Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zit ik vanaf 2022 in een auto zonder radio?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Kabel wel ja, maar via antenne niet meer, dat is enkel nog digitaal.

Wat wel schandalig is, is dat voor analoge kabeltv de prijs niet daalt terwijl het aantal zenders wel daalt.
    Ge betaalt voor uw distributie met uitzendrechten enz he (ook voor digitale content), niet voor uw analoge kanalen. Het is ook niet logisch dat de prijs zou zakken naarmate uw analoge zenders wegvallen, anders zou ge op termijn digitaal gratis kunnen zien.
    Eerst informeren voor ge dingen schandalig vind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Ge betaalt voor uw distributie met uitzendrechten enz he (ook voor digitale content), niet voor uw analoge kanalen. Het is ook niet logisch dat de prijs zou zakken naarmate uw analoge zenders wegvallen, anders zou ge op termijn digitaal gratis kunnen zien.
      Eerst informeren voor ge dingen schandalig vind
      Dan nog is deze prijs, 16.30€/pm, schandalig voor het beperkte aanbod. Niet iedereen, ik denk daarbij aan vele ouderen, zijn geïnteresseerd in die digitale rimram. Ik dacht dat ze 3 keer op 2 jaar hun prijs verhoogd hebben, dieven zijn het daar bij Telenet. Zo'n onnozel analoog aanbod krijg je gratis in vele landen.
      Beetje meer concurrentie zou welgekomen zijn
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Dan nog is deze prijs, 16.30€/pm, schandalig voor het beperkte aanbod. Niet iedereen, ik denk daarbij aan vele ouderen, zijn geïnteresseerd in die digitale rimram. Ik dacht dat ze 3 keer op 2 jaar hun prijs verhoogd hebben, dieven zijn het daar bij Telenet. Zo'n onnozel analoog aanbod krijg je gratis in vele landen.
        Beetje meer concurrentie zou welgekomen zijn
        Over de prijs ga ik niet discussiëren he, enkel de opvatting dat je betaalt voor analoge zenders
        En Johan, je bent niet verplicht om Telenet te kiezen he
        Ikzelf kijk zelfs geen TV, ik heb genoeg aan Netflix en YouTube.

Comment

itt wat een iemand anders beweert had ik in vlaanderen overal dekking met mijn spotgoekoop dbtv tunerke...in wallonie door de heuvels helaas niet

kost nix van abonnement en je bent verlost van alle commerciele barrel

Comment

Over de prijs ga ik niet discussiëren he, enkel de opvatting dat je betaalt voor analoge zenders
            En Johan, je bent niet verplicht om Telenet te kiezen he
            Ikzelf kijk zelfs geen TV, ik heb genoeg aan Netflix en YouTube.
            Wie biedt er dan nog simpele analoge TV zonder poespas aan? Of een goedkoop beperkt digitaal aanbod?
            Belgacom is uiteraard geen haar beter, daarom dat ik concurrentie op niveau voorstel voor deze 2 alleenheersers hier ten lande.

Ikzelf kijk wel regelmatig TV maar zo weinig mogelijk naar onze onnozele Vlaamse zenders met dito programma's, op Canvas na misschien
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              itt wat een iemand anders beweert had ik in vlaanderen overal dekking met mijn spotgoekoop dbtv tunerke...in wallonie door de heuvels helaas niet

kost nix van abonnement en je bent verlost van alle commerciele barrel
              Is inderdaad een oplossing, eens bekijken.

Comment

is er nu al een simpele plug en play retrofit dab-tuner op de markt?

Comment

is er nu al een simpele plug en play retrofit dab-tuner op de markt?
                  http://www.auto-electronics.com/inde...dab-v-dab.html zoiets bedoel je?

Comment

Wie biedt er dan nog simpele analoge TV zonder poespas aan? Of een goedkoop beperkt digitaal aanbod?
                    Belgacom is uiteraard geen haar beter, daarom dat ik concurrentie op niveau voorstel voor deze 2 alleenheersers hier ten lande.

Ikzelf kijk wel regelmatig TV maar zo weinig mogelijk naar onze onnozele Vlaamse zenders met dito programma's, op Canvas na misschien
                    TV Vlaanderen? €12,90 / maand. Telenet is nog altijd maar €3,40 duurder.
                    Trouwens, €16,30 / maand voor (zij het beperkt) ATV + DTV is nu toch niet extreem he?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                      ja, maar dan via aux of usb ipv fm...of kan dat technisch niet ?

Comment

The V-DAB+ also has an AUX output which you can connect directly to the vehicles AUX input if available.

Comment

te snel

Comment

't is precies wel niet (meer) te verkrijgen...

Comment

TV Vlaanderen? €12,90 / maand. Telenet is nog altijd maar €3,40 duurder.
                              Trouwens, €16,30 / maand voor (zij het beperkt) ATV + DTV is nu toch niet extreem he?
                              Vroeger bashte jij toch altijd op jouw oud-werkgever, aandelen gekocht?

Anyway, voor iemand die enkel analoog kijkt is 16,30€ wel duur imo.
                              TV Vlaanderen is geen optie, moet je een schotel plaatsen en dat is verboden hier tegen het gebouw.

Comment

Vroeger bashte jij toch altijd op jouw oud-werkgever, aandelen gekocht?

Anyway, voor iemand die enkel analoog kijkt is 16,30€ wel duur imo.
                                TV Vlaanderen is geen optie, moet je een schotel plaatsen en dat is verboden hier tegen het gebouw.
                                Begrijp me niet verkeerd Johan, ik ben zeker geen fan van Telenet na wat ik daar allemaal gezien heb.
                                Maar ik ben ook geen fan van meningen die totaal niet genuanceerd zijn en zoals knight-rider zich baseren op punten die geen feit zijn.
                                Voor ATV is het vrij duur ja, maar wie gaat dat nu nog gebruiken? Als je echt puur aan ATV vast wil houden, heb je imho geen recht om te zagen want dat is dan gewoon redenen zoeken

Comment

Begrijp me niet verkeerd Johan, ik ben zeker geen fan van Telenet na wat ik daar allemaal gezien heb.
                                  Maar ik ben ook geen fan van meningen die totaal niet genuanceerd zijn en zoals knight-rider zich baseren op punten die geen feit zijn.
                                  Voor ATV is het vrij duur ja, maar wie gaat dat nu nog gebruiken? Als je echt puur aan ATV vast wil houden, heb je imho geen recht om te zagen want dat is dan gewoon redenen zoeken
                                  Het was een graptje hé Geript worden we toch in dit land

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chaosGP Bekijk Berichten
                                    De verdeelstekkerfabrikanten lachen nog steeds in hun vuistje.

Die maatregel neem ik Bourgeois (destijds Vlaams minister van media) nog steeds kwalijk. DVB-T ontvangst in huis is hier 0. Met antenne ging dat prima. Leve de vooruitgang...
                                    dan hebt gij een slechte ontvanger gekocht of een verkeerde antenne.
                                    met zo een prul 10€ ontvangertje op scart had ik thuis 3zenders (vrt-canvas en nog iets).
                                    als ik de antenne onderste boven op een schroef zette in het plafond (antenne had een magneetje) begon ik al 5 zenders te ontvangen.

en dan gaan knutselen. er staan online voorbeelden van antennes met colablikjes. ik weet de exacte cijfers niet, maar mijn ontvangst ging vollop vooruit met die antenne. zonder de antenne speciaal te zetten had ik de 8zenders volluit.
                                    heb dan die colablokjes antenne op een mast in de garage gezet (4meter hoog) en hopla, zat in de 20zenders.
                                    heb dan in de ardennen zo aan yagi antenne gekocht voor 20€ en ben over de 32zender geraakt. TV 28jaar oud, dvbt-ontvanger in een scart plug gestoken van een videorecoverd en zo via de kabelontvangst in de TV gestoken.

dat DAB is ook maar een tijdelijke overgang. vele huidige radios hebben al een aux in of usb ingang. daar zal je snel genoeg een DAB ontvanger voor kunnen vinden. nu misschien nog niet te vinden, maar als die termijn vastgezet worden, gaan de chinezen daar opvliegen.
                                    heeft je radio dat niet, dan koop je zo een goedkoop chinees DAB ontvangertje die dat via FM band naar je radio stuurt.
                                    iedereen klaagde ook dat het TV ontvanst weg was. hoor je daar nog iemand over klagen dan?
                                    van 1 a 2 zenders met veel ruis aan de kust, naar instant 15-20 zenders met je buitenantenne.
                                    Last edited by andydv; 20/05/2016, 11:10.

Comment

Het was een graptje hé Geript worden we toch in dit land
                                      Daar zijn we het 100% over eens

Comment

als er iemand in belgie ergens een dab ontvanger te koop weet staan via usb, laat het weten ik ga het gelijk halen

(ik ben nog een ouwen belg die geen ervaring heeft met online kopen )

Comment

(ik ben nog een ouwen belg die geen ervaring heeft met online kopen )

Comment

Working...
                                          X