Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kerstcadeau: Testrit Ferrari op circuit in Italië

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kerstcadeau: Testrit Ferrari op circuit in Italië

Mijn lief vrouwtje heeft voor mij toch wel het ultieme cadeau gevonden nl. een paar dagen Italië incl. een driving experience met een ferrari op het circuit van Maranello (monza had natuurlijk nog beter geweest maar bon ben toch blij) + bezoek aan de fabriek.

Nu mag ik kiezen welke ferrari ik zou rijden en twijfel tussen:

F430 scuderia en 458 speciale, heeft iemand al eens met deze wagens gereden en welke zou je me adviseren?
    Tzijn 3 sessie's van 90min. verspreid over 3 dagen, denk mss. van 2dagen de 458 en 1 dag F430 zou natuurlijk wel jammer zijn moest bijv. de 430 een leukere bak zijn om mee te rijden. Moet 1 maand op voorhand doorgeven welke datums en welke wagens.

Ik vind de 430 scud mooier dan de 458.

Maar dat doet er nie toe

430 is wel nog een beetje "puurder" in die zin dat de elektronica nog niet zo hard samenwerkt met de auto, dan staat er wel tegenover dat je als leek (om het zo te stellen) enorm hard met een 458 kan rijden omv die elektronica.

Ik weet nu niet wat je gewoon bent aan auto's, maar ik denk dat je als "gewone" mens sowiso omver geblazen gaat worden door eender van welke auto's.

Waar heeft u vrouw dit gevonden en wat kost dat?

Edit ik zie dat je S4 en Maserati rijdt, let er dan wel op dat beide auto's redelijk koppelloos zijn en ze daardoor wat trager durven aanvoelen int begin

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Volvo V90 D4

Comment

Dat is nu nog eens een cadeau. Beter dan een giftset kousen.

.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Met die lichte varianten heb ik niet gereden maar een 458 is een grote stap voorruit op vlak van downforce en power . Ik zou de 458 speciale nemen .

Comment

mijne maat heeft met dezelfde bon daar gaan rijden met de 458 en was daar heel erg lovend over!
          Heel speciale ervaring volgens hem
          2013- Volvo V60 D3 R-Design
          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Is dit dan echt rijden (met begeleiding natuurlijk) of zo'n "geforceerde" supercar ervaring?
            Wel benieuwd, zo'n apparaat zal hier niet meteen op de oprit aan te treffen zijn, ik zou daar ook wel eens wat geld voor over hebben als het echt de moeite is.
            Post zeker een topic met een klein verslagje aub.

Comment

Aangezien het een cadeau is wil m'n vrouw niet zeggen hoeveel het gekost heeft ik denk iets tussen de 800-1200€ zonder hotels enz.

We zullen het moeten plannen in onze zomervakantie anders is het moeilijk voor mij om me vrij te maken,mss. direct nog een weekje extra om rondrit in Italië te doen.

Kzal zeker verslag hier plaatsen wanneer het zover is, kga 2 dagen 458 nemen en 1 dag de 430.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                Is dit dan echt rijden (met begeleiding natuurlijk) of zo'n "geforceerde" supercar ervaring?
                Wel benieuwd, zo'n apparaat zal hier niet meteen op de oprit aan te treffen zijn, ik zou daar ook wel eens wat geld voor over hebben als het echt de moeite is.
                Post zeker een topic met een klein verslagje aub.
                echt rijden met begeleiding.
                Je mag stevig doortrekken en moet hem zeker niet sparen.

Geen idee naar de prijs, valt dit nergens terug te vinden?
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                  Aangezien het een cadeau is wil m'n vrouw niet zeggen hoeveel het gekost heeft ik denk iets tussen de 800-1200€ zonder hotels enz.

We zullen het moeten plannen in onze zomervakantie anders is het moeilijk voor mij om me vrij te maken,mss. direct nog een weekje extra om rondrit in Italië te doen.

Kzal zeker verslag hier plaatsen wanneer het zover is, kga 2 dagen 458 nemen en 1 dag de 430.
                  http://www.pitlaneredpassion.com/pre...leggio-ferrari

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 60 reizen rond de wereld in 6560 dagen of gemiddeld elke dag 366,71 km elke dag, dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                  X