Omdat één van mijn kinderen stage moet doen gedurende een klein jaar op een plaats die nogal moeilijk bereikbaar is met de bus of trein, en omdat de uren nogal variabel zijn zoek ik een autootje voor ca 1-1.5 jaar.
Wat verwacht ik:
- zo weinig mogelijk waardeverlies of lage gebruikskosten
- betrouwbaar (dus geen 12 jaar oud krel)
- airco
- moet er toch wat in orde uit zien (dus geen rode auto met een witte deur of zo)
- plaats voor 2 personen
Het liefst zou ik iets huren, dan moet ik nadien niet verkopen aan pipo's die alles te duur vinden en geen geld hebben.
Ik weet het, autohandelaars genoeg, maar het is toch zo verdomd moeilijk om een betrouwbare handelaar te vinden die de auto eventueel na 1-1.5 jaar terugneemt.
Is er nu nergens een firma die auto's op die termijn verhuurt voor een redelijke prijs?
Wat verwacht ik:
- zo weinig mogelijk waardeverlies of lage gebruikskosten
- betrouwbaar (dus geen 12 jaar oud krel)
- airco
- moet er toch wat in orde uit zien (dus geen rode auto met een witte deur of zo)
- plaats voor 2 personen
Het liefst zou ik iets huren, dan moet ik nadien niet verkopen aan pipo's die alles te duur vinden en geen geld hebben.
Ik weet het, autohandelaars genoeg, maar het is toch zo verdomd moeilijk om een betrouwbare handelaar te vinden die de auto eventueel na 1-1.5 jaar terugneemt.
Is er nu nergens een firma die auto's op die termijn verhuurt voor een redelijke prijs?
Comment