Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meest memorabele wagen 2000 – 2015 ?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meest memorabele wagen 2000 – 2015 ?

Meest memorabele wagen 2000 – 2015 ?

Het einde van het jaar sluipt naderbij, dus ook hier een lijstje…

Wat is de meest memorabele wagen van de laatste 15 jaar ?
    Zeg waarom.
    En het moet niet de duurste zijn en ook niet de snelste.
    Leef je eens uit.

Enkele mogelijkheden :

Audi TT

BMW 5 reeks e39

Porsche Boxster, om het niet steeds over de 911 te hebben. Of is het toch juist wel de 911 die de absolute top is ?

Een kleine en betaalbare Renault Mégane in een sportieve uitvoering ?

De Volkswagen GTI die totaal niet meer overeenkomt met de oer-GTI van de jaren ’70.

Lotus Evora

De onsterfelijke Mazda MX5

Passat CC, was dat niet de eerste betaalbare coupe met 4 deuren ?

Aston Martin V-8 Vantage of Aston Martin DBS

Maserati GranTurismo

Alfa Romeo 8C Competizione

Mercedes-Benz CL 55 AMG

De strijd tussen de BMW M en de Audi RS

Chevrolet Camaro, na jaren afwezigheid terug, maar dankzij allerhande taksen, gedoemd om hier slecht te verkopen.

Of toch maar een Bugatti of Pagani, dankzij de sponsoring van pa en ma ?

Nissan 350Z

Of de SUV of de mono volumer, beiden nu niet meer weg te denken uit het straatbeeld ?

Of toch maar elektrisch ? Groen rijden op stroom uit vervuilende centrales…

Of…

En hou er rekening mee dat er ook leuke wagens zijn die minder dan 1 miljoen euro kosten !

Voor mij de E39///M5 ,ben er nog steeds verliefd op
    Hoe roestiger het dak,hoe natter de kelder

Comment

Voor mij een 360 challenge stradale. Daarmee is mijn ferrari liefde begonnen en wat de spuigaten uitgelopen

Die sound is hemels.

Een E55 AMG is ook een topper. Prachtig design en dan een dikke V8 int vooronder.

En dan tot slot nog de E39 reeks. Enorm comfortabel om gewoon mee te rijden, maar op een rondrit op veel te smalle baantjes toch nog wendbaar genoeg om andere sportievere auto's bij te houden en een occasioneel driftje te placeren.

De Hummer H2/escalade/suburban e.d. past er ook wel in thuis. Gewoon omdat het een dikke middelvinger is naar die onnozele ecoridders op deze wereld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Volvo V90 D4

Comment

CLS, SLR, SL65 black series, C63 en de 6 grand coupe voor mij.
        lets have some more member berries

Comment

Een 318d met mpakket.
          Last edited by BlackHorse; 25/12/2015, 17:39.

Comment

Nissan GT-R
            Peugeot RCZ (R)
            Chevrolet Avalanche voor het zwaardere werk
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

316 d met leder daschboard , niet gechipt en voorzien van alle seizoensbanden .

Comment

Voor mij de Volvo S60 Polestar met 508 pk en 575nm.
                Knap,uniek,zeer snel...

Comment

Renault Avantime. Zonder enige twijfel. Apart en fris design, zowel binnen als buiten
                  BMW 420dA : >>>

Comment

Een wagen waar ik in het begin van de '00 een paar 10k heb met gereden; Saab aero 9-5. Eeuwen eer de turbo werkte, veel te veel vermogen naar de voorwielen, geraakte met moeite rond een bocht. Ik zou er direct terug een willen.

De bmw-antwoorden zijn schitterend trouwens.
                    Last edited by cooper s; 25/12/2015, 18:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                      Voor mij de Volvo S60 Polestar met 508 pk en 575nm.
                      Knap,uniek,zeer snel...
                      Ik dacht dat die standaard "maar" met 350pk en 500Nm geleverd werden?
                      Je kan dan ook een S60 Polestar V8SC vermelden natuurlijk. Dat is pas snel kg/pk.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 60 reizen rond de wereld in 6560 dagen of gemiddeld elke dag 366,71 km elke dag, dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

RS4 B5 in rood of blauw
                        17denhi9thgp.jpg

RS6 gewoon het feit dat daar een biturbo V10 in ligt die makkelijk 700pk draait.
                        5085021912_19b034cab1.jpg

Holden Ute ooit moet ik er eentje hebben
                        Polo 6n 1.4

Comment

beste, memorabele wagens bestaan niet, het zijn gebruiksvoorwerpen om van a naar b te geraken. dan zou je evengoed kunnen vragen wat de meest memorabele microgolfoven is.
                          zelf vind ik de eerste generatie van de dacia logan zowat het beste dat er ooit op de markt is geweest. niet alleen kwa uiterlijk maar vooral de soupless van de 1.5 diesel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten

RS6 gewoon het feit dat daar een biturbo V10 in ligt die makkelijk 700pk draait.
                            [ATTACH=CONFIG]110231[/ATTACH]

Holden Ute ooit moet ik er eentje hebben
                            Prachtige kleur. Droom car.
                            V8,
                            (vroeger, 2°generatie wel V10 natuurlijk).
                            Last edited by Metaxa; 25/12/2015, 20:16.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 60 reizen rond de wereld in 6560 dagen of gemiddeld elke dag 366,71 km elke dag, dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichten
                              beste, memorabele wagens bestaan niet, het zijn gebruiksvoorwerpen om van a naar b te geraken. dan zou je evengoed kunnen vragen wat de meest memorabele microgolfoven is.
                              zelf vind ik de eerste generatie van de dacia logan zowat het beste dat er ooit op de markt is geweest. niet alleen kwa uiterlijk maar vooral de soupless van de 1.5 diesel.
                              ale onze forumclown is terug
                              lets have some more member berries

Comment

Toyota Prius

Comment

Meest memorabel.. Ferrari Enzo ? Pagani Zonda ? Tesla Model S ? Of de wedergeboorte van de Ford Mustang door de retro look, waardoor Dodge en Chevy ook kwamen met hun resp. Challenger en Camaro?
                                  Dilemma's ..

Ford GT is ook wel memorabel, en ik denk dat een Murciélago ook wel de geschiedenisboeken in zal gaan.
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Porsche Carrera GT, Lexus LFA, Porsche 991 GT3, Porsche 996 GT3 RS, Bmw M5 E60 en een Ferrari 599 GTO voor mij!

En om het laatste jaar ook mee te tellen: Porsche 918 Spyder, LaFerrari en een McLaren P1 natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                      Toyota Prius
                                      +1 en Tesla
                                      Opkomst van betaalbare hybrides + bruikbare electro wagens

Sent from my D5803 using Tapatalk
                                      2013 Mercedes c220cdi Elegance (s204)
                                      2012 Renault Laguna 2.0dci
                                      2007 Volvo V50 Momentum 1.8
                                      2002 Mazda MX5 1.8 (NBFL)
                                      1980 Citroen CX Athena
                                      1973 VW kever 1300

Comment

hier was't ook de prius die eerst in me opkwam

Comment

Working...
                                        X