Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toen ik 19 was is met een paar maten een buske gehuurd en een road trip gemaakt in Frankrijk. De man van de busverhuur zei dat hij liever jongere chauffeurs heeft, zij springen er voorzichtiger mee om. Mannen die zogezegd allang hun rijbewijs hebben zijn veel roekelozer.
Misschien was dat zijn manier om ervoor te zorgen dat de jongere chauffeurs de 'eer' hoog zouden houden.
I love this topic!
Als mijn zoon 18 wordt, krijgt hij van mij ook een sportieve auto, liefst met 4-500pk. Speciaal bedoeld om de moraalridders tegen hun schenen te stampen en de onhandigen des werelds de stuipen op het lijf te jagen.
Ik leer hem nu al om denigrerend naar de paupers te kijken, straks geef ik hem nog een gouden horloge en een indrukwekkende zonnebril.
Voila, laat de commentaren maar komen..
I love this topic!
Als mijn zoon 18 wordt, krijgt hij van mij ook een sportieve auto, liefst met 4-500pk. Speciaal bedoeld om de moraalridders tegen hun schenen te stampen en de onhandigen des werelds de stuipen op het lijf te jagen.
Ik leer hem nu al om denigrerend naar de paupers te kijken, straks geef ik hem nog een gouden horloge en een indrukwekkende zonnebril.
I love this topic!
iedereen doet met zijn kinderen wat hij wil, alleen vind ik dat de bestuurder in fout is. Nutteloos om de ouders er bij te betrekken. Ons rechtsysteem is zo ingedeeld dat de bestuurder zal gestraft worden voor zijn daden.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment