Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verzekering voor glasbraak

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verzekering voor glasbraak

mijn ford galaxy is 7 jaar oud en ik kan bij mijn verzekering geen verzekering krijgen voor glasbraak. een nieuwe voorruit kost 1735 euro.
    welke verzekering dekt glasbraak? (ik wens geen omnium verzekering te nemen)

bedankt

Ga bij uw makelaar eens vragen naar een zogenaamde "kleine" omnium.

Als uw ruit al gebroken is gaan ze dat natuurlijk niet betalen, en bij het afsluiten van een nieuwe verzekering moet je mogelijk eerst je auto gaan tonen.

Als je die ruit toch zelf moet betalen, zoek dan eens een paar andere glasherstellers. Carglass en Ford zijn zelden de goedkoopste.

Comment

Op een auto van >6 jaar oud wordt het een moeilijke oefening om nog een mini-omnium af te sluiten.

+ zoals Tommie1 hierboven al aanhaalde: een expertise zal waarschijnlijk een voorwaarde zijn. Als er dan ook maar 1 putje of barstje in de ruit is, zal het 'no go' zijn.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

klopt kleine omnium is niet mogelijk de wagen is al 7 jaar oud.
        De ruit is hersteld onder garantie (de vorige eigenaar had een sterretje laten herstellen) Ik wil gewoon voorkomen dat ik in de toekomst zelf een ruit zal moeten betalen. Een steentje in de ruit is snel gebeurd...
        Welke verzekering laat toe om glasbraak in de polis op te nemen?

Comment

Amai dat is een dure ruit.

Comment

Working...
          X