[/QUOTE]
schandalig. Belastingsgeld in een onderneming pompen. Als het goed gaan zijn die CEO's kapitalisten en als het slecht gaat communisten. Maar als je ziet dat crimiorganisatie BNP Paribas er tussen zit snap ik het wel. Dieven en uitbuiters onder elkaarBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
Hoewel ik persoonlijk BMW heel goed rijden vind snap ik je helemaal. Die Honda's en hun Rover derivaten waren meesterlijke rijders auto's. Mijn Rover 45 (Golf klasse) heeft double wishbone ophanging en meerarmige achteras. En dan vond de autopers in 2004 dat het dashboard te oudbollig leek...terwijl alle andere een onderstel van besparingen hadden.
Net zoals mijn 600 en 800. Beter werd het nooit. (bekeken in perspectief van evolutie en prijskaartje)
Comment
-
ik vond het dashboard nog wel cava, allez, de klokkenwinkel vooral, die zag er nog vrij sportief uit. de rest was idd nogal saai en grijs maar daar kijk je niet naar tijdens het rijden.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
ik vond het dashboard nog wel cava, allez, de klokkenwinkel vooral, die zag er nog vrij sportief uit. de rest was idd nogal saai en grijs maar daar kijk je niet naar tijdens het rijden.
Rustig, clean, alles netjes binnen handbereik.
Misschien te weinig opbergvakken in de deuren voor flessen drinken en natuurlijk totaal niet geschikt voor navigatie systeem.
Moderne dashboards vind ik eigenlijk pakken minder mooi.
Nu we toch totaal of-topic zijn, en over ophanging bezig waren: Superb en Passat hybride vallen door de mand op de elandtest:
Zelfs met electronische beschermengels kan je deze auto's bij 68km/u niet 2x laten uitwijken.
Waarschijnlijk door zware batterij achterin en eco banden.
Voordat we deze wagens verketteren, vraag ik me wel af wat het verschil tussen 68 en 74 km/u van een gewone C-klasse in het dagelijks verkeer nu echt uitmaakt.
En wat de snelheid zou zijn met een set goede banden.
Comment
-
Ik vind het persoonlijk ook helemaal niet lelijk. En mijn exemplaren hebben na gemiddeld 25 jaar nog steeds een fris interieur dus de kwaliteit was meer dan goedBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenVoel je toch redelijk fel, vind ik: een iets snellere bocht, met wat dwarse peknaden, en je voelt het aan je poep.
Zelfs mijn vrouw voelde het als passagier (in een voor de rest voortreffelijke Peut 30
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
golf gti met meervoudige achteras doet het veel minder goed
Prueba, imágenes, precios, seguro y fichas técnicas y de equipamiento del Volkswagen Golf GTI ClubSport 2013-2016 en: https://goo.gl/f5njRbRespecto a un Golf...
Last edited by flappy; 04/07/2020, 22:05.
Comment
-
daar verschiet ik niet van....Golf met meervoudige achteras is ook beetje tuning hé. In de grond is dat platform ontwikkeld voor een plooiasje.
En ik verdedig in dit topic mijn oude Rovers en enkele Aziaten. Niet VAG.....want ik wil je best toetreden dat een 308 boven een Golf staat. Ze hebben allebei rotslechte benzine motoren hahah,maar de 308 heeft dan wel sublieme DV en DW diesels en is veel minder pretentieus.
Maar toch,tov Ford Focus,Honda Civic of BMW 1...Tja,dan moeten ze allebei beseffen dat er baas boven baas is hahaBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
dus ik vraag me dan af wie er baas is?
ik blijf bij peugeot hangen net om hetgeen ik al zoveel keer zelf heb vastgesteld: baanligging is uitstekend en dat al generaties lang
Comment
Comment