Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Keuring bmw 316d
Collapse
X
-
een brera met zwartgeroete achterkant is gechipt of kapot
oude tdi's (en met tdi bedoel ik de verzamelnaam cdi hdi d d4d etc) en turbodiesels roetten sterk zonder dpf
een oude volvodiesel roette normaal, een oude benz diesel roette alleen als die echt kapot was, en die gasten schroefden allemaal de dieselpomp opLast edited by bobo; 07/09/2015, 00:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk BerichtenLag de DPF er ook vantussen? Ik zou wel willen weten of het de OP ook lukt
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenStage 2 is altijd dpf delete.
Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDoe geen moeite Jakkel houd enkel van het uiterlijke van een wagen. De motor en vermogen interesseerd hem niet. Velgen en bumpers wel wat uiteraard zijn recht is .
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHahahaha, je vergist je. Dat was een 2.4JTD uit 2007 zonder DPF. Ik heb namelijk ook nog met zo eentje gereden. Bestuurders die achter je rijden worden gewoonweg bang als je daarmee plankgas geeft. Niks gedopeerds aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenhij was de soep ingedraaid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenen dan is het maar kwestie van tijd eer de boel eens vlam vat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa, maar dan ben jij daar om dat te blussen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenZie antwoord hieronder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk BerichtenYep, thanks guys, weer wat bijgeleerd :-) Is er ook nog zoiets als stage 3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenbeste 'Bimmer'. ik wil u persoonlijk danken dat u als jongeman nog aan de brandveiligheid denkt en uw roetfilter heeft laten verwijdern om een catastrofe te voorkomen. hulde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenBen jij de nieuwe forumclown? Een DPF delete wordt nooit gedaan uit bezorgdheid voor brand, vrijwel uitsluitend voor tuning: meer vermogen, betere gasrespons, lager verbruik,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenDe nieuwe Dbr is opgestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenBen jij de nieuwe forumclown? Een DPF delete wordt nooit gedaan uit bezorgdheid voor brand, vrijwel uitsluitend voor tuning: meer vermogen, betere gasrespons, lager verbruik,...
Ik dacht dat ik de forumclown was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenbeste 'Bimmer'. ik wil u persoonlijk danken dat u als jongeman nog aan de brandveiligheid denkt en uw roetfilter heeft laten verwijdern om een catastrofe te voorkomen. hulde!
Comment
-
Als je ziet hoe bv die Porsche's tegenwoordig altijd in de fik schieten...
En da's dan nog zonder DPF, ik voelde me echt niet op m'n gemak met die DPF aanwezig.
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEen DPF delete wordt nooit gedaan uit bezorgdheid voor brand, vrijwel uitsluitend voor tuning: meer vermogen, betere gasrespons, lager verbruik,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenBen je nu al geweest?
Comment
Comment