Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• capadonic
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
    Zat gij dan een handsfree foto te trekken ?
    Nee, maar als ge niet met een dure auto rijdt mag da :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Leave a comment:

• RX-8
    replied
    Zat gij dan een handsfree foto te trekken ?

Leave a comment:

• Bud Wijzer
    replied
    Man zat niet handsfree te bellen. Onbegrijpelijk vind ik dat altijd met zo'n dure auto bij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Leave a comment:

• kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten

Dit soort wagens kosten meer als ze op de zaak staan dan als je ze prive koopt. met een aftrekbaarheid van slechts 40% vanaf januari (nu ook slechts 50%) en een vaa van €1500/maand en meer kan je bezwaarlijk zeggen dat er veel voordeel mee gedaan word.
    Het is echt overdreven geworden imo.

Een prijs laten maken voor een Velar. Past perfect binnen mijn gekregen budget. Wel 900 vaa per maand

Langs de andere, privé rij ik geen velar voor 900 per maand..

Leave a comment:

• On_Slow
    replied
    daarnet een X7 gezien, maar had mijn groothoeklens niet bij. Helaas geen foto dus

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Ik was tijdens de GT3 races altijd hard aan het supporteren voor de driekleurige Mantis. Fleurde letterlijk het deelnemersveld op.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Leave a comment:

• capadonic
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Marcos Mantis, das pas een spot!
    Had er nog nooit van gehoord eigenlijk, maar zag dat het ietwat speciaal was

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Marcos Mantis, das pas een spot!

Leave a comment:

• capadonic
    replied

Leave a comment:

• MasterC
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Hier in de buurt rijd er de laatste maanden ook één, blijft toch mooie wagen

Leave a comment:

• Bud Wijzer
    replied
    Blijft een aparte verschijning die GTR.

Wel een flinke strijkplank, amai

Leave a comment:

• Gixxer
    replied

Leave a comment:

• Gixxer
    replied

Leave a comment:

• elio
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten

In Molsheim is er elk jaar een Bugatti-bijeenkomst, ik geloof dat het ongeveer deze periode moet zijn. Wat je daar allemaal ziet dan...
    http://www.enthousiastes-bugatti-als...l-bugatti.html
    Je hebt gelijk, linkje gevonden naar wat meer pics: https://www.topgear.com/car-news/sup...41SCbAiwf51U#1

Leave a comment:

• svenio_g
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
    Afgelopen weekend even naar Milaan heen en weergereden omdat de oudste zoon daar gaat studeren. Onderweg veel moois gezien, oa 2 Bugatti Chiron's in het wild (een blauwe op UK platen en een rood-zwarte waarvan ik de platen niet gezien heb), helaas was ik te laat om de gsm boven te halen. Was allemaal in de buurt van Molsheim, blijkbaar was daar een feestje voor 110 jaar Bugatti.
    In Milaan dit triootje kunnen vastleggen:
    In Molsheim is er elk jaar een Bugatti-bijeenkomst, ik geloof dat het ongeveer deze periode moet zijn. Wat je daar allemaal ziet dan...

Leave a comment:

• Bud Wijzer
    replied
    Leuk triootje, doe mij maar de oranje ;-)

Leave a comment:

• elio
    replied
    Afgelopen weekend even naar Milaan heen en weergereden omdat de oudste zoon daar gaat studeren. Onderweg veel moois gezien, oa 2 Bugatti Chiron's in het wild (een blauwe op UK platen en een rood-zwarte waarvan ik de platen niet gezien heb), helaas was ik te laat om de gsm boven te halen. Was allemaal in de buurt van Molsheim, blijkbaar was daar een feestje voor 110 jaar Bugatti.
    In Milaan dit triootje kunnen vastleggen:

Leave a comment:

• skremar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
    En range rovers ook bij de fleet. Maar de RR en porsches zullen wel op de zaak staan.
    Dit soort wagens kosten meer als ze op de zaak staan dan als je ze prive koopt. met een aftrekbaarheid van slechts 40% vanaf januari (nu ook slechts 50%) en een vaa van €1500/maand en meer kan je bezwaarlijk zeggen dat er veel voordeel mee gedaan word.

Leave a comment:

• Charlie07
    replied
    En range rovers ook bij de fleet. Maar de RR en porsches zullen wel op de zaak staan.

Leave a comment:

• kevin_krystofiak
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Ik moest zaterdag eigenlijk nog denken toen ik een middagje Antwerpen gedaan had, en nadien nog wat in't land had rond gecrosst.

Vlaanderen moet echt toch wel één van de rijkste omgevingen ter wereld zijn. De Porsches en Ferrari's zijn hier echt wel zéér talrijk aanwezig tegenwoordig.
    Dat gevoel heb ik ook soms, als je er op let hoeveel Porsches er rondrijden ...

Leave a comment:

Working...
X